• Comparative study of community detection algorithms in social networks.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καλαϊτζάκης, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκοπούλου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-11-2012
    Τα τελευταία χρόνια γίναμε μάρτυρες μίας άνευ προηγουμένου επανάστασης στα κοινωνικά μέσα ως συνέπειας της εμφάνισης των πρώτων μεγάλων κοινωνικών δικτύων, τα οποία ενθάρρυναν για πρώτη φορά χρήστες να μοιραστούν ιδέες και ...
  • Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο και την ποιότητα της μάθησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κούνουπας, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος; Καλογιαννάκης, Μιχαήλ; Μελλάς, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-12-2015
    Στο πλαίσιο αυτής της μεταπτυχιακής εργασίας, σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και εκτελέστηκε μια εμπειρική μελέτη για τους φοιτητές/τριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης στο μάθημα «Φυσικές επιστήμες στην ...
  • Instagram marketing – Μεθοδολογία, καλές πρακτικές και η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουράσης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    Στην εποχή του λεγόμενου digital story telling της ψηφιακής πραγματικότητας τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημείο τομής της καθημερινότητας των ανθρώπων καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται και σαν εργαλεία ...
  • Ανάλυση έμμεσα αναδυόμενων χώρων συνάφειας αξιοποιώντας ψηφιακά ίχνη: Διερεύνηση των ορίων τους και της συνοχής στις συνομιλίες των χρηστών τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καραδημητρίου; Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκης; Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-07-2013
    Η ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων που ανταλλάσσεται καθημερινώς σε Blogs, Portals, Forums και κοινωνικούς ιστότοπους θα ήταν δύσκολη υπόθεση εάν δεν υπήρχε η έννοια του ίχνους των χρηστών και νέες τεχνικές ανάκτησης ...
  • Απόψεις και προτιμήσεις των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης ως προς την χρήση των Δικτύων Κοινωνικής Δικτύωσης (Δ.Κ.Δ.).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Καλούδη, Χριστίνα; Κόλεβα, Μαρτίνα; Λαγουδάκη, Ιωάννα; Παπαναστασίου, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μελάς, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2015
    Η τεχνολογία σήμερα, επιδρά διαρκώς στην καθημερινότητα του ανθρώπου σχεδόν σε όλους τους τομείς. Η επικοινωνία των ανθρώπων έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, ειδικότερα με την δημιουργία των Δικτύων Κοινωνικής Δικτύωσης. Τα ...
  • Δημιουργία survey για τα συστήματα λογισμικού και τεχνολογίες πληροφορικής που χρησιμοποιούνται σε Social networks.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καλλίας, Λάμπρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη των κοινωνικών δικτύων, το πώς αυτά εξελίχθηκαν, και με ποιες τεχνολογίες πληροφορικής υλοποιήθηκαν. Έχει ως στόχο της να καταγράψει το λογισμικό αλλά και τις τεχνικές ...
  • Δημιουργία Survey για χρήση των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σιούλα, Ασπασία; Τσισιμοίρη, Φωτεινή; Τσολάκη, Φιλιά
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-05-2015
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια. Σελίδες όπως είναι το Facebook, Twitter, YouTube κ.α. έχουν μεγάλη απήχηση στους νέους. Οι τελευταίοι τα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ...
  • Δημιουργία εμπορικής εφαρμογής για λειτουργικό σύστημα Windows.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γαϊδαρτζή, Ιωάννα; Κοκολογιάννη, Ελπίδα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-04-2015
    Η συγκεκριμένη εργασία ειδικεύεται στην ανάπτυξη μιας Multimedia εφαρμογής σε λειτουργικό σύστημα Windows. Στόχος της εργασίας είναι η χρήση της εφαρμογής αυτής στο εμπόριο έτσι ώστε να προωθήσουν οι επιχειρήσεις τα προϊόντα ...
  • Δημιουργία ενός ιδιωτικού κοινωνικού δικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Φραντζέσκος, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-02
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφεται η διαδικασία που ακολουθήθηκε για τη δημιουργία ενός ιδιωτικού κοινωνικού δικτύου. Το κοινωνικό δίκτυο κατασκευάστηκε στα πρότυπα του Facebook και του Twitter, και περιλαμβάνει ...
  • Δυνατότητες των εξειδικευμένων / θεματικών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών / εξειδικευμένων αγορών (niche markets).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λουιζίδης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμαμουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2012
    Υπάρχουν τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα όπως π.χ το Facebook ή το MySpace στα οποία μπορεί να γραφτεί οποιοσδήποτε και να δημοσιεύσει εκεί ότι θέλει. Υπάρχει όμως και μια κατηγορία κοινωνικών δικτύων που έχουν μια πιο εξειδικευμένη ...
  • Εμπλουτισμός διεπαφών ανεύρεσης δεδομένων σε κοινοτικές υπηρεσίες δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καλουτά, Καλλιόπη; Καλαφάτης, Κώστας
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκης, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2013
    Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εργαλείου το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν cross-boundary ερωτήματα σε διαφορετικά και συχνά ασύνδετα μεταξύ τους, κοινοτικά δίκτυα και η ...
  • Εξερεύνηση / ανασκαφή σε μεγάλης κλίμακας κοινοτικά δίκτυα του διαδικτύου: το YouTube ως περίπτωση χρήσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καφούσης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκη, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-08-2013
    Οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα σύγχρονο μέσο επικοινωνίας το οποίο μέρα με τη μέρα γίνετε όλο και περισσότερο ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Η χρήση αυτών των υπηρεσιών έχει ...
  • Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης οι ξενοδοχειακές μονάδες του Ν. Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δραμητινού, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2015
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο την διερεύνηση των κοινωνικών δικτύων και την χρήση τους στον τουρισμού. Αρχικά, η εργασία προβάλλει το θεωρητικό μέρος, το οποίο επικεντρώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον ...
  • Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα μέσω των δημόσιων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαμάκα, Αικατερίνη–Μαρία; Λάγιου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Αντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτελεί η ανάλυση τριών εννοιών: του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στα επόμενα τρία κεφάλαια που θα ακολουθήσουν ...
  • Η εξέλιξη, χρησιμότητα και σχεδιασμός στρατηγικής των επιχειρήσεων γύρω από την τεχνική του Social Media Monitoring.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γερακάρης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2015
    Τα social media είναι σημαντικά μέσα για την επικοινωνία, δεσμεύοντας τα εκατομμύρια των χρηστών σε όλο τον κόσμο. Για τις επιχειρήσεις ιδίως που έχουν online ύπαρξη και θέλουν να γνωρίζουν αυτό που συζητείται σε αυτά τα ...
  • Η επίδραση κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μόρτογλου, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) αποτελούν, σήμερα, ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην ενημέρωση και την επικοινωνία, ενώ κατατάσσονται πλέον στις ισχυρότερες μεθόδους μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών μιας ...
  • Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αμπελακιώτη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σουλιωτάκη, Αφροδίτη
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ τεχνολογικών προϊόντων. Αρχικά παρουσιάζεται με την βοήθεια της βιβλιογραφίας ο ορισμός του μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων αλλά και ...
  • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Χαρίκλεια; Σκυλλά, Καλοτίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-10-2015
    Στην διπλωματική εργασία με θέμα «Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις», επιχειρείται αρχικά μια σε βάθος ανάλυση των δύο βασικών όρων του θέματος, δηλαδή των «κοινωνικών δικτύων» και των «δημοσίων ...
  • Η σημασία των social media στην σύγχρονη επιχείρηση : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχεία "Aquila".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ντερβίσι, Άρμπερ-Παναγιώτης; Σηφάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-01-2016
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένων προϊόντων. Αναλύονται όλες ...