Marketing υπηρεσιών – Η περίπτωση του κλάδου του τουρισμού.
Services marketing – The aspect of services marketing in tourism.
Abstract
Η παρούσα εργασία όπως εξάλλου προδίδει και ο τίτλος της ασχολείται με το μάρκετινγκ των υπηρεσιών ενώ επικεντρώνεται και αναλύει ιδιαίτερα τον κλάδο του τουρισμού. Ο τουρισμός θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς και όχι άδικα ότι είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να είμαστε άριστοι γνώστες του αντικειμένου και να φροντίζουμε να μένουμε ενήμεροι για τις εξελίξεις στον κλάδο παγκοσμίως. Στη παρούσα εργασία θα εξεταστεί αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο του μάρκετινγκ υπηρεσιών και τουρισμού. Παράλληλα θα γίνει παρουσίαση των μεγάλων εταιρειών που ασχολούνται με τον κλάδο καθώς επίσης γίνεται και μία προσπάθεια σύγκρισης αυτών. Οι εταιρείες που έχουν επιλεγεί προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες και είναι από τις πιο σύγχρονες και καινοτόμες παγκοσμίως. The present thesis, as it also betrays and its title deals with the marketing of services while focusing and analyzing the tourism industry in particular. Tourism could be argued rather unjustly that it is Greece's heavy industry. It is very important, therefore, to be well-versed in the subject and to keep abreast of developments in the industry worldwide. In this paper we will first examine the theoretical background of service and tourism marketing. At the same time, there will be a presentation of the big companies involved in the industry as well as an attempt to compare them. Selected companies offer similar services and are one of the most up-to-date and innovative in the world.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info