Εμφάνιση απλής εγγραφής

Factors that influence the absence of Nursing students of the TEI of Crete from the courses.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚλάδος, Νικόλαοςel
dc.creatorΚωσταντίνου, Άντριαel
dc.creatorKlados, Nikolaosen
dc.creatorKonstantinou, Antriaen
dc.date.accessioned2020-05-04T10:11:33Z
dc.date.available2020-05-04T10:11:33Z
dc.date.issued2020-05-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9414
dc.description.abstractΣε παγκόσμιο επίπεδο, η απουσία των φοιτητών θεωρείται η περίοδος όπου οι φοιτητές δεν παρακολουθούν τα θεωρητικά και πρακτικά τους μαθήματα. Αυτή είναι μια σοβαρή ανησυχία για τους διδάσκοντες σε ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης. Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και καταγραφή των παραγόντων που επηρεάζουν την παρουσία/απουσία των φοιτητών της Νοσηλευτικής ΤΕΙ, από τα θεωρητικά μαθήματα του τμήματος και η διερεύνηση πιθανόν συσχετίσεων με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων στη μελέτη. Το είδος μελέτης που θα εφαρμοστεί στην παρούσα πτυχιακή εργασία, είναι η περιγραφική, συγχρονική μελέτη (cross sectional) με μερικές συσχετίσεις. Το δείγμα περιλαμβάνει φοιτητές νοσηλευτικής, και από τα τέσσερα έτη σπουδών, που έχουν εγγραφεί στο ΤΕΙ Κρήτης στο τμήμα Νοσηλευτικής. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ενός ανώνυμου ερωτηματολογίου αυτό αναφοράς. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα SPSS. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι φοιτητές νοσηλευτικής απουσιάζουν από την τάξη λόγω τις απόστασης της διαμονής τους από το τμήμα (15,1%, n = 14). Όσον αφορά τους παράγοντες που σχετίζονται με το Πανεπιστήμιο, οι περισσότεροι φοιτητές ανάφεραν ότι το τμήμα νοσηλευτικής ήταν η πρώτη τους επιλογή (53,8%, n = 50). Επιπρόσθετα, τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι φοιτητές είναι αρκετά ευχαριστημένοι με το ωράριο των μαθημάτων (54,8%, n = 51). Ωστόσο, η πλειοψηφία των φοιτητών (74,2%, n=69) πιστεύει ότι κάποια από τα μαθήματα του τμήματος δεν είναι αρκετά ενδιαφέροντα. Συμπερασματικά, τα ευρήματα της παρούσας έρευνας ως επί το πλείστο είναι σε συμφωνία με τα ευρήματα άλλων ερευνών και αναφέρονται συστάσεις για την νοσηλευτική εκπαίδευση, πρακτική και μελλοντική έρευνα.el
dc.description.abstractAt a global level, the absence of students is considered the period in which students do not attend their theoretical and practical lessons. This is a serious concern for teachers in higher education institutions. The purpose of this thesis is to investigate and record the factors that influence the presence/absence of the students of nursing, from the theoretical courses of the department and the investigation of possible correlations with the demographic characteristics of the participants in the study. The type of study which will applied to this thesis is the descriptive, cross-sectional study with some correlations. The sample included nursing students, enrolled in the TEI of Crete in the Department of Nursing. The data was collected using a questionnaire. The SPSS program was used to analyse the data. The results of the study showed that nursing students are absent from the classroom due to the distance of their stay from the department (15.1%, n = 14). As far as the factors related to the University are concerned, most students reported that the nursing department was their first choice (53.8%, n = 50). In addition, the results revealed that students are quite happy with the course schedule (54.8%, n = 51). However, the majority of students (74.2%, n = 69) believe that some of the courses in the department are indifferent and that may lead to absence. In conclusion, the findings of the present investigation are most consistent with the findings of other studys and recommendations for nursing education, practice and future research are mentioned.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠαράγοντες που οδηγούν σε απουσία των φοιτητών Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Κρήτης από τα μαθήματα.el
dc.titleFactors that influence the absence of Nursing students of the TEI of Crete from the courses.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚλάδος, Νικόλαοςel
heal.creatorNameΚωσταντίνου, Άντριαel
heal.creatorNameKlados, Nikolaosen
heal.creatorNameKonstantinou, Antriaen
heal.publicationDate2020-05-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9414
heal.abstractΣε παγκόσμιο επίπεδο, η απουσία των φοιτητών θεωρείται η περίοδος όπου οι φοιτητές δεν παρακολουθούν τα θεωρητικά και πρακτικά τους μαθήματα. Αυτή είναι μια σοβαρή ανησυχία για τους διδάσκοντες σε ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης. Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και καταγραφή των παραγόντων που επηρεάζουν την παρουσία/απουσία των φοιτητών της Νοσηλευτικής ΤΕΙ, από τα θεωρητικά μαθήματα του τμήματος και η διερεύνηση πιθανόν συσχετίσεων με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων στη μελέτη. Το είδος μελέτης που θα εφαρμοστεί στην παρούσα πτυχιακή εργασία, είναι η περιγραφική, συγχρονική μελέτη (cross sectional) με μερικές συσχετίσεις. Το δείγμα περιλαμβάνει φοιτητές νοσηλευτικής, και από τα τέσσερα έτη σπουδών, που έχουν εγγραφεί στο ΤΕΙ Κρήτης στο τμήμα Νοσηλευτικής. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ενός ανώνυμου ερωτηματολογίου αυτό αναφοράς. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα SPSS. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι φοιτητές νοσηλευτικής απουσιάζουν από την τάξη λόγω τις απόστασης της διαμονής τους από το τμήμα (15,1%, n = 14). Όσον αφορά τους παράγοντες που σχετίζονται με το Πανεπιστήμιο, οι περισσότεροι φοιτητές ανάφεραν ότι το τμήμα νοσηλευτικής ήταν η πρώτη τους επιλογή (53,8%, n = 50). Επιπρόσθετα, τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι φοιτητές είναι αρκετά ευχαριστημένοι με το ωράριο των μαθημάτων (54,8%, n = 51). Ωστόσο, η πλειοψηφία των φοιτητών (74,2%, n=69) πιστεύει ότι κάποια από τα μαθήματα του τμήματος δεν είναι αρκετά ενδιαφέροντα. Συμπερασματικά, τα ευρήματα της παρούσας έρευνας ως επί το πλείστο είναι σε συμφωνία με τα ευρήματα άλλων ερευνών και αναφέρονται συστάσεις για την νοσηλευτική εκπαίδευση, πρακτική και μελλοντική έρευνα.el
heal.abstractAt a global level, the absence of students is considered the period in which students do not attend their theoretical and practical lessons. This is a serious concern for teachers in higher education institutions. The purpose of this thesis is to investigate and record the factors that influence the presence/absence of the students of nursing, from the theoretical courses of the department and the investigation of possible correlations with the demographic characteristics of the participants in the study. The type of study which will applied to this thesis is the descriptive, cross-sectional study with some correlations. The sample included nursing students, enrolled in the TEI of Crete in the Department of Nursing. The data was collected using a questionnaire. The SPSS program was used to analyse the data. The results of the study showed that nursing students are absent from the classroom due to the distance of their stay from the department (15.1%, n = 14). As far as the factors related to the University are concerned, most students reported that the nursing department was their first choice (53.8%, n = 50). In addition, the results revealed that students are quite happy with the course schedule (54.8%, n = 51). However, the majority of students (74.2%, n = 69) believe that some of the courses in the department are indifferent and that may lead to absence. In conclusion, the findings of the present investigation are most consistent with the findings of other studys and recommendations for nursing education, practice and future research are mentioned.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
heal.titleΠαράγοντες που οδηγούν σε απουσία των φοιτητών Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Κρήτης από τα μαθήματα.el
heal.titleFactors that influence the absence of Nursing students of the TEI of Crete from the courses.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordφοιτητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, ΤΕΙ Κρήτης, απουσία, μάθημαel
heal.keyworduniversity student, Nursing Department, TEI of Crete, absence, course (en
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡοβίθης, Μιχαήλel
heal.advisorNameRovithis, Michailen
heal.advisorID.emailrovithis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States