Διερεύνηση των δυνατοτήτων και δυσκολιών παιδιών με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή.
Investigating the capabilities and difficulties of children with autism spectrum disorder.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2022-01-19Συγγραφέας
Αυλωνίτη, Ελένη-Ανδριάνα
Χουλιοπούλου, Δήμητρα
Avloniti, Eleni-Andriana
Chouliopoulou, Dimitra
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Εισαγωγή: Η διάγνωση του αυτισμού συνεπάγεται με νέα δεδομένα για την οικογένεια
και τα παραδοσιακά πρότυπα ανατροφής.
Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων και των
δυσκολιών παιδιών με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή (ΔΑΔ).
Μέθοδος Ανασκόπησης: Πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση άρθρων στην
αγγλική γλώσσα, στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων PubΜed, Google Scholar,
χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά: “αυτισμός”, “διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή” ,
“δυσκολίες”, “κοινωνικές δεξιότητες’’, ‘’εκπαίδευση’’, ‘’οικογένεια’’. Τέθηκαν χρονικοί
περιορισμοί (2015-2020). Τελικά, συμπεριλήφθηκαν στην ανασκόπηση 9 άρθρα.
Αποτελέσματα: Ως κυριότερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με αυτισμό είναι
η δυσκολία στην αποτελεσματική επικοινωνία, η δυσκολία στην επεξεργασία λεκτικών
και αφηρημένων πληροφοριών, η δυσκολία στον ύπνο, και τέλος στην συνεργασία και τις
ομαδικές δραστηριότητες.
Συμπέρασμα: Είναι εμφανές ότι τα παιδιά με αυτισμό εμφανίζουν δυσκολίες στην
καθημερινότητα αλλά με τις κατάλληλες παρεμβάσεις ορισμένες λειτουργίες δύναται να
βελτιωθούν. Introduction: The diagnosis of autism necessitates with new data for the family and the
traditional parenting patterns.
Aim: The aim of the present study is to investigate the capabilities and difficulties of
children with autism spectrum disorder (ASD).
Method: For the purposes of this research there was conducted a bibliographical review
in the English language, in the online databases of PubMed, Google Scholar, using key
words: “autism”, “autism spectrum disorder”, “social skills”, “adaptation”, “autistic
disorder”, “education” ‘’family’’. Time limits were set (2015-2020). Finally, 8 articles were
included in the review.
Results: The main difficulties that children with autism encounter are difficulties in
efficient communication, difficulties in interpreting vocal and abstract information,
difficulties with sleep and lastly deficits in cooperation and group activities.
Conclusion: It is obvious that children with autism have difficulties in everyday life, but
with appropriate interventions some functions can be improved.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες