Οι προτιμήσεις των τουριστών στο Νομό Ηρακλείου.
The preferences of tourists in Prefecture of Heraklion..
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2020-02-05Συγγραφέας
Γωνιανάκη, Σοφία
Ιορδανίδου, Βικτώρια-Μαρία
Gonianaki, Sofia
Iordanidou, Viktoria-Maria
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Κύριος σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη των κριτηρίων επιλογής και του εύρους των
δραστηριοτήτων που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν οι επισκέπτες του Νομού
Ηρακλείου, καθώς και η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών, οι
οποίοι επιλέγουν να επισκεφθούν το νησί της Κρήτης για την περίοδο των διακοπών
τους.
Οι ερωτώμενοι καλούνται να παρουσιάσουν τον τρόπο κατά τον οποίο επέλεξαν το
συγκεκριμένο μέρος για να περάσουν ευχάριστα τις διακοπές τους, βαθμολογούν την
επίσκεψή τους αυτή και κρίνουν τη διαμονή τους συγκριτικά με το κόστος. Απαντούν
σχετικά με τις παρεχόμενες δραστηριότητες που συμμετείχαν ενώ δείχνουν την
προτίμησή τους σε διάφορους τομείς που εμπλέκονται με την ικανοποίηση του
καταναλωτή. Τέλος, εκφράζεται η γνώμη των τουριστών αναφορικά με τη συγκεκριμένη
επίσκεψη στο Νομό Ηρακλείου και αναλύονται τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των
τουριστών που συμμετείχαν στην έρευνα.
Η μεθοδολογία στην οποία βασίστηκε η εργασία είναι η δειγματοληψία, με την χρήση
ερωτηματολογίου σε δείγμα 1294 τουριστών στην περιοχή του Ηρακλείου.
Όπως διαπιστώθηκε από την ανάλυση των στοιχείων, προέκυψε ότι οι επισκέπτες με το
μεγαλύτερο ποσοστό επαναληπτικότητας είναι οι Ολλανδοί (30%), ενώ σχετικά με τον
τύπο διακοπών το μεγαλύτερο ποσοστό που επιλέγει το πακέτο all-inclusive εμφανίζεται
στους επισκέπτες από τη Γερμανία και οι περισσότεροι επισκέπτες από άλλες χώρες
(που δεν συμπεριλαμβάνονται στο ερωτηματολόγιο) «κλείνουν» προσωπικά τις διακοπές
τους. Ακόμη, το 67% των επισκεπτών προτιμά την επίσκεψη στα αξιοθέατα σαν
δημοφιλέστερη δραστηριότητα. Το 56% περίπου του δείγματος, θεωρεί πως υπάρχει
αρκετά ισχυρό πλεονέκτημα όσον αφορά το κλίμα και το 54% την τοπική κουζίνα /
ποιότητα των τροφίμων, ενώ το 29% περίπου, αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα στις
υποδομές, παρόλα αυτά, σε σύγκριση με παρόμοιους τουριστικούς προορισμούς, η αξία
των υπηρεσιών που παρέχονται στο Νομό Ηρακλείου, αξιολογείται πως είναι ανάλογη,
με ποσοστό 57%. Γενικότερα ο βαθμός ικανοποίησης των καταναλωτών από τη
δεδομένη επίσκεψη στο Νομό Ηρακλείου είναι αρκετά υψηλός (αξιολόγηση από 7-10) με
ποσοστό 91%. The main purpose of the work is to study the selection criteria and the range of activities
that the visitors of the prefecture of Heraklion want to do, as well as to explore the
degree of satisfaction of consumers, who choose to Visit the island of Crete for their
holiday season. Respondents are invited to present the way they chose this place to
spend their holidays pleasantly, to rate their visit and judge their stay compared to the
cost. They respond to the activities provided and show their preference in various
sectors involved with consumer satisfaction. Finally, tourists are consulted regarding this
visit to the prefecture of Heraklion and analyse the demographic characteristics of the
tourists who participated in the survey. The methodology on which the work was based is
the sampling, using a questionnaire in a sample of 1924 tourists in the area of Heraklion.
As found by the analysis of the data, it emerged that visitors with the highest rate of
repeatability are the Dutch (30%), while about the holiday type the largest percentage
that the all-inclusive package selects is shown to visitors from Germany and most
visitors from other countries (not included in the questionnaire) " booked" their holidays
personally. Moreover, 67% of visitors prefer to visit attractions as the most popular
activity. 56% of the sample, considers that there is a strong enough advantage in terms
of climate and 54% of the local cuisine/quality of food, while about 29%, faces a major
problem in infrastructure, however, compared to similar tourist destinations, the value of
the services provided in the prefecture of Heraklion, is evaluated as proportional, with a
percentage of 57%. More generally, the degree of satisfaction of consumers from the
given visit to the prefecture of Heraklion is quite high (evaluation from 7-10) with a
percentage of 91%.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες