Εμφάνιση απλής εγγραφής

The empathy of primary and secondary school teachers education on otherness issues.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣκοκάκη, Γεωργίαel
dc.creatorSkokaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2023-10-10T08:42:17Z
dc.date.available2023-10-10T08:42:17Z
dc.date.issued2023-10-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10810
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη, η οποία διεξήχθη στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας με θέμα «Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε θέματα ετερότητας», παρουσιάζει την ενσυναίσθηση απέναντι στην ετερότητα και τη σημασία της στο σύγχρονο σχολείο, καθώς και τα μέσα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αναφορικά με το προαναφερόμενο ζήτημα. Η παρουσίαση αυτή σε συνδυασμό με την ανασκόπηση προηγούμενων ερευνών που έχουν λάβει χώρα, αναφερόμενες στις αντιλήψεις και στις στάσεις των εκπαιδευτικών σε ζητήματα ετερότητας, στοχεύουν στην κατανόηση του αντικειμένου ενασχόλησης της έρευνας, καθώς και της ήδη υπάρχουσας κατάστασης. Συγκεκριμένα, ωστόσο, σκοπός της μελέτης είναι να ληφθεί ένα συμπέρασμα μέσα από τις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών της Α΄/θμιας και Β’/θμιας του Δήμου Ηρακλείου, για το αν τελικά οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν ενσυναίσθηση σε θέματα ετερότητας, σε τι βαθμό μπορούν να την εκφράσουν στους μαθητές τους και να τους τη διδάξουν, καθώς και να διαμορφώσουν την κατάλληλη για όλους τους μαθητές ατμόσφαιρα στην τάξη ή στο σχολείο ανάλογα με το βαθμό ενσυναίσθησης τον οποίο διαθέτουν. Τέλος, στην εν λόγω μελέτη συμπεριλαμβάνονται κοινωνικά και προσωπικά χαρακτηριστικά των συνεντευξιαζόμενων, χωρίς να αναφέρονται τα ονόματα αυτών και τα σχολεία στα οποία υπηρετούν,με στόχο την προσπάθεια διαπίστωσης συσχετισμού των προαναφερόμενων χαρακτηριστικών με την ύπαρξη ενσυναίσθησης.el
dc.description.abstractThe present study, which was conducted as part of the dissertation with topic "The empathy of primary and secondary school teachers on otherness issues", presents the empathy towards diversity and its importance in the modern school, as well as the means of education and training of teachers regarding the aforementioned issue.This presentation in combination with the review of previous research that has taken place, referring to the perceptions and attitudes of teachers in matters of diversity, aim at understanding the subject matter of the research, as well as the existing situation.Specifically, however, the purpose of the study is to draw a conclusion through the interviews of teachers of primary and secondary schools of the Municipality of Heraklion, on whether teachers ultimately have empathy in matters of otherness. Can they express the empathy to their students and teach it to them. And also can they create the appropriate atmosphere for all students in the classroom or at school depending on the degree of empathy they have? Finally, this study includes social and personal characteristics of the interviewees, without mentioning their names and the schools in which they serve, in order to try to establish a correlation of the above characteristics with the existence of empathy.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε θέματα ετερότητας.el
dc.titleThe empathy of primary and secondary school teachers education on otherness issues.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣκοκάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameSkokaki, Georgiaen
heal.publicationDate2023-10-06
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10810
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη, η οποία διεξήχθη στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας με θέμα «Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε θέματα ετερότητας», παρουσιάζει την ενσυναίσθηση απέναντι στην ετερότητα και τη σημασία της στο σύγχρονο σχολείο, καθώς και τα μέσα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αναφορικά με το προαναφερόμενο ζήτημα. Η παρουσίαση αυτή σε συνδυασμό με την ανασκόπηση προηγούμενων ερευνών που έχουν λάβει χώρα, αναφερόμενες στις αντιλήψεις και στις στάσεις των εκπαιδευτικών σε ζητήματα ετερότητας, στοχεύουν στην κατανόηση του αντικειμένου ενασχόλησης της έρευνας, καθώς και της ήδη υπάρχουσας κατάστασης. Συγκεκριμένα, ωστόσο, σκοπός της μελέτης είναι να ληφθεί ένα συμπέρασμα μέσα από τις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών της Α΄/θμιας και Β’/θμιας του Δήμου Ηρακλείου, για το αν τελικά οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν ενσυναίσθηση σε θέματα ετερότητας, σε τι βαθμό μπορούν να την εκφράσουν στους μαθητές τους και να τους τη διδάξουν, καθώς και να διαμορφώσουν την κατάλληλη για όλους τους μαθητές ατμόσφαιρα στην τάξη ή στο σχολείο ανάλογα με το βαθμό ενσυναίσθησης τον οποίο διαθέτουν. Τέλος, στην εν λόγω μελέτη συμπεριλαμβάνονται κοινωνικά και προσωπικά χαρακτηριστικά των συνεντευξιαζόμενων, χωρίς να αναφέρονται τα ονόματα αυτών και τα σχολεία στα οποία υπηρετούν,με στόχο την προσπάθεια διαπίστωσης συσχετισμού των προαναφερόμενων χαρακτηριστικών με την ύπαρξη ενσυναίσθησης.el
heal.abstractThe present study, which was conducted as part of the dissertation with topic "The empathy of primary and secondary school teachers on otherness issues", presents the empathy towards diversity and its importance in the modern school, as well as the means of education and training of teachers regarding the aforementioned issue.This presentation in combination with the review of previous research that has taken place, referring to the perceptions and attitudes of teachers in matters of diversity, aim at understanding the subject matter of the research, as well as the existing situation.Specifically, however, the purpose of the study is to draw a conclusion through the interviews of teachers of primary and secondary schools of the Municipality of Heraklion, on whether teachers ultimately have empathy in matters of otherness. Can they express the empathy to their students and teach it to them. And also can they create the appropriate atmosphere for all students in the classroom or at school depending on the degree of empathy they have? Finally, this study includes social and personal characteristics of the interviewees, without mentioning their names and the schools in which they serve, in order to try to establish a correlation of the above characteristics with the existence of empathy.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΗ ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε θέματα ετερότητας.el
heal.titleThe empathy of primary and secondary school teachers education on otherness issues.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordενσυναίσθηση, ετερότητα, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
heal.keywordempathy, otherness, primary education, secondary educationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδακάκη, Μαρίαel
heal.advisorNamePapadakaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States