Εμφάνιση απλής εγγραφής

Influencer marketing: what it is and how it is used by advertisers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαραγιάννη, Λυδίαel
dc.creatorKaragianni, Lydiaen
dc.date.accessioned2020-07-16T16:54:14Z
dc.date.available2020-07-16T16:54:14Z
dc.date.issued2020-07-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9591
dc.description.abstractΤο influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ το παραδοσιακό marketing στοχεύει στη δημιουργία ενός πιστού αγοραστικού κοινού από το μηδέν. Οι influencers σήμερα ασκούν μεγάλη επίδραση στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Συγκεκριμένα, έχουν κατορθώσει να αναπτύξουν μαζί του μία ειλικρινή επικοινωνία, παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο σε σταθερή συχνότητα. Με την παραπάνω τακτική, κατάφεραν σταδιακά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των followers, ώστε τελικά να μπορέσουν να τους προωθήσουν στοχευόμενα προϊόντα και υπηρεσίες και να λειτουργήσουν ως καταλύτες στην αγοραστική απόφαση που θα πάρουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το κύριο μέσον επικοινωνίας των επηρεαστών κοινής γνώμης σε οποιαδήποτε κατηγορία και αν ανήκουν, στους influencers, youtubers, bloggersή vloggers. Το μέλλον του influencer marketing θεωρείται το content marketing και η micro influencers, οι οποίοι ασκούν μεγαλύτερη επίδραση στις αποφάσεις των ακολούθων τους με αναρτήσεις οι οποίες περιέχουν αυθεντικό περιεχόμενο και γι’ αυτό θεωρούνται πιο αποτελεσματικές.el
dc.description.abstractThe influencer marketing, or marketing of influence leverages an already established purchasing community that has built an influencer, so the final campaign is performing better in the shortest time possible while traditional marketing aims at creating a loyal buyers from scratch. Influencers today have a profound effect on consumer behavior. In particular, they have managed to develop an honest communication with him, providing quality content on a regular basis. With the above tactics, they gradually managed to gain the trust of the followers, so that they can finally promote their targeted products and services and act as catalysts in the purchase decision they will make. Social media is the main means of communication for influencers in any category, be it influencers, youtubers, bloggers or vloggers. The future of influencer marketing is considered to be content marketing and micro influencers, who have a greater influence on the decisions of their followers with posts that contain authentic content and are therefore considered more effective.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleInfluencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.el
dc.titleInfluencer marketing: what it is and how it is used by advertisers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαραγιάννη, Λυδίαel
heal.creatorNameKaragianni, Lydiaen
heal.publicationDate2020-07-16
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9591
heal.abstractΤο influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ το παραδοσιακό marketing στοχεύει στη δημιουργία ενός πιστού αγοραστικού κοινού από το μηδέν. Οι influencers σήμερα ασκούν μεγάλη επίδραση στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Συγκεκριμένα, έχουν κατορθώσει να αναπτύξουν μαζί του μία ειλικρινή επικοινωνία, παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο σε σταθερή συχνότητα. Με την παραπάνω τακτική, κατάφεραν σταδιακά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των followers, ώστε τελικά να μπορέσουν να τους προωθήσουν στοχευόμενα προϊόντα και υπηρεσίες και να λειτουργήσουν ως καταλύτες στην αγοραστική απόφαση που θα πάρουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το κύριο μέσον επικοινωνίας των επηρεαστών κοινής γνώμης σε οποιαδήποτε κατηγορία και αν ανήκουν, στους influencers, youtubers, bloggersή vloggers. Το μέλλον του influencer marketing θεωρείται το content marketing και η micro influencers, οι οποίοι ασκούν μεγαλύτερη επίδραση στις αποφάσεις των ακολούθων τους με αναρτήσεις οι οποίες περιέχουν αυθεντικό περιεχόμενο και γι’ αυτό θεωρούνται πιο αποτελεσματικές.el
heal.abstractThe influencer marketing, or marketing of influence leverages an already established purchasing community that has built an influencer, so the final campaign is performing better in the shortest time possible while traditional marketing aims at creating a loyal buyers from scratch. Influencers today have a profound effect on consumer behavior. In particular, they have managed to develop an honest communication with him, providing quality content on a regular basis. With the above tactics, they gradually managed to gain the trust of the followers, so that they can finally promote their targeted products and services and act as catalysts in the purchase decision they will make. Social media is the main means of communication for influencers in any category, be it influencers, youtubers, bloggers or vloggers. The future of influencer marketing is considered to be content marketing and micro influencers, who have a greater influence on the decisions of their followers with posts that contain authentic content and are therefore considered more effective.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleInfluencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.el
heal.titleInfluencer marketing: what it is and how it is used by advertisers.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ επιρροής, συμπεριφορά καταναλωτή, αγοραστική απόφαση, επίδραση, μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keywordinfluencer marketing, consumer behavior, buying decision, influence, social mediaen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States