Η ψηφιακή διαφήμιση με χρήση banners: Η εξέλιξη τους στο χρόνο, οι τεχνικές δημιουργίας, η μέτρηση αποτελεσματικότητας.
Digital advertising using banners: Their evolution over time, creation techniques, efficiency measurement.
View/ Open
Date
2021-09-15Author
Ρεμπάπη, Μαργαρίτα
Rempapi, Margarita
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της ψηφιακής διαφήμισης με χρήση banners καθώς και την εξέλιξή τους στο χρόνο. Επίσης, παρουσιάζονται ενδελεχώς οι εφαρμογές – εργαλεία για την δημιουργία διαφημιστικών πλαισίων και γίνεται μία ιστορική αναδρομή στην χρήση των banners στην διαφήμιση. Γίνεται εκτενής αναφορά στα είδη διαδικτυακής διαφήμισης και στην χρήση των διαφημιστικών πλαισίων μέσω των social media.
Η εργασία αναφέρεται στην μέθοδο click through, τον δείκτη που υπολογίζει τον αριθμό των κλικ σε έναν συγκεκριμένο σύνδεσμο για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας των banners. Επίσης, παρουσιάζονται οι τάσεις για την χρήση και την μορφή των διαφημιστικών πλαισίων στο μέλλον και η προσαρμογή τους στις νέες τεχνολογίες.
Τέλος, η έρευνα που διεξάγει στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο των focus groups, τα αποτελέσματα της οποίας καταγράφουν την αμφισβήτηση των καταναλωτών στην αξιοπιστία των banners αλλά και τις προτιμήσεις τους στους τρόπους ψηφιακής διαφήμισης. Οι προτάσεις για το μέλλον οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στην παρούσα μελέτη συμπεριλαμβάνουν τα ευρήματα της έρευνας και τις επισημάνσεις των ειδικών της διαδικτυακής διαφήμισης. This paper focuses on the study of digital advertising using banners as well as their evolution over time. Also, the applications – tools for creating advertising frames are presented in detail and there is a historical flashback to the use of banners in advertising. Extensive reference is made to the types of online advertising and the use of advertising frameworks through social media.
Additionally, there is reference to the click through rate method, the indicator that calculates the number of clicks on a specific link to measure the effectiveness of banners. It also presents trends in the use and format of advertising frameworks in the future and their adaptation to new technologies.
Finally, the research carried out in the context of this paper, was carried out using the method of focus groups, the results of which record the questioning of consumers in the reliability of banners and their preferences in the ways of digital advertising. The forward-looking statements included in this study include the findings of the research and the comments of online advertising experts.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info