Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-tourism and travel agencies: new trends and applications.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουτσιμπέλα, Καλλιόπηel
dc.creatorKoutsimpela, Kalliopien
dc.date.accessioned2020-03-26T18:18:35Z
dc.date.available2020-03-26T18:18:35Z
dc.date.issued2020-03-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9297
dc.description.abstractΗ νέα ψηφιακή επανάσταση, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, έχουν επηρεάσει όλους τους οικονομικούς κλάδους, αλλά και την ίδια την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η τουριστική βιομηχανία , ένας κλάδος που από την φύση του, αποτελεί έναν από τους πιο σύνθετους κλάδους, καθώς υποστηρίζεται, συνεργάζεται και αλληλεξαρτάται με τον σύνολο των άλλων κλάδων, είχε την μεγαλύτερη επίδραση από τις νέες τεχνολογίες σε σημείο που να αναφέρεται πλέον σαν e-tourism – ηλεκτρονικός τουρισμός, η τουρισμός του διαδικτύου. Οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει όλη την παραδοσιακή μορφή του μάρκετινγκ του τουρισμού, των ταξιδιωτικών γραφείων και επιχειρήσεων, των αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εταιρειών, των ίδιων των τόπων προορισμού, που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού προτείνει νέους ορισμούς, πολιτικές και αντιμετώπιση του φαινομένου που συμμετέχει στην νέα παγκόσμια εποχή, την εποχή της διασύνδεσης των πάντων σε μια ενιαία παγκόσμια κοινότητα.el
dc.description.abstractThe new digital revolution, IT and communications technologies have affected all the economic sectors, but also the everyday life of people. The tourism industry, a branch that by its very nature is one of the most complex branches, as it is supported, cooperates and interdepends with all the other sectors, has had the greatest impact from new technologies to the point now referred to as e-tourism, internet tourism. New technologies have changed all the traditional forms of tourism marketing, travel agencies and businesses, airline and coastal companies, the destinations themselves, which the World Tourism Organization proposes new definitions, policies and addressing the phenomenon involved in the new world age, at the time of interconnection of everything into a single global community.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικός τουρισμός και ταξιδιωτικά γραφεία: νέες τάσεις και εφαρμογές.el
dc.titleE-tourism and travel agencies: new trends and applications.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουτσιμπέλα, Καλλιόπηel
heal.creatorNameKoutsimpela, Kalliopien
heal.publicationDate2020-03-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9297
heal.abstractΗ νέα ψηφιακή επανάσταση, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, έχουν επηρεάσει όλους τους οικονομικούς κλάδους, αλλά και την ίδια την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η τουριστική βιομηχανία , ένας κλάδος που από την φύση του, αποτελεί έναν από τους πιο σύνθετους κλάδους, καθώς υποστηρίζεται, συνεργάζεται και αλληλεξαρτάται με τον σύνολο των άλλων κλάδων, είχε την μεγαλύτερη επίδραση από τις νέες τεχνολογίες σε σημείο που να αναφέρεται πλέον σαν e-tourism – ηλεκτρονικός τουρισμός, η τουρισμός του διαδικτύου. Οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει όλη την παραδοσιακή μορφή του μάρκετινγκ του τουρισμού, των ταξιδιωτικών γραφείων και επιχειρήσεων, των αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εταιρειών, των ίδιων των τόπων προορισμού, που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού προτείνει νέους ορισμούς, πολιτικές και αντιμετώπιση του φαινομένου που συμμετέχει στην νέα παγκόσμια εποχή, την εποχή της διασύνδεσης των πάντων σε μια ενιαία παγκόσμια κοινότητα.el
heal.abstractThe new digital revolution, IT and communications technologies have affected all the economic sectors, but also the everyday life of people. The tourism industry, a branch that by its very nature is one of the most complex branches, as it is supported, cooperates and interdepends with all the other sectors, has had the greatest impact from new technologies to the point now referred to as e-tourism, internet tourism. New technologies have changed all the traditional forms of tourism marketing, travel agencies and businesses, airline and coastal companies, the destinations themselves, which the World Tourism Organization proposes new definitions, policies and addressing the phenomenon involved in the new world age, at the time of interconnection of everything into a single global community.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗλεκτρονικός τουρισμός και ταξιδιωτικά γραφεία: νέες τάσεις και εφαρμογές.el
heal.titleE-tourism and travel agencies: new trends and applications.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, τουρισμός, τουριστικό μάρκετινγκ, ταξιδιωτικό πρακτορείο, νέες τεχνολογίες, διαδίκτυοel
heal.keywordelectronic marketing, tourism, tourism marketing, travel agency, new technologies, interneten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠιτσούλη, Εσθήρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.advisorID.emailesthirp@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States