• Διαδραστική παρουσίαση πολιτιστικού περιεχομένου με τη χρήση υβριδικών τεχνολογιών, γεωγραφικού συστήματος και τρισδιάστατων τεχνολογιών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κολοκούρης, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-20
    Η βασική ιδέα είναι: η απεικόνιση πολιτιστικού περιεχομένου, προσεγγίζοντας τον χρήστη στον τρισδιάστατο ψηφιακό χώρο, μέσω του χάρτη όπου απεικονίζεται ως βασικό μέσω πλοήγησης. Η γενική πλατφόρμα συγκομιδής πληροφορίας, ...
  • Μια serious game πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για την υποστήριξη θεραπείας ατόμων με φοβίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κορναράκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09
    Οι φοβίες είναι ένα είδος Διαταραχής Άγχους με πάσχον ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού. Τα τελευταία χρόνια έχει αναδυθεί η Θεραπεία Έκθεσης Εικονικής Πραγματικότητας, που βοηθάει στη θεραπεία φοβιών με τη χρήση ...
  • X3D και Google Earth.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπεκυράς, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφυλλίδης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Σκοπός της εργασίας είναι η σύγκριση των προτύπων μέσω των εγγράφων που κατασκευάσαμε, αναλύοντας τους σκοπούς και τους στόχους τους, και μελετώντας τη δυνατότητα αλληλεπίδρασής τους. Στην πρώτη ενότητα της εργασίας αναλύεται ...
  • Ανάπτυξη επιδεικτικού περιβάλλοντος βασισμένο στις τεχνολογίες Metaverse.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μηλαθιανάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-27
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μελέτη και ανάπτυξη για τη δημιουργία ενός metaverse περιβάλλοντος. Επίσης γίνεται αναφορά για την επαυξημένη πραγματικότητα και τα παρακλάδια της, τις τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν ...
  • Δημιουργία εικονικού μουσείου και τρισδιάστατη μοντελοποίηση εκθεμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βεζυράκη, Ευαγγελία; Κανταρτζή, Ηρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαραβελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-02-2009
    Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύονται οι απαιτούμενες ενέργειες για την εφαρμογή του λογισμικού 3d Som που αναφέρεται στην ακολουθούμενη διαδικασία για την τρισδιάστατη μοντελοποίηση ενός αντικειμένου πανομοιότυπου με το ...
  • Δημιουργία ιστοσελίδας - παρουσίαση οπτικοακουστικών υπηρεσιών και προϊόντων με X3D.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Φώτου, Σταυρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-07-2008
    Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας επιχειρήθηκε να δημιουργηθεί ένας εικονικός κόσμος με την τεχνολογία x3d, μέσω του περιβάλλοντος flux studio.
  • Δημιουργία μικρού μήκους ταινίας animation και ηχητικού περιβάλλοντος.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
    Συγγραφείς: Πλουμπίδης, Σίμος-Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Ορφανός, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-13
    Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να μελετηθεί και να εφαρμοστεί στην πράξη η διαδικασία παραγωγής μιας ταινίας μικρού μήκους με τεχνική 3D animation. Στο πρώτο μέρος θα γίνει εστίαση στη θεωρητική έρευνα, θα παρουσιαστεί ...
  • Διάδραση σε εικονικό περιβάλλον μέσω γαντιού εικονικής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Αλεξάνδρου, Αλέξανδρος; Βουλαμάντης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-01-2009
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία είναι μέρος μίας συλλογικής δουλειάς που έχει γίνει από πολλά άτομα προσθέτοντας ο κάθε ένας το δικό του κομμάτι στην ολοκλήρωση ενός συλλογικού project για την ανάπτυξη και αλληλεπίδραση με ένα ...
  • Εγκεφαλική δραστηριότητα σε περιβάλλον τεχνητής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καβουσανός, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-06
    Το παρόν έγγραφο περιέχει τα αποτελέσματα της απόπειρας να εξερευνηθούν οι διαφορές στην εγκεφαλική δραστηριότητα ενός ατόμου εκτεθειμένου σε ψηφιακό κόσμο μέσω Τεχνητής Πραγματικότητας, αντί μέσω πιο συμβατικών μεθόδων, ...
  • Εφαρμογές εμβύθισης (Immersive) μέσω γυαλιών εικονικής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τζιρίτας, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-23
    Εδώ και μια δεκαετία η εικονική πραγματικότητα έχει μπει στη ζωή των ανθρώπων, αρχικά με δυσκολίες και σκεπτικισμό, αλλά πλέον όλοι έχουν έστω και μια μικρή επαφή με αυτήν. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν και θα ...
  • Η άποψη των επισκεπτών πολιτιστικών πόρων για τις εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κοσμίδου, Παρέσα-Σούλα; Τσιόλιας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-08
    Η ανακάλυψη και εξέλιξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών, αποτέλεσε έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, που άλλαξαν άρδην το ρου της ιστορίας, επιτρέποντας αφενός την αναπαράσταση των πληροφοριών, σε ψηφιακή μορφή και ...
  • Η στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Οικονόμου, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-21
    Οι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική ...
  • Κατασκευή εικονικού κόσμου με τη βοήθεια του προγράμματος ανοικτού λογισμικού OpenSimulator.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καρέλης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2012
    Επίδειξη εγκατάστασης, παραμετροποίησης και τρόπου λειτουργίας του προγράμματος OpenSimulator, στο οποίο γίνεται η φιλοξενία ενός νέου εικονικού κόσμου με σκοπό τη χρήση του σε εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην πλατφόρμα ...
  • Οπτικοακουστική παραγωγή σε τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κούτουλας, Βασίλειος; Ξυπολιτάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια ανασκόπηση δεκαετίας από το 2000 έως το 2012 όσον αφορά την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας και πώς αυτή βρίσκει εφαρμογές στον εκπαιδευτικό τομέα. Αναλυτικότερα πραγματοποιείται ...
  • Πλατφόρμα πραγματικού χρόνου φυσικής αποκατάστασης βάση σκελετού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Ξυλουργός, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-07-2015
    Η παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσει μια πλατφόρμα πραγματικού χρόνου ως λογισμικό ικανό να υποστηρίξει ασκήσεις για φυσική αποκατάσταση προσαρμοσμένη σε ασθενείς που πάσχουν από την νόσο Πάρκινσον. Ασκήσεις γυμναστικής ...
  • Σημασιολογική περιγραφή σκηνών σε περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κοντάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-11-2015
    Σήμερα, οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας έχουν υιοθετηθεί σε διάφορους τομείς ως η πληρέστερη λύση για την προσομοίωση και απεικόνιση διαδραστικών περιβαλλόντων. Επιπλέον, το Semantic Web άνοιξε νέους ορίζοντες στην ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού μουσικού ακούσματος σε VR, με την Unity3D.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Χαμηλός, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-09
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός παιχνιδιού όπου ο παίκτης πρέπει να αλληλεπιδράσει με ένα stream αντικειμένων που έρχονται καταπάνω του, στον ρυθμό ενός επιλεγμένου μουσικού ...