Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίησης διεπαφής.
Study of methods influencing digital advertising using social media and evaluation of interface optimization.
View/ Open
Date
2020-09-25Author
Μποζιονέλου, Κωνσταντίνα
Bozionelou, Konstantina
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην πτυχιακή εργασία, που αναφέρεται στην ‘Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών
διαφημίσεων με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίηση
διεπαφών’, επικεντρώνεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις μεθόδους των
ψηφιακών διαφημίσεων. Πιο συγκεκριμένα, αξιολογείται η επιρροή του αγοραστικού κοινού
από τις ψηφιακές διαφημίσεις στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και
η γνώμη του για μια αγοραστική απόφαση.
Αρχικά, θα ερευνήσουμε ορισμούς, έννοιες και ιστορικά γεγονότα που αφορά τα social
media. Στην συνέχεια, θα εξετάσουμε τα βήματα του καταναλωτή για μια απόφαση αγοράς
του. Ακόμη, θα αναφερθούμε στις μορφές του digital marketing και στους τύπους των
ψηφιακών διαφημίσεων στο διαδίκτυο και στα social media. Επίσης, θα μελετήσουμε
ορισμούς και χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce).
Έπειτα, μέσω μιας ποσοτικής έρευνας θα αναλύσουμε και θα αξιολογήσουμε τα
αποτελέσματα που θα πάρουμε από τους 72 ερωτηθέντες μέσω των ερωτηματολογίων, το
οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να παρατηρήσουμε τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα που
χρησιμοποιεί το κοινό. Επιπλέον, θα παρατηρήσουμε την επίδραση του αγοραστικού κοινού
από διαφημίσεις των social media, καθώς και την γνώμη του με το αν θεωρούν σημαντικό να
έχουν οι εταιρείες σελίδες στα social media. Τα δεδομένα από τα αποτελέσματα που θα
συλλέξουμε από τους ερωτηθέντες, θα μας βοηθήσουν να φτιάξουμε γραφήματα μέσω του
λογισμικού Google Forms και να προτείνουμε λύσεις, για την ολοκλήρωση της έρευνας μας. The dissertation, entitled 'Study of the methods influencing digital advertising using social media and evaluating interface optimization', focuses mainly on social media and digital advertising methods. More specifically, it evaluates the influence of the purchasers from digital advertisements on the internet and social media, as well as their opinion on a buying decision.
First, we will explore definitions, concepts and historical facts regarding social media. Next, we will study the consumer’s steps towards a purchase decision. We will also talk about the forms of digital marketing and the types of digital ads on the internet and social media. We will also study the definitions and features of an e-commerce website.
Then, through a quantitative survey we will analyze and evaluate the results we will get from the 72 respondents through the questionnaire, which was created in order to observe the most popular social networks used by the public. In addition, we will observe how purchases are influenced by social media advertisements and their opinion on whether they consider it important for companies to have pages on social media. The data from the results that we will collect from the respondents will help us to create graphs through the Google Forms software and suggest solutions for the completion of our research.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info