Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Trichas, Nikolaos"
Αποτελέσματα 21-40 από 58
-
Η διαχείριση κρίσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-28Τα τελευταἱα χρόvια στηv καθηµεριvότητα µας εἱτε στov εργασιακό χώρo εἱτε στηv πρoσωπική µας ζωή ἑχoυv µπει oι κρἱσεις. Οικovoµικής φύσεως, κoιvωvικής, σε πoλιτιστικό και φυσικό επἱπεδo εἱvαι πλἑov σε ηµερήσια βἁση σε ... -
Η Ελληνική ακτοπλοΐα και η σημασία της για τον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει λεπτομερής αναφορά στο θέμα της σημασίας της ελληνικής ακτοπλοΐας για τον τουρισμό, όπως άλλωστε ορίζεται από τον τίτλο («Η Ελληνική Ακτοπλοΐα και η Σημασία της για τον Τουρισμό»). ... -
Η επίδραση της οικονομίας διαμοιρασμού στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Μελέτη περίπτωσης: Airbnb.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-30Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η επισταμένη διερεύνηση της έννοιας της οικονομίας διαμοιρασμού και του τρόπου με τον οποίο αυτή επηρεάζει τις πτυχές της ανθρώπινης δραστηριότητας και κατ’ επέκταση τον τουριστικό ... -
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων στα ταξίδια και τον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-11Είναι γεγονός ότι ο παγκόσμιος τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που επηρεάστηκαν άμεσα από την οικονομική κρίση. Η βαθιά και παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά και τον εσωτερικό τουρισμό στην Ελλάδα, ... -
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-05Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των σπουδών μου στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγίου Νικολάου) του ΤΕΙ Κρήτης. Στόχος της εργασίας είναι η ανάδειξη της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στην ... -
Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της πτυχιακής εργασίας, στο ... -
Η επίδραση των διαφημίσεων στα παιδιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-20Αναμφισβήτητα η διαφήμιση αποτελεί ένα σύγχρονο κοινωνικό φαινόμενο, το οποίο επηρεάζει όλους τους ανθρώπους. Καθημερινά εισβάλλει δυναμικά στη ζωή όλων με διάφορους τρόπους, τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, τις αφίσες, το ραδιόφωνο ... -
Η επιρροή των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-09Στην εν λόγω πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται τα υπάρχοντα μοντέλα συμπεριφοράς του καταναλωτή και η συσχέτιση του marketing με τις ανθρώπινες αισθήσεις. Η έννοια του πολυαισθητικού marketing βασίζεται στη δημιουργία δυνατών ... -
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η περίπτωση των ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-02-2013Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η ανάλυση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (EKE) καθώς και η διερεύνηση εφαρμογής της σε ξενοδοχειακές μονάδες πέντε αστέρων στην περιοχή της Αττικής. Η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε ... -
Η συμβολή της ακτοπλοΐα στον ελληικό τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-07-2013Στην πτυχιακή αυτή εργασία παραθέτονται στοιχεία , αποτελέσματα, πίνακες και προτάσεις που αφορούν την Συμβολή της Ακτοπλοΐας στον Ελληνικό Τουρισμό. Επίσης παρουσιάζονται οι μεγαλύτερες Ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες με ... -
Η συμβολή των ξενοδοχειακών μονάδων στη διαμόρφωση ταυτότητας (branding) ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της Λεμεσού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015Η παρούσα πτυχιακή διερευνά τον ιδιαίτερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στην δημιουργία ενός ισχυρού ονόματος προορισμού(branding), επιλέγοντας ως περιοχή μελέτης τη Λεμεσό της Κύπρου. Προτείνεται ... -
Η τουριστική ανάπτυξη της Ρόδου μετα της ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-06-2010Η εργασία αυτή έχει σαν σκοπό να μελετήσει την τουριστική ανάπτυξη στην περιοχή της Ρόδου. Στην αρχή γίνεται μια γενική απεικόνιση της έννοιας και της ιστορικής εξέλιξης του τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα διασαφηνίζεται η ... -
Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21Από τις αρχές του 21ου αιώνα η υπερπληθώρα της πληροφορίας αποτελεί συχνό φαινόμενο. Σε έναν κόσμο που αναμεταδίδονται διαδικτυακές συχνότητες δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η εμπλοκή του ανθρώπου σε αυτό. Διαχρονικά, ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς από φοιτητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-29Η κεντρική ιδέα της πτυχιακής μας εργασίας αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς από φοιτητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ουσιαστικά παρατηρούμε και ... -
Κατάρτιση ενός επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) για μια μικρομεσσαία επιχείρηση στον κλάδο εστίασης και αναψυχής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-11Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά τη κατάρτιση ενός επιχειρηματικού σχεδίου για μια μικρομεσαία επιχείρηση που ανήκει στον ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης και της αναψυχής. Παρουσιάζεται εκτενώς το θεωρητικό υπόβαθρο που ... -
Λειτουργία της επικοινωνίας και οι τρόποι που γίνεται περισσότερο αποτελεσματική.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010Η λειτουργία της επικοινωνίας σίγουρα σαν θέμα είναι τεράστιο και ανεξάντλητο. Υπάρχουν πολλές απόψεις και γνώμες γύρω στο πως μπορεί η επικοινωνία να συμβάλει στην καλύτερη συμβίωση των ανθρώπων πρώτα απ' όλα μεταξύ τους, ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών στο διαδίκτυο: αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των μεσογειακών χωρών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-06-2011Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Η δομή της εργασίας αποτελείται από τα εξής κεφάλαια: Κεφάλαιο 1 , Μάρκετινγκ ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Μελέτη περίπτωσης: Incredible Crete
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-03Ο εκδημοκρατισμός των διακοπών κατέστησε τον τουρισμό ένα αγαθό προσιτό σε όλες τις κοινωνικές ομάδες. Έκτοτε, η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει ραγδαία, κατατάσσοντας τον σε ένα από τους δυναμικότερους ... -
Μελέτη της επιρροής της διαφήμισης στα παιδιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-24Η παρούσα εργασία αφορά στην επίδραση που έχει η διαφήμιση στη συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά σήμερα επηρεάζουν σε μεγάλο και τις αγοραστικές συνήθειες όλης της οικογένειας. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής, λοιπόν, είναι ... -
Μελέτη των επιπτώσεων της τουριστικής ανάπτυξης στην πόλη της Ιεράπετρας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-21O ρυθμός της ανάπτυξης του τουρισμού έχει επιφέρει σε όλο τον κόσμο μεγάλες αλλαγές οι οποίες έχουν γίνει αντικείμενο έρευνας πολλών επιστημόνων. Οι επιπτώσεις αυτές είναι θετικές, υπάρχουν ωστόσο και πολλές περιπτώσεις ...