Ανάπτυξη role-playing action παιχνιδιού για συσκευές android σε περιβάλλον 2D με χρήση unity.
Development of role-playing action game for android devices on a 2d plane using unity.
View/ Open
Date
2022-09-20Author
Γιαννακάκης, Πέτρος
Giannakakis, Petros
Metadata
Show full item recordAbstract
Το θέμα της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού μονού παίχτη και υπόδησης ρόλου, για συσκευές Android σε δυσδιάστατο επίπεδο, χρησιμοποιώντας την μηχανή παιχνιδιών Unity μεταξύ άλλων. Ο κύριος σκοπός της πτυχιακής είναι η γενική κατανόηση της μηχανής παιχνιδιών Unity και πως να χρησιμοποιείται, καθώς επίσης η λογική και το σκεπτικό πίσω από τη κατασκευή όλων των σταδίων του παιχνιδιού. Στην εργασία επίσης συμπεριλαμβάνεται επεξήγηση και η λογική που χρησιμοποιήθηκε στον κώδικα. Επιπλέον το παιχνίδι χρησιμοποιεί ένα σπάνιο τρόπο μάχης, στον οποίο θα γίνει λεπτομερής εξήγηση, ο οποίος είναι εμπνευσμένος από ένα άλλο παιχνίδι και είναι δημιουργημένο από την αρχή. Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του παιχνιδιού είναι: Μηχανή παιχνιδιών Unity σε έκδοση 2020.2.7f1 για την δημιουργία και την απόδοση γραφικών, το τρέξιμο του κώδικα και την οριστικοποίηση της κατασκευής του παιχνιδιού. Για τη σύνταξη του κώδικα και την αποσφαλμάτωση του, χρησιμοποιήθηκε το Microsoft Visual Studio 2019. Για την επεξεργασία ήχου και βίντεο χρησιμοποιήθηκε το Video Pad Editor και για την επεξεργασία εικόνων, στοιχείων και λεπτομέρειες για γραφικά χρησιμοποιήθηκε το photoshop. Η γλώσσα προγραμματισμού που επιλέχτηκε είναι η C# (Σι-σαρπ) της Microsoft. The subject of this thesis is about the creation of a single player, role-playing action game for android devices in 2-dimensional (2D) plane, using the Unity Game Engine among other tools. The main goal of this thesis is to get a general understanding of what Unity Engine is and how to use it, as well as examinations and explanations behind the thought process of all the stages as the game creation goes through. Also included in the paper, there will be explanations behind the logic used in the creation of the scripts. The game also uses a rare battle system that is going to be explained in detail, which was inspired by another game and is built from scratch. While working on the game, several tools were used. Unity Engine version 2020.2.7f1 was used for rendering, texturing, running scripts and finalizing the build, Microsoft Visual Studio 2019 was used for writing the scripts and debugging the code in the scripts, Video Pad Editor was used for the editing of sounds, audio and video, photoshop was used for the editing of images, sprites and textures and lastly, the programming language of preference was Microsoft C# (See-sharp).
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info