• Στρατηγικές μάρκετινγκ και η εφαρμογή τους στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μαυροειδή, Αγγελική Αθανασία; Μπακλώρη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-23
    Η εργασία αυτή μελέτησε και ανέλυσε το ζήτημα των στρατηγικών μάρκετινγκ, εστιάζοντας στην εφαρμογή τους στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και κάνοντας αναφορά στις σύγχρονες προκλήσεις λόγω της κρίσης από τις επιπτώσεις της ...
  • Το All-Inclusive στα ξενοδοχεία της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Χρονιάρης, Στέλιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-03
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό τη μελέτη του συστήματος All Inclusive (AI), μια παγκόσμια τάση που έχει εμφανιστεί τις τελευταίες δεκαετίες στην τουριστική αγορά. Με την έρευνα μας επιδιώκουμε να αναζητήσουμε, τη ...