• Επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης μιας επιχείρησης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σίμο, Θεόδωρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-25
    Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ο επιχειρηματίας αντλεί κοινωνικό κεφάλαιο, αφού μεγάλο πλήθος κοινωνικών σχέσεων συνεπάγεται και ανάλογο όφελος και υποστήριξη προς την επιχείρηση του. Δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι οι ...
  • Μέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημίσεων σε ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορικού ενδιαφέροντος.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Τζότζη, Σωτήρ; Φοβάκης, Νίκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-12-11
    Η παρούσα εργασία εξετάζει τις μεθόδους προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημίσεων σε ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορικού ενδιαφέροντος. Συγκεκριμένα αναφέρεται στο πρώτο κεφάλαιο στους τρόπους στήριξης των μικρομεσαίων ...
  • Νέα μέσα επικοινωνίας: προκλήσεις και επιπτώσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Βαζλά, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-26
    Η παρούσα εργασία παρουσιάζει το διαδίκτυο ως σύγχρονο μέσο επικοινωνίας. Αρχικά αναλύεται η επικοινωνία και συγκρίνονται οι παραδοσιακές με τις σύγχρονες μορφές της. Από όπου φαίνεται πως οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται ...