Εμφάνιση απλής εγγραφής

The influence of online reviews on the provided customer service and on the management strategies of hotels.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜελέτση, Αικατερίνηel
dc.creatorMeletsi, Aikaterinien
dc.date.accessioned2020-05-25T11:18:18Z
dc.date.available2020-05-25T11:18:18Z
dc.date.issued2020-05-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9476
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων. Η εργασία διαμορφώθηκε σε πέντε κεφάλαια: 1 . Εισαγωγή: Σύντομη επισκόπηση του θεωρητικού πεδίου 2. Θεωρητική προσέγγιση 3. Ερευνητική προσέγγιση 4. Αποτελέσματα έρευνας 5. Συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThe purpose of this dissertation was to investigate the affect of online reviews on the quality of the provided service and on the design of the marketing management of the hotels. The dissertation was formed in five chapters: 1. Introduction 2. Theoretical approach 3. Investigatory approach 4. Results of the servey 5. Conclusionsen
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επίδραση των διαδικτυακών κριτικών (online reviews) στην προσφερόμενη παροχή υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων.el
dc.titleThe influence of online reviews on the provided customer service and on the management strategies of hotels.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜελέτση, Αικατερίνηel
heal.creatorNameMeletsi, Aikaterinien
heal.publicationDate2020-05-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9476
heal.abstractΣκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων. Η εργασία διαμορφώθηκε σε πέντε κεφάλαια: 1 . Εισαγωγή: Σύντομη επισκόπηση του θεωρητικού πεδίου 2. Θεωρητική προσέγγιση 3. Ερευνητική προσέγγιση 4. Αποτελέσματα έρευνας 5. Συμπεράσματα.el
heal.abstractThe purpose of this dissertation was to investigate the affect of online reviews on the quality of the provided service and on the design of the marketing management of the hotels. The dissertation was formed in five chapters: 1. Introduction 2. Theoretical approach 3. Investigatory approach 4. Results of the servey 5. Conclusionsen
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗ επίδραση των διαδικτυακών κριτικών (online reviews) στην προσφερόμενη παροχή υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων.el
heal.titleThe influence of online reviews on the provided customer service and on the management strategies of hotels.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordστρατηγικό μάρκετινγκ, ποιότητα υπηρεσιών, ξενοδοχείο, διαδικτυακές κριτικέςel
heal.keywordstratergic marketing, quality of services, hotel, online reviewsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.advisorID.emailirdimou@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States