Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε θέματα ετερότητας.
The empathy of primary and secondary school teachers education on otherness issues.
Abstract
Η παρούσα μελέτη, η οποία διεξήχθη στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας με
θέμα «Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε
θέματα ετερότητας», παρουσιάζει την ενσυναίσθηση απέναντι στην ετερότητα και τη
σημασία της στο σύγχρονο σχολείο, καθώς και τα μέσα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αναφορικά με το προαναφερόμενο ζήτημα. Η παρουσίαση αυτή σε συνδυασμό με την ανασκόπηση προηγούμενων ερευνών που έχουν λάβει χώρα, αναφερόμενες στις αντιλήψεις και στις στάσεις των εκπαιδευτικών
σε ζητήματα ετερότητας, στοχεύουν στην κατανόηση του αντικειμένου ενασχόλησης της έρευνας, καθώς και της ήδη υπάρχουσας κατάστασης. Συγκεκριμένα, ωστόσο, σκοπός της μελέτης είναι να ληφθεί ένα συμπέρασμα μέσα από τις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών της Α΄/θμιας και Β’/θμιας του Δήμου Ηρακλείου, για το αν τελικά οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν ενσυναίσθηση σε θέματα ετερότητας, σε τι βαθμό μπορούν να την εκφράσουν στους μαθητές τους και να τους τη διδάξουν, καθώς και να διαμορφώσουν την κατάλληλη για όλους τους μαθητές ατμόσφαιρα στην τάξη ή στο σχολείο ανάλογα με το βαθμό ενσυναίσθησης τον οποίο διαθέτουν. Τέλος, στην εν λόγω μελέτη συμπεριλαμβάνονται κοινωνικά και προσωπικά χαρακτηριστικά των συνεντευξιαζόμενων, χωρίς να αναφέρονται τα ονόματα αυτών και τα σχολεία στα οποία υπηρετούν,με στόχο την προσπάθεια διαπίστωσης συσχετισμού των προαναφερόμενων χαρακτηριστικών με την ύπαρξη ενσυναίσθησης. The present study, which was conducted as part of the dissertation with topic "The empathy of primary and secondary school teachers on otherness issues", presents the empathy towards diversity and its importance in the modern school, as well as the means of education and training of teachers regarding the aforementioned issue.This presentation in combination with the review of previous research that has taken place, referring to the perceptions and attitudes of teachers in matters of diversity, aim at understanding the subject matter of the research, as well as the existing situation.Specifically, however, the purpose of the study is to draw a conclusion through the interviews of teachers of primary and secondary schools of the Municipality of Heraklion, on whether teachers ultimately have empathy in matters of otherness. Can they express the empathy to their students and teach it to them. And also can they create the appropriate atmosphere for all students in the classroom or at school depending on the degree of empathy they have? Finally, this study includes social and personal characteristics of the interviewees, without mentioning their names and the schools in which they serve, in order to try to establish a correlation of the above characteristics with the existence of empathy.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info