Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και υλοποίηση 3rd person action RPG παιχνιδιού στην Unity3D.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorBeladakis, Georgiosen
dc.creatorΜπελαδάκης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2021-11-03T12:53:49Z
dc.date.available2021-11-03T12:53:49Z
dc.date.issued2021-11-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10093
dc.description.abstractThis dissertation is about the development of a Third-Person Action RPG game by using the game engine Unity3D. In addition, more emphasis is placed on the development of artificial intelligence, using finite state machines that are responsible for the actions that an entity will take based on its conditions at any given time period. In this game, I have created a 3D world, created entities like NPCs, guards and enemies that are controlled by the finite state machines. Also created animator controllers for the animations of the player and the rest of the entities. Created a simple UI and I developed a dialogue & quests system, stats and items, player’s controllers, and an inventory system. All things considered; player’s purpose is to discover a fantasy/medieval world through storytelling by completing quests. At the same time, player has the ability to collect items like weapons and consumables that will come in handy when in need and danger. Another key feature is the ability to gain experience by completing quests and killing enemies, to become stronger and be able to cope with the difficulty of the quests.en
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός Third-Person Action RPG παιχνιδιού χρησιμοποιώντας την παιχνιδομηχανή Unity3D. Επιπροσθέτως έδωσα παραπάνω έμφαση στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας finite state machines, τα οποία είναι υπεύθυνα για τις ενέργειες που θα πραγματοποιήσει μια οντότητα με βάση τις συνθήκες της σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο. Σε αυτό το παιχνίδι, δημιούργησα έναν τρισδιάστατο κόσμο, δημιούργησα οντότητες όπως NPC, φρουρούς και εχθρούς που ελέγχονται από τα finite state machines. Επίσης δημιούργησα animator controllers για τα animations του παίκτη και των υπόλοιπων οντοτήτων. Δημιούργησα ένα απλό UI και ανέπτυξα ένα σύστημα διαλόγου και για quests, αντικείμενα και στατιστικά, controllers για τον παίκτη και ένα σύστημα για το inventory. Με βάση τα παραπάνω, ο σκοπός του παίκτη είναι να ανακαλύψει έναν φανταστικό/μεσαιωνικό κόσμο μέσω της αφήγησης ολοκληρώνοντας quests. Ταυτόχρονα ο παίκτης έχει την ικανότητα να συλλέγει αντικείμενα όπως όπλα και αναλώσιμα που θα φανούν χρήσιμα όταν υπάρχει ανάγκη και κίνδυνος. Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα απόκτησης εμπειρίας ολοκληρώνοντας αποστολές και σκοτώνοντας εχθρούς, για να γίνεται δυνατότερος και να μπορεί να ανταπεξέρχεται με την δυσκολία των αποστολών.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDesign and implementation of 3rd person action RPG game in Unity 3D.en
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση 3rd person action RPG παιχνιδιού στην Unity3D.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameBeladakis, Georgiosen
heal.creatorNameΜπελαδάκης, Γεώργιοςel
heal.publicationDate2021-11-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10093
heal.abstractThis dissertation is about the development of a Third-Person Action RPG game by using the game engine Unity3D. In addition, more emphasis is placed on the development of artificial intelligence, using finite state machines that are responsible for the actions that an entity will take based on its conditions at any given time period. In this game, I have created a 3D world, created entities like NPCs, guards and enemies that are controlled by the finite state machines. Also created animator controllers for the animations of the player and the rest of the entities. Created a simple UI and I developed a dialogue & quests system, stats and items, player’s controllers, and an inventory system. All things considered; player’s purpose is to discover a fantasy/medieval world through storytelling by completing quests. At the same time, player has the ability to collect items like weapons and consumables that will come in handy when in need and danger. Another key feature is the ability to gain experience by completing quests and killing enemies, to become stronger and be able to cope with the difficulty of the quests.en
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός Third-Person Action RPG παιχνιδιού χρησιμοποιώντας την παιχνιδομηχανή Unity3D. Επιπροσθέτως έδωσα παραπάνω έμφαση στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας finite state machines, τα οποία είναι υπεύθυνα για τις ενέργειες που θα πραγματοποιήσει μια οντότητα με βάση τις συνθήκες της σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο. Σε αυτό το παιχνίδι, δημιούργησα έναν τρισδιάστατο κόσμο, δημιούργησα οντότητες όπως NPC, φρουρούς και εχθρούς που ελέγχονται από τα finite state machines. Επίσης δημιούργησα animator controllers για τα animations του παίκτη και των υπόλοιπων οντοτήτων. Δημιούργησα ένα απλό UI και ανέπτυξα ένα σύστημα διαλόγου και για quests, αντικείμενα και στατιστικά, controllers για τον παίκτη και ένα σύστημα για το inventory. Με βάση τα παραπάνω, ο σκοπός του παίκτη είναι να ανακαλύψει έναν φανταστικό/μεσαιωνικό κόσμο μέσω της αφήγησης ολοκληρώνοντας quests. Ταυτόχρονα ο παίκτης έχει την ικανότητα να συλλέγει αντικείμενα όπως όπλα και αναλώσιμα που θα φανούν χρήσιμα όταν υπάρχει ανάγκη και κίνδυνος. Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα απόκτησης εμπειρίας ολοκληρώνοντας αποστολές και σκοτώνοντας εχθρούς, για να γίνεται δυνατότερος και να μπορεί να ανταπεξέρχεται με την δυσκολία των αποστολών.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleDesign and implementation of 3rd person action RPG game in Unity 3D.en
heal.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση 3rd person action RPG παιχνιδιού στην Unity3D.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordUnity game engine, Unity 3Den
heal.keywordUnity game engine, Unity 3Del
heal.accessfreeel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States