Παράγοντες που οδηγούν σε απουσία των φοιτητών Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Κρήτης από τα μαθήματα.
Factors that influence the absence of Nursing students of the TEI of Crete from the courses.
Date
2020-05-03Author
Κλάδος, Νικόλαος
Κωσταντίνου, Άντρια
Klados, Nikolaos
Konstantinou, Antria
Metadata
Show full item recordAbstract
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η απουσία των φοιτητών θεωρείται η περίοδος όπου οι
φοιτητές δεν παρακολουθούν τα θεωρητικά και πρακτικά τους μαθήματα. Αυτή είναι
μια σοβαρή ανησυχία για τους διδάσκοντες σε ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης.
Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και καταγραφή των
παραγόντων που επηρεάζουν την παρουσία/απουσία των φοιτητών της
Νοσηλευτικής ΤΕΙ, από τα θεωρητικά μαθήματα του τμήματος και η διερεύνηση
πιθανόν συσχετίσεων με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων στη
μελέτη.
Το είδος μελέτης που θα εφαρμοστεί στην παρούσα πτυχιακή εργασία, είναι η
περιγραφική, συγχρονική μελέτη (cross sectional) με μερικές συσχετίσεις. Το δείγμα
περιλαμβάνει φοιτητές νοσηλευτικής, και από τα τέσσερα έτη σπουδών, που έχουν
εγγραφεί στο ΤΕΙ Κρήτης στο τμήμα Νοσηλευτικής. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη
χρήση ενός ανώνυμου ερωτηματολογίου αυτό αναφοράς. Για την ανάλυση των
δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα SPSS.
Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι φοιτητές νοσηλευτικής απουσιάζουν από
την τάξη λόγω τις απόστασης της διαμονής τους από το τμήμα (15,1%, n = 14). Όσον
αφορά τους παράγοντες που σχετίζονται με το Πανεπιστήμιο, οι περισσότεροι
φοιτητές ανάφεραν ότι το τμήμα νοσηλευτικής ήταν η πρώτη τους επιλογή (53,8%, n
= 50).
Επιπρόσθετα, τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι φοιτητές είναι αρκετά
ευχαριστημένοι με το ωράριο των μαθημάτων (54,8%, n = 51). Ωστόσο, η
πλειοψηφία των φοιτητών (74,2%, n=69) πιστεύει ότι κάποια από τα μαθήματα του
τμήματος δεν είναι αρκετά ενδιαφέροντα.
Συμπερασματικά, τα ευρήματα της παρούσας έρευνας ως επί το πλείστο είναι σε
συμφωνία με τα ευρήματα άλλων ερευνών και αναφέρονται συστάσεις για την
νοσηλευτική εκπαίδευση, πρακτική και μελλοντική έρευνα. At a global level, the absence of students is considered the period in which students
do not attend their theoretical and practical lessons. This is a serious concern for
teachers in higher education institutions.
The purpose of this thesis is to investigate and record the factors that influence the
presence/absence of the students of nursing, from the theoretical courses of the
department and the investigation of possible correlations with the demographic
characteristics of the participants in the study.
The type of study which will applied to this thesis is the descriptive, cross-sectional
study with some correlations. The sample included nursing students, enrolled in the
TEI of Crete in the Department of Nursing. The data was collected using a
questionnaire. The SPSS program was used to analyse the data.
The results of the study showed that nursing students are absent from the classroom
due to the distance of their stay from the department (15.1%, n = 14). As far as the
factors related to the University are concerned, most students reported that the nursing
department was their first choice (53.8%, n = 50). In addition, the results revealed that
students are quite happy with the course schedule (54.8%, n = 51). However, the
majority of students (74.2%, n = 69) believe that some of the courses in the
department are indifferent and that may lead to absence.
In conclusion, the findings of the present investigation are most consistent with the
findings of other studys and recommendations for nursing education, practice and
future research are mentioned.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info