• Η αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή για το HIV και η στάση του απέναντι στις διαφημιστικές εκστρατείες για τη νόσο αυτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελάκη, Αλεξάνδρα; Δασκαλάκη, Χαρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τον ιό Hiv και την προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών, με σκοπό την πρόληψή του, μέσω του κοινωνικού μάρκετινγκ. Αρχικά, στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας αναπτύσσονται σημαντικές έννοιες για ...
  • Η αξιοποίηση του χιούμορ στο μάρκετινγκ και μελέτη του τρόπου που επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λάγιος, Ιωάννης; Σαμούρη, Ηλιάνα; Χρηστάκη, Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-11
    Το χιούμορ ως αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνίας κατέχει και σημαντική θέση στη διαφήμιση καθώς δημιουργεί σύνδεση με ευχάριστα συναισθήματα. Το ερώτημα που απασχολεί τις επιχειρήσεις το ευχάριστο κλίμα της χιουμοριστικής ...
  • Η διατήρηση πελατών στην βιώσιμη πελατών στην βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Δημοπούλου, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωτρτζάκη, Αλεξία Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός αυτής της εργασίας υπήρξε η ανάγκη για βελτίωση της οικονομικής κατάστασης, στην οποία βρίσκονται οι Ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της διατήρησης των πελατών. Για τον σκοπό αυτό παρακάτω δίνονται ορισμοί, προσεγγίσεις, ...
  • Η διαφήμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μαρκογιαννάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παξινός, Κοσμάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Μια σύντομη ανασκόπηση της παραδοσιακής διαφήμισης. Η εφαρμογή της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εκτενής αναφορά στην ηλεκτρονική προβολή (τρόποι, τόποι, αποτελεσματικότητα, παγίδες) και σύγκριση με τα παραδοσιακά ...
  • Η διαφήμιση στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο: από τη θεωρία στην πράξη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Τσάλη, Πολυξένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ορφανός, Ιωάννης; Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2010
    Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια εκτενής αναφορά στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο ως διαφημιστικά μέσα και αφού προηγηθεί η παρουσίαση της διαφημιστικής εταιρίας και ο τρόπος λειτουργίας της, θα ανακαλύψουμε όλα ...
  • Η διαφήμιση στον τουρισμό με ειδική αναφορά στην εφαρμογή υπηρεσιών μαρκετινγκ στο νομό των Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουκάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Θεωρώ οτί το θέμα της διαφήμισης ενός τουριστικού προορισμού αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την περαιτέρω ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού. Η πτυχιακή μου εργασία εστιάζει σε έναν σημαντικό τουριστικό ...
  • Η διεθνοποίηση των ελληνικών εξαγωγικών εταιρειών ελαιολάδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μαυριτσάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-19
    Βασικό αντικείμενο σε αυτή την εργασία όπως αναγράφεται και στον τίτλο είναι η εξαγωγή του ελαιολάδου. Αρχικά γίνεται μια αναφορά για την παγκοσμιοποίηση και ποια είναι τα θετικά καθώς και τα αρνητικά της. Στη ...
  • Η εξέλιξη και η συνεισφορά της ηλεκτρονικής διαφήμισης στην ανάπτυξη εταιρειών. Η περίπτωση της Κύπρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κωνσταντίνου, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η ιστορία της διαφήμισης ξεκίνησε από πολλά χρόνια πριν. Αφότου ξεκίνησε η διαδικασίας της αγοραπωλησίας οι επιχειρηματίες, έχουν ως σκοπό τους να βρουν ένα τρόπο για να πουλήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που προσφέρουν. ...
  • Η επίδραση ηλεκτρονικών δημοπρασιών (E-Auctions) στο Μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Νικολιδάκης, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-03-2015
    Η παρακάτω εργασία έχει σκοπό να αναλύσει τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες και το πώς επηρεάζουν το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών. Αρχικά θα αναλύσουμε το τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα που έχει. Στην ...
  • Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ευσταθίου, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά δεν αποτελούν ένα ώριμο τμήμα της αγοράς και το ζήτημα «παιδιά και διαφήμιση» πρέπει να αντιμετωπιστεί, ως ...
  • Η επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κατσίκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιταροκοίλη, Στέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-03-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το ρόλο που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και τα είδη της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών από 18-24 χρονών. Συγκεκριμένα, διαπραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα μέσα ενημέρωσης ...
  • Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην επιστήμη του μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σεληνιωτάκης, Δημήτρης; Θεωδόρου, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Η παρούσα μελέτη έγινε στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μας εργασίας και σκοπό είχε να προσεγγισθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η επιρροή της οικονομικής κρίσης στη φιλοσοφία Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Αρχικά, η έρευνα ...
  • Η επίδραση των μορφών προβολής και προώθησης στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο λιανικό εμπόριο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ραπανάκη, Μαρία; Χαλκιαδάκη, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κυρέζης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ως λιανεμπόριο θεωρούνται όλες οι δραστηριότητες που παίρνουν μέρος στην πώληση αγαθών ή υπηρεσιών απευθείας στους τελικούς καταναλωτές για προσωπική, μη επαγγελματική χρήση. Κάθε οργανισμός που κάνει τέτοιου είδους πωλήσεις ...
  • Η επιρροή των social media στη διαδικασία για την λήψη της αγοραστικής απόφασης των καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βαρούμα, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-08
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν ενταχθεί για τα καλά στις ζωές μας. Ολοένα και περισσότερα άτομα όλων των ηλικιών ανά το κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά τα social media με απώτερο σκοπό την επικοινωνία, ...
  • Η επιρροή των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζεγκίνογλου, Αντώνιος; Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-09
    Στην εν λόγω πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται τα υπάρχοντα μοντέλα συμπεριφοράς του καταναλωτή και η συσχέτιση του marketing με τις ανθρώπινες αισθήσεις. Η έννοια του πολυαισθητικού marketing βασίζεται στη δημιουργία δυνατών ...
  • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη: Από την ηθική της επιχείρησης στον κοινωνικό συμβολισμό. Η περίπτωση της Wind.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουρή, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής αποτελεί η εννοιολογική και κριτική διερεύνηση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ως την από τις πλέον σημαντικότερες αναλυτικές κατηγορίες του σύγχρονου μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τη ...
  • Η εφαρμογή του CRM (Custom Relationship Marketing) στις επιχειρήσεις εστίασης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατρίνης, Δημήτριος-Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-20
    Στη σημερινή εποχή, τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η σωστή διαχείριση από την πλευρά των επιχειρήσεων σε ...
  • Η εφαρμογή του μάρκετινγκ ως μέσο προώθησης των ξενοδοχείων πόλεως του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Συριγωνάκη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοπούλου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Η σημαντικότητα του ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και η ύπαρξη μιας συντονισμένης στρατηγικής προώθησης από ένα ξενοδοχείο είναι αδιαμφισβήτητο πόσο πολύ μπορούν να επηρεάσουν την βιωσιμότητα ενός ξενοδοχείου. Στην Κρήτη ...
  • Η θεματική και σχεδιαστική εξέλιξη του web design (σχεδιασμού ιστοσελίδων) από τις πρώτες ημέρες του internet μέχρι και σήμερα. Κατασκευή ενός διαδικτυακού τόπου σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις του web design.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπουκουβάλα, Χρυσάνθη; Μπουκουβάλα, Αντελίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-04-2009
    Ο σχεδιασμός web-sites δεν είναι απλά η δημιουργία όμορφων σελίδων, ούτε μια στατική διαδικασία, είναι έκφραση, τεχνική και διαρκής εκμάθηση, καθώς το internet εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία ...
  • Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς ως εργαλείο του μάρκετινγκ απο τις ΜΜΕ της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αναγνωστάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουτεντάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2011
    Καταναλωτής ονομάζεται ο τελικός χρήστης αγαθών ή υπηρεσιών, ενώ ως Καταναλωτική Συμπεριφορά ορίζουμε τη μελέτη της διαδικασίας κατά την οποία άτομα επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν ή διαθέτουν αγαθά και υπηρεσίες για ...