Εμφάνιση απλής εγγραφής

Corporate social responsibility and green marketing within TITAN S.A.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣκλαβουνάκη, Ελένηel
dc.creatorSklavounaki, Elenien
dc.date.accessioned2022-12-19T08:23:44Z
dc.date.available2022-12-19T08:23:44Z
dc.date.issued2022-12-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10481
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας εργασίας εξετάζεται η έννοια του πράσινου Marketing, και θα ήταν ορθό να συνδυάσουμε την έννοια αυτή με την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς οι εταιρείες είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν δομές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ώστε να προχωρήσουν σε πρακτικές πράσινου Marketing. To πράσινο Marketing αφορά την εμπορία των προϊόντων που υποτίθεται ότι είναι προτιμότερα από περιβαλλοντική άποψη σε σχέση με άλλα. Έτσι το πράσινο μάρκετινγκ περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της τροποποίησης του προϊόντος, των αλλαγών στη διαδικασία παραγωγής, της βιώσιμης συσκευασίας, καθώς και της τροποποίησης της διαφήμισης. Κατόπιν όλων των προαναφερθέντων, η παρούσα εργασία θα διαρθρωθεί σε οκτώ συνολικά κεφάλαια, προχωρώντας από το γενικό στο ειδικό. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο θα εξεταστεί η διαδικασία του σχεδιασμού της επιχειρησιακής στρατηγικής marketing στην οποία περιλαμβάνεται και το marketing mix. Έπειτα θα αναφερθούμε στο πράσινο marketing, και στα προϊόντα και στα επιμέρους στοιχεία που αυτό περιλαμβάνει. Στην συνέχεια θα δούμε τα συστήματα CRM, καθώς είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικά στο να καταγράφουν τις αντιδράσεις των πελατών και σε επόμενο κεφάλαιο αναλύουμε την καταναλωτική συμπεριφορά αυτή καθ’ αυτή. Όντας το πράσινο Marketing, μια καινοτόμα πτυχή της επιχειρηματικότητας, θα αναλύσουμε την επιχειρηματικότητα αλλά και την καινοτομία, ενώ μετά θα συνδέσουμε το πράσινο Marketing με την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Τέλος, η συγκεκριμένη εργασία κλείνει κάνοντας εκτεταμένη αναφορά σε ένα Case Study του Ομίλου TITAN. Ευελπιστώ η παρούσα εργασία να αποτελέσει ένα εμπεριστατωμένο εγχειρίδιο για μελετητές του πράσινου marketing και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.el
dc.description.abstractAs part of this study we examine the concept of Green Marketing, and it would be appropriate to combine this concept with the concept of corporate social responsibility as companies need to implement CSR structures to move to Green Marketing practices. Green Marketing concerns the marketing of products supposedly environmentally preferable than others. Thus, green marketing encompasses a wide range of activities, including the modification of the product, changes in the production process, sustainable packaging and the amendment of advertising. In light of all the above, this paper will be structured in a total of eight chapters, progressing from general to specific. More specifically, in the first chapter we will examine the process of planning of operational marketing strategy which includes the marketing mix. We will then refer to green marketing, and the products and components that it contains. Then we will see the CRM systems, which are especially convenient in order to keep record of the reactions of customers, and in the next section we will analyze consumer’s behavior per se. Having in mind that Green Marketing is an innovative aspect of entrepreneurship, we will analyze entrepreneurship and innovation, and we will then connect the Green Marketing with Corporate Social Responsibility. Finally, this thesis ends with an extensive reference to the Case Study of TITAN Group. I hope this paper will constitute a comprehensive manual for scholars of green marketing and corporate social responsibility.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ εταιρική κοινωνική ευθύνη και το πράσινο μάρκετινγκ στα πλαίσια της εταιρείας Α.Ε.el
dc.titleCorporate social responsibility and green marketing within TITAN S.A.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣκλαβουνάκη, Ελένηel
heal.creatorNameSklavounaki, Elenien
heal.publicationDate2022-12-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10481
heal.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας εργασίας εξετάζεται η έννοια του πράσινου Marketing, και θα ήταν ορθό να συνδυάσουμε την έννοια αυτή με την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς οι εταιρείες είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν δομές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ώστε να προχωρήσουν σε πρακτικές πράσινου Marketing. To πράσινο Marketing αφορά την εμπορία των προϊόντων που υποτίθεται ότι είναι προτιμότερα από περιβαλλοντική άποψη σε σχέση με άλλα. Έτσι το πράσινο μάρκετινγκ περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της τροποποίησης του προϊόντος, των αλλαγών στη διαδικασία παραγωγής, της βιώσιμης συσκευασίας, καθώς και της τροποποίησης της διαφήμισης. Κατόπιν όλων των προαναφερθέντων, η παρούσα εργασία θα διαρθρωθεί σε οκτώ συνολικά κεφάλαια, προχωρώντας από το γενικό στο ειδικό. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο θα εξεταστεί η διαδικασία του σχεδιασμού της επιχειρησιακής στρατηγικής marketing στην οποία περιλαμβάνεται και το marketing mix. Έπειτα θα αναφερθούμε στο πράσινο marketing, και στα προϊόντα και στα επιμέρους στοιχεία που αυτό περιλαμβάνει. Στην συνέχεια θα δούμε τα συστήματα CRM, καθώς είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικά στο να καταγράφουν τις αντιδράσεις των πελατών και σε επόμενο κεφάλαιο αναλύουμε την καταναλωτική συμπεριφορά αυτή καθ’ αυτή. Όντας το πράσινο Marketing, μια καινοτόμα πτυχή της επιχειρηματικότητας, θα αναλύσουμε την επιχειρηματικότητα αλλά και την καινοτομία, ενώ μετά θα συνδέσουμε το πράσινο Marketing με την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Τέλος, η συγκεκριμένη εργασία κλείνει κάνοντας εκτεταμένη αναφορά σε ένα Case Study του Ομίλου TITAN. Ευελπιστώ η παρούσα εργασία να αποτελέσει ένα εμπεριστατωμένο εγχειρίδιο για μελετητές του πράσινου marketing και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.el
heal.abstractAs part of this study we examine the concept of Green Marketing, and it would be appropriate to combine this concept with the concept of corporate social responsibility as companies need to implement CSR structures to move to Green Marketing practices. Green Marketing concerns the marketing of products supposedly environmentally preferable than others. Thus, green marketing encompasses a wide range of activities, including the modification of the product, changes in the production process, sustainable packaging and the amendment of advertising. In light of all the above, this paper will be structured in a total of eight chapters, progressing from general to specific. More specifically, in the first chapter we will examine the process of planning of operational marketing strategy which includes the marketing mix. We will then refer to green marketing, and the products and components that it contains. Then we will see the CRM systems, which are especially convenient in order to keep record of the reactions of customers, and in the next section we will analyze consumer’s behavior per se. Having in mind that Green Marketing is an innovative aspect of entrepreneurship, we will analyze entrepreneurship and innovation, and we will then connect the Green Marketing with Corporate Social Responsibility. Finally, this thesis ends with an extensive reference to the Case Study of TITAN Group. I hope this paper will constitute a comprehensive manual for scholars of green marketing and corporate social responsibility.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ εταιρική κοινωνική ευθύνη και το πράσινο μάρκετινγκ στα πλαίσια της εταιρείας Α.Ε.el
heal.titleCorporate social responsibility and green marketing within TITAN S.A.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπράσινο marketing, εταιρική κοινωνική ευθύνη, δράσεις, ΤΙΤΑΝel
heal.keywordgreen marketing, corporate social responsibility, actions, TITANen
heal.advisorNameΑστρουλάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameAstroulakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailn.astroulakis@gmail.com
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States