Ανάπτυξη δισδιάστατου παιχνιδιού στο Unity.
Two-dimensional game development in Unity.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2024-02-05Συγγραφέας
Μαυρογενάκης, Νικόλαος
Mavrogenakis, Nikolaos
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το θέμα της πτυχιακής αφορά την δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού πλατφόρμας το
οποίο έχει αναπτυχθεί στο Unity Game Engine και είναι συμβατό για υπολογιστές.
Χρησιμοποιήθηκαν διάφορα tilesets για την δημιουργία των χαρτών και των εμποδίων όπως
και το πρόγραμμα Aseprite για την ανάπτυξη των χαρακτήρων και διάφορων animations. Σε
αυτό το παιχνίδι πλατφόρμας "Mr.JackCat" δίνεται η δυνατότητα στον παίκτη να συλλέξει
διάφορα αντικείμενα, να αντιμετωπίσει εχθρούς, αλλά και να αποφύγει δύσκολα εμπόδια.
Έχουν εφαρμοστεί, επίσης, διάφοροι μηχανισμοί ανίχνευσης σύγκρουσης του βασικού
χαρακτήρα με άλλα αντικείμενα και εχθρούς, ενεργοποιώντας διάφορα συναρπαστικά
animations και λειτουργίες. Το περιβάλλον του παιχνιδιού και τα γραφικά του έχουν ελκυστικό
σχεδιασμό, ώστε ο παίκτης να μπορεί να το απολαύσει στο μέγιστο μαζί με μια ευχάριστη
μουσική υπόκρουση. Παρακάτω εξηγείται λεπτομερώς ο τρόπος σχεδίασης των λειτουργιών
του παιχνιδιού και η λογική του πηγαίου κώδικα με παρουσίαση γραφημάτων. The subject of this thesis concerns the creation of a two-dimensional platform game which has
been developed in the Unity Game Engine and is compatible for computers. Various tilesets
were used to create the maps and obstacles, as well as the Aseprite program to develop the
characters and different animations. In this platform game, called “Mr.JackCat”, the player is
given the opportunity to collect a variety of objects, face enemies and also avoid difficult
obstacles. Various mechanisms regarding the detection of collision between the main
character and other objects and enemies have also been implemented, enabling several
exciting animations and functions. The game environment and its graphics have an attractive
design so that the player can enjoy it to the maximum along with a pleasant background music.
As detailed below there is an explanation of how the game functions were designed and a
presentation of the source code’s logic with a graphical display
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες