Η σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα.
The analysis of tourist agencies and their evolution.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2020-05-19Συγγραφέας
Ματαλιωτάκη, Θεοδώρα
Mataliotaki, Theodora
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την ανάλυση των τουριστικών πρακτορείων και
την εξέλιξη τους τις τελευταίες δεκαετίες. Γνωρίζοντας ότι τα τουριστικά πρακτορεία
συνδυάζουν τις παροχές όλων των υπολοίπων τουριστικών επιχειρήσεων,έτσι ώστε να
διαφημίζουν και να προωθούν προορισμούς στους ταξιδιώτες,άρα αποτελούν το βασικό
κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας.Αρχικά, παρουσιάζεται μια γενικότερη εικόνα του
τουρισμού και στη συνέχεια δίνεται μια λεπτομερής περιγραφή των λειτουργιών και της
οργάνωσης των ταξιδιωτικών πρακτορείων εισερχόμενου και εξερχόμενου
τουρισμού.Αναλύεται η έννοια του ταξιδιωτικού πρακτορείου ως μια επιχείρηση που
σχεδιάζει και πουλάει υπηρεσίες εκ μέρους ενός προμηθευτή,Τour Operator,οι οποίες
υπηρεσίες σχετίζονται με το ταξίδι και το κυριότερο προϊόν τους είναι το τουριστικό πακέτο
το οποίο περιλαμβάνει την μεταφορά,την διαμονή,την διατροφή και την αναψυχή.
Επίσης,σε αυτή την πτυχιακή αναφέρεται,η εξέλιξη του διαδικτύου που με την πάροδο των
χρόνων επηρεάζει την ζωή μας καθημερινά και σίγουρα επηρεάζει τον κλάδο του
τουρισμού και κατ΄επέκταση τον τομέα των τουριστικών πρακτορείων.Στη
συνέχεια,παρουσιάζονται τα συστήματα κρατήσεων που απαρτίζουν ένα τουριστικό
πρακτορείο,οι καινούργιες τεχνολογίες και ο τομέας του τουρισμού,που παρουσιάζουν τα
τελευταία χρόνια αλματώδη ρυθμό ανάπτυξης.Τέλος, η εργασία αυτή ,τελειώνει με μια
έρευνα για την σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα,καθώς και
τα συμπεράσματα που προκύπτουν με αυτή ,έχοντας για συλλογή των στοιχείων της με
ένα ερωτηματολόγιο κατάλληλα σχεδιασμένο.(Βλ.Παράρτημα) The present thesis focuses on the analysis of tourism agencies and their evolution over the
last decades. Knowing that tourism agencies combine the benefits of all other tourism
businesses to advertise and promote destinations to travelers, they are therefore a key
component, of the tourism industry.Initially, a general overview of tourism is presented and
then a detailed description of the functions and organization of travel agencies is given,
incoming and outgoing tourism.The concept of the travel agency as a business that
designs and sells services on behalf of a supplier, Tour Operator, which provides travelrelated
services and their main product is the travel package which includes transportation,
accommodation, nutrition and leisure. Also, in this thesis, the evolution of the internet that
over the years is affecting our daily lives and certainly affects the tourism industry and
therefore the tourism agencies sector. Following are the booking systems that make up a
tourism agency, the new technologies and the tourism sector, which have been booming in
recent years. the circuit, as well as the conclusions that follow, having to collect its data
with a properly designed questionnaire. (See Appendix)
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες