• Η ξενοδοχειακή υποδοχή και η ικανοποίηση του πελάτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδογιωργάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πεδιαδίτης, Παντελής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-05-2011
    Οι υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται στην ξενοδοχειακή τουριστική επιχείρηση είναι αναγκαίο να είναι υψηλής ποιότητας έτσι ώστε να καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες που αναμένει να καλύψει ο τουρίστας. Αναλυτικότερα στην ενότητα ...
  • Η σύγχρονη τεχνολογία στην ανάπτυξη του Front office (reception) ξενοδοχείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκη, Μαρία; Βουλγαρέλη; Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2008
    Η υποδοχή του ξενοδοχείου – Front Office, είναι ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του ξενοδοχείου. Είναι ο πρώτος και ο τελευταίος χώρος όπου οι πελάτες μας θα έρθουν σε επαφή με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Η υποδοχή του ...
  • Η σύγχρονη τεχνολογία στο Ξενοδοχείο (front office).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσώλη, Στραυρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-05-2008
    Το front office είναι το κυριότερο τμήμα του ξενοδοχείου. Διαχειρίζεται τη διάθεση των υπνοδωματίων, υποστηρίζει τις συναλλαγές και συντονίζει τη λειτουργία όλης της μονάδας σύμφωνα με την κινητικότητα των πελατών. Αποτελείται ...
  • Οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (Front office).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μόσχου, Φραγκουλιά
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2014
    Οι νέες τεχνολογίες της Πληροφορικής, του Διαδικτύου και Τηλεπικοινωνιών ανοίγουν νέους ορίζοντες στην Τουριστική Αγορά, τόσο στο πλήθος και στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, όσο και συνολικά στον τρόπο εξυπηρέτησης ...
  • Οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (front office).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαντή, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου-Στιβακτάκη, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-06-2014
    Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (front office), σκοπός και στόχος της εργασίας είναι να δείξουμε όσο πιο ρεαλιστικά και αντικειμενικά γίνεται, την σημασία της ...
  • Οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (Front Office).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κοροπούλη, Δήμητρα; Παναρέτου; Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Όπως αναφερθήκαμε στα κεφάλαια της εργασίας μας το ηλεκτρονικό σύστημα αποτελεί ίσως και το τελειότερο σύστημα εφαρμογής του τμήματος υποδοχής. Οι μεγάλες κυρίως ξενοδοχειακές μονάδες καταφεύγουν στο αυτοματοποιημένο σύστημα ...
  • Οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (front office).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουκοδήμος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-08-2013
    Το θέμα αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι «Οργάνωση μηχανογράφησης ξενοδοχείου». Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη και η εξαγωγή αποτελεσμάτων για το κατά πόσο τα σύγχρονα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν μηχανογράφηση καθώς και ...
  • Οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο(Front office).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραμετάς, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2009
    Η χρήση των PC στα Ξενοδοχεία είναι αυτό με το οποίο καταπιάνεται το Τέταρτο κεφάλαιο.Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα το ευεργετικό έργο αυτών των μηχανημάτων,των οποίων η χρήση έφερε απλόχερα στον ξενοδοχειακό χώρο λέξεις ...
  • Οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγιάννης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2008
    Η υποδοχή κατέχει συνδετικό ρόλο στην παροχή φιλοξενίας στους επισκέπτες. Καθορίζει την ευχάριστη ή δυσάρεστη επίσκεψη. Οι επισκέπτες, συχνά σε άγνωστο περιβάλλον και ανυπόμονοι να ακολουθήσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια ...
  • Οργάνωση μηχανογραφικών συστημάτων στο ξενοδοχείο (Front office).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χαριτάκη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2014
    Σκοπός της παρούσης πτυχιακής μελέτης, κρίνεται η παρουσίαση και ανάλυση των στοιχείων που σχετίζονται με την Οργάνωση του Μηχανογραφικού Συστήματος σε Ξενοδοχείο. Για το σκοπό αυτό, η παρούσα εργασία διαχωρίζεται σε πέντε ...