Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of an aerodynamic wing model and study of aerodynamic characteristics through computational fluid dynamics.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠροεστάκης, Κυριάκοςel
dc.creatorProestakis, Kyriakosen
dc.date.accessioned2023-09-08T14:28:31Z
dc.date.available2023-09-08T14:28:31Z
dc.date.issued2023-09-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10734
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή αυτή γίνεται μια προσπάθεια αεροδυναμικής ανάλυσης μιας υπάρχουσας πτέρυγας αγνώστων αεροδυναμικών χαρακτηριστικών μέσω αντίστροφης μηχανικής. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι, η ψηφιοποίηση της πτέρυγας μέσω τρισδιάστατης σάρωσης χωρίς επαφή, η δημιουργία τρισδιάστατου μοντέλου και η αεροδυναμική μελέτη αυτού με προσομοίωση ροής στο Solidworks FlowSimulation, δηλαδή με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (CFD) ώστε να υπολογισθούν οι συντελεστές άντωσης, οπισθέλκουσας και ροπής. Παράλληλα με το πειραματικό κομμάτι και τα βήματα που ακολουθήθηκαν, αναλύεται και η σχετική θεωρία της ψηφιοποίησης, της ρευστομηχανικής και της υπολογιστικής ρευστομηχανικής. Και τέλος παρατίθενται τα αποτελέσματα της ανάλυσης καθώς και τα συμπεράσματα που προκύπτουν για την μέθοδο αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν κατά την διάρκεια.el
dc.description.abstractThis thesis is an attempt of an aerodynamic analysis of a wing that of unknown aerodynamic characteristics, with the method of reverse engineering. The method consists of the process of three-dimensional scanning of the wing, the creation of a 3D model, and the aerodynamic analysis by Computational Flow Dynamics (CFD) in Solidworks FlowSimulation to calculate the coefficients of lift, drag and momentum. Along with the experimental part and the steps that were followed, there is cited all the relevant theory about 3D scanning, flow dynamics, and Computation Flow Dynamics. Finally, the results of the analysis are presented as well as the conclusions that emerge for the method and the problems that were encountered.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάπτυξη μοντέλου αεροδυναμικής πτέρυγας και μελέτη των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών μέσω υπολογιστικής ρευστοδυναμικής.el
dc.titleDevelopment of an aerodynamic wing model and study of aerodynamic characteristics through computational fluid dynamics.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠροεστάκης, Κυριάκοςel
heal.creatorNameProestakis, Kyriakosen
heal.publicationDate2023-09-06
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10734
heal.abstractΣτην πτυχιακή αυτή γίνεται μια προσπάθεια αεροδυναμικής ανάλυσης μιας υπάρχουσας πτέρυγας αγνώστων αεροδυναμικών χαρακτηριστικών μέσω αντίστροφης μηχανικής. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι, η ψηφιοποίηση της πτέρυγας μέσω τρισδιάστατης σάρωσης χωρίς επαφή, η δημιουργία τρισδιάστατου μοντέλου και η αεροδυναμική μελέτη αυτού με προσομοίωση ροής στο Solidworks FlowSimulation, δηλαδή με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (CFD) ώστε να υπολογισθούν οι συντελεστές άντωσης, οπισθέλκουσας και ροπής. Παράλληλα με το πειραματικό κομμάτι και τα βήματα που ακολουθήθηκαν, αναλύεται και η σχετική θεωρία της ψηφιοποίησης, της ρευστομηχανικής και της υπολογιστικής ρευστομηχανικής. Και τέλος παρατίθενται τα αποτελέσματα της ανάλυσης καθώς και τα συμπεράσματα που προκύπτουν για την μέθοδο αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν κατά την διάρκεια.el
heal.abstractThis thesis is an attempt of an aerodynamic analysis of a wing that of unknown aerodynamic characteristics, with the method of reverse engineering. The method consists of the process of three-dimensional scanning of the wing, the creation of a 3D model, and the aerodynamic analysis by Computational Flow Dynamics (CFD) in Solidworks FlowSimulation to calculate the coefficients of lift, drag and momentum. Along with the experimental part and the steps that were followed, there is cited all the relevant theory about 3D scanning, flow dynamics, and Computation Flow Dynamics. Finally, the results of the analysis are presented as well as the conclusions that emerge for the method and the problems that were encountered.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
heal.titleΑνάπτυξη μοντέλου αεροδυναμικής πτέρυγας και μελέτη των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών μέσω υπολογιστικής ρευστοδυναμικής.el
heal.titleDevelopment of an aerodynamic wing model and study of aerodynamic characteristics through computational fluid dynamics.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαντίστροφη μηχανική, υπολογιστική ρευστοδυναμική, τρισδιάστατη σάρωσηel
heal.keywordreverse engineering, computational fluid dynamics, three-dimensional (3D) scanningen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠετούσης, Μάρκοςel
heal.advisorNamePetousis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States