ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 1741-1760 από 9332
-
Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της πτυχιακής εργασίας, στο ... -
Επιπτώσεις της ελληνικής κρίσης δημοσίου χρέους στην αγορά εργασίας
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των επιπτώσεων της ελληνικής κρίσης δημοσίου χρέους στην αγορά εργασίας. Η καταγραφή των επιπτώσεων γίνεται μέσα από την παρακολούθηση και παρουσίαση του δημόσιου ... -
Ανδρική και γυναικεία επιχειρηματικότητα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας εδώ και αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας στον ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εξειδικευμένου CRM συστήματος ειδικού σκοπού
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος για την διαχείριση των σχέσεων και των διαδικασιών ανάμεσα σε μια επιχείρηση και τους πελάτες της (Customer Relationship ... -
Τρόποι προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19Η εργασία έχει ως στόχο να προβάλλει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω διαδικτύου. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο διαδίκτυο, στις υπηρεσίες που προσφέρει, στα ... -
Συγκριτική μελέτη των κυριότερων σύγχρονων εκπροσώπων Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου (Content management systems - CMS)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Στις μέρες μας η τεχνολογία του διαδικτύου αναπτύσσεται ραγδαία με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται συνεχείς αλλαγές και βελτιώσεις. Από την αρχή που εμφανίστηκε το διαδίκτυο έως σήμερα έχουν αναπτυχθεί πάρα πολλές τεχνολογίες ... -
Αναλογία ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων στην σημερινή Μεσογειακή διατροφή, σε σχέση με την παραδοσιακή Μεσογειακή διατροφή, στην διατροφή των κατοίκων του Αγίου Νικολάου Κρήτης
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Οι διατροφικές αλλαγές των τελευταίων αιώνων δημιούργησαν ένα μοντέλο επιλογών που προάγουν περισσότερο την ασθένεια και λιγότερο την υγεία. Πράγματι, η συχνότητα νοσημάτων που έχουν τη βάση τους κατά ένα πολύ μεγάλο βαθμό ... -
Αξιολόγηση της σύστασης σώματος σε ενήλικες αθλούμενους σε σχέση με τη χρήση συμπληρωμάτων διατροφής για αύξηση της μυϊκής μάζας
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Η λήψη διατροφικών συμπληρωμάτων παρουσιάζει αύξηση την τελευταία δεκαετία και ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών, αφορά όσους αθλούνται με αντιστάσεις και έχουν σαν στόχο, την αύξηση της άλιπης μάζας σώματος, τη μείωση ... -
Το Viral Marketing και η εξέλιξή του στα πλαίσια του Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών (Mobile Marketing)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18H παρούσα εργασία ασχολείται με την έννοια του viral marketing, μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία εφαρμόζεται συχνά από μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, άλλοτε λιγότερο και άλλοτε ... -
Instagram marketing – Μεθοδολογία, καλές πρακτικές και η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Στην εποχή του λεγόμενου digital story telling της ψηφιακής πραγματικότητας τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημείο τομής της καθημερινότητας των ανθρώπων καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται και σαν εργαλεία ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ... -
Η εξέλιξη στον χρόνο των ηλεκτρονικών καταστημάτων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18Την τελευταία δεκαετία το διαδίκτυο, εκτός από μέσο εύρεσης πληροφοριών και επικοινωνίας, έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να διαφημίσουν ... -
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Μελέτη περίπτωσης : Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Η παρούσα εργασία, έχει ως στόχο της να αναδείξει την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις επιχειρήσεις γενικότερα και στην εταιρία Ελληνικός Χρυσός ειδικότερα, της οποίας το αντικείμενο επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε. ... -
Έλεγχος ρομποτικού οχήματος με χρήση τεχνικών ευφυούς ελέγχου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Στην παρούσα πτυχιακή εργασία διευρευνήθηκαν μεθοδολογίες ελέγχου για αυτόνομα ρομποτικά οχήματα βασισμένες σε τεχνικές ευφυούς ελέγχου. -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Η αύξηση του επιχειρηματικού ανταγωνισμού που εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια, ωθεί τον επιχειρηματικό κόσμο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων επιχειρηματικής δράσης και στην υιοθέτηση σύγχρονων εφαρμογών. Μια ... -
Αυτόματη αναγνώριση τρισδιάστατη μοντέλων CAD από νέφος σημείων για δομικό έλεγχο
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Τα τελευταία χρόνια η μοντελοποίηση της κτιριακής πληροφορίας (Building Information Modeling) γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στον κλάδο των μηχανικών. Η δυνατότητα ενοποίησης των διαδικασιών σχεδίασης, υλοποίησης και ... -
Πρακτικές μητρικού θηλασμού σε τρεις περιοχές της Ελλάδος (Καρπενήσι, Κέρκυρα, Σέρρες)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η προβολή των πλεονεκτημάτων του μητρικού θηλασμού και η σύγκριση ανάμεσα στις τρείς πόλεις ως προς την πρακτική του και τις αντιλήψεις των μητέρων. Επίσης, οι λύσεις σε προβλήματα που ... -
Συμπεριφορές αυτοτραυματισμού και αυτοκτονίας σε φοιτητικό πληθυσμό στον ελλαδικό χώρο
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Η αυτοκτονία είναι η πράξη της εκ προθέσεως πρόκλησης του θανάτου ενός ατόμου. Η αυτοκτονία συχνά πραγματοποιείται ως αποτέλεσμα της απελπισίας, η αιτία της οποίας συχνά αποδίδεται σε ψυχική διαταραχή όπως η κατάθλιψη, η ... -
Ρομποτικός νάρθηκας με πνευματικούς επενεργητές για την αποκατάσταση ή ενδυνάμωση της κινηματικής των δαχτύλων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-16Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει να κάνει με τον σχεδιασμό και την κατασκευή ενός ρομποτικού νάρθηκα που χρησιμοποιεί πνευματικούς επενεργητές για την κίνησή του καθώς και την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για τον έλεγχό του από ... -
Χαρτογράφηση της κατολισθητικής τρωτότητας κεντρικού τμήματος του Ρεθύμνου με τη μέθοδο της αναλυτικής ιεράρχησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-16Ο κύριος σκοπός της μελέτης αυτής είναι να αναπτυχθεί και να υποστηριχθεί ένα σύστημα λήψης αποφάσεων, συνθέτοντας συμπληρωματικά χαρτών εκτίμησης της κατολισθητικής τρωτότητας για το κεντρικό κομμάτι του ν. Ρεθύμνου.