• Σύνθεση πρωτότυπου μουσικού έργου για κιθάρα και ηλεκτροακουστικά μέσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Ζαφειριάδης, Στέφανος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζεδάκη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-21
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η δημιουργία ενός πρωτότυπου μουσικού έργου για κιθάρα και ηλεκτροακουστικά μέσα. Στο θεωρητικό κείμενο παρουσιάζεται το γενικότερο ιστορικό και θεωρητικό πλαίσιο των αντίστοιχων ...
  • Σχεδιασμός εικονικής μηχανής παραγωγής πολυφωνικών ρυθμικών σχημάτων με χρήση στον μουσικό αυτοσχεδιασμό και την μουσική σύνθεση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
    Συγγραφείς: Ορφανός, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζεδάκη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-08
    Αυτή η εργασία αφορά την ηχογράφηση ποικίλων κρουστικών ήχων και συλλογή τους, την αξιοποίηση τους μέσω του μουσικού προγραμματισμού στο περιβάλλον Max/Msp και έπειτα την σύνθεση μουσικής ρυθμικού προσανατολισμού και ...
  • Σχεδιασμός πρωτότυπης ηλεκτροακουστικής σύνθεσης για σαξόφωνο και ηλεκτροακουστικά μέσα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
    Συγγραφείς: Ζέρβας, Θεόδωρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζεδάκη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-01-11
    Το αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι ο σχεδιασμός πρωτότυπης ηλεκτροακουστικής σύνθεσης για σαξόφωνο και ηλεκτροακουστικά μέσα. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό μέρος. Το πρακτικό μέρος ...
  • Υλοποίηση και υποκειμενική αξιολόγηση τεχνικών για την επαύξηση κρουστικών ήχων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής
    Συγγραφείς: Σπανάκος, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Στεφανάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-20
    Στην παρούσα εργασία, η επαυξημένη πραγματικότητα εξετάζεται υπό το πρίσμα του ηχητικού περιεχομένου και πιο συγκεκριμένα, για την περίπτωση των κρουστικών ήχων. Ως ηχητική επαύξηση ορίζουμε το αποτέλεσμα που προκύπτει ...