Εμφάνιση απλής εγγραφής

Digital advertising using banners: Their evolution over time, creation techniques, efficiency measurement.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡεμπάπη, Μαργαρίταel
dc.creatorRempapi, Margaritaen
dc.date.accessioned2021-09-15T14:58:59Z
dc.date.available2021-09-15T14:58:59Z
dc.date.issued2021-09-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10023
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της ψηφιακής διαφήμισης με χρήση banners καθώς και την εξέλιξή τους στο χρόνο. Επίσης, παρουσιάζονται ενδελεχώς οι εφαρμογές – εργαλεία για την δημιουργία διαφημιστικών πλαισίων και γίνεται μία ιστορική αναδρομή στην χρήση των banners στην διαφήμιση. Γίνεται εκτενής αναφορά στα είδη διαδικτυακής διαφήμισης και στην χρήση των διαφημιστικών πλαισίων μέσω των social media. Η εργασία αναφέρεται στην μέθοδο click through, τον δείκτη που υπολογίζει τον αριθμό των κλικ σε έναν συγκεκριμένο σύνδεσμο για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας των banners. Επίσης, παρουσιάζονται οι τάσεις για την χρήση και την μορφή των διαφημιστικών πλαισίων στο μέλλον και η προσαρμογή τους στις νέες τεχνολογίες. Τέλος, η έρευνα που διεξάγει στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο των focus groups, τα αποτελέσματα της οποίας καταγράφουν την αμφισβήτηση των καταναλωτών στην αξιοπιστία των banners αλλά και τις προτιμήσεις τους στους τρόπους ψηφιακής διαφήμισης. Οι προτάσεις για το μέλλον οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στην παρούσα μελέτη συμπεριλαμβάνουν τα ευρήματα της έρευνας και τις επισημάνσεις των ειδικών της διαδικτυακής διαφήμισης.el
dc.description.abstractThis paper focuses on the study of digital advertising using banners as well as their evolution over time. Also, the applications – tools for creating advertising frames are presented in detail and there is a historical flashback to the use of banners in advertising. Extensive reference is made to the types of online advertising and the use of advertising frameworks through social media. Additionally, there is reference to the click through rate method, the indicator that calculates the number of clicks on a specific link to measure the effectiveness of banners. It also presents trends in the use and format of advertising frameworks in the future and their adaptation to new technologies. Finally, the research carried out in the context of this paper, was carried out using the method of focus groups, the results of which record the questioning of consumers in the reliability of banners and their preferences in the ways of digital advertising. The forward-looking statements included in this study include the findings of the research and the comments of online advertising experts.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ψηφιακή διαφήμιση με χρήση banners: Η εξέλιξη τους στο χρόνο, οι τεχνικές δημιουργίας, η μέτρηση αποτελεσματικότητας.el
dc.titleDigital advertising using banners: Their evolution over time, creation techniques, efficiency measurement.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡεμπάπη, Μαργαρίταel
heal.creatorNameRempapi, Margaritaen
heal.publicationDate2021-09-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10023
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της ψηφιακής διαφήμισης με χρήση banners καθώς και την εξέλιξή τους στο χρόνο. Επίσης, παρουσιάζονται ενδελεχώς οι εφαρμογές – εργαλεία για την δημιουργία διαφημιστικών πλαισίων και γίνεται μία ιστορική αναδρομή στην χρήση των banners στην διαφήμιση. Γίνεται εκτενής αναφορά στα είδη διαδικτυακής διαφήμισης και στην χρήση των διαφημιστικών πλαισίων μέσω των social media. Η εργασία αναφέρεται στην μέθοδο click through, τον δείκτη που υπολογίζει τον αριθμό των κλικ σε έναν συγκεκριμένο σύνδεσμο για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας των banners. Επίσης, παρουσιάζονται οι τάσεις για την χρήση και την μορφή των διαφημιστικών πλαισίων στο μέλλον και η προσαρμογή τους στις νέες τεχνολογίες. Τέλος, η έρευνα που διεξάγει στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο των focus groups, τα αποτελέσματα της οποίας καταγράφουν την αμφισβήτηση των καταναλωτών στην αξιοπιστία των banners αλλά και τις προτιμήσεις τους στους τρόπους ψηφιακής διαφήμισης. Οι προτάσεις για το μέλλον οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στην παρούσα μελέτη συμπεριλαμβάνουν τα ευρήματα της έρευνας και τις επισημάνσεις των ειδικών της διαδικτυακής διαφήμισης.el
heal.abstractThis paper focuses on the study of digital advertising using banners as well as their evolution over time. Also, the applications – tools for creating advertising frames are presented in detail and there is a historical flashback to the use of banners in advertising. Extensive reference is made to the types of online advertising and the use of advertising frameworks through social media. Additionally, there is reference to the click through rate method, the indicator that calculates the number of clicks on a specific link to measure the effectiveness of banners. It also presents trends in the use and format of advertising frameworks in the future and their adaptation to new technologies. Finally, the research carried out in the context of this paper, was carried out using the method of focus groups, the results of which record the questioning of consumers in the reliability of banners and their preferences in the ways of digital advertising. The forward-looking statements included in this study include the findings of the research and the comments of online advertising experts.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ ψηφιακή διαφήμιση με χρήση banners: Η εξέλιξη τους στο χρόνο, οι τεχνικές δημιουργίας, η μέτρηση αποτελεσματικότητας.el
heal.titleDigital advertising using banners: Their evolution over time, creation techniques, efficiency measurement.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, διαφημιστικό πλαίσιο, κοινωνικά δίκτυα, μέτρηση αποτελεσματικότηταςel
heal.keyworddigital advertising, banner, social media, efficiency measurementen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States