Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of methods influencing digital advertising using social media and evaluation of interface optimization.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜποζιονέλου, Κωνσταντίναel
dc.creatorBozionelou, Konstantinaen
dc.date.accessioned2020-09-25T08:04:11Z
dc.date.available2020-09-25T08:04:11Z
dc.date.issued2020-09-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9647
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή εργασία, που αναφέρεται στην ‘Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίηση διεπαφών’, επικεντρώνεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις μεθόδους των ψηφιακών διαφημίσεων. Πιο συγκεκριμένα, αξιολογείται η επιρροή του αγοραστικού κοινού από τις ψηφιακές διαφημίσεις στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και η γνώμη του για μια αγοραστική απόφαση. Αρχικά, θα ερευνήσουμε ορισμούς, έννοιες και ιστορικά γεγονότα που αφορά τα social media. Στην συνέχεια, θα εξετάσουμε τα βήματα του καταναλωτή για μια απόφαση αγοράς του. Ακόμη, θα αναφερθούμε στις μορφές του digital marketing και στους τύπους των ψηφιακών διαφημίσεων στο διαδίκτυο και στα social media. Επίσης, θα μελετήσουμε ορισμούς και χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Έπειτα, μέσω μιας ποσοτικής έρευνας θα αναλύσουμε και θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα που θα πάρουμε από τους 72 ερωτηθέντες μέσω των ερωτηματολογίων, το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να παρατηρήσουμε τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιεί το κοινό. Επιπλέον, θα παρατηρήσουμε την επίδραση του αγοραστικού κοινού από διαφημίσεις των social media, καθώς και την γνώμη του με το αν θεωρούν σημαντικό να έχουν οι εταιρείες σελίδες στα social media. Τα δεδομένα από τα αποτελέσματα που θα συλλέξουμε από τους ερωτηθέντες, θα μας βοηθήσουν να φτιάξουμε γραφήματα μέσω του λογισμικού Google Forms και να προτείνουμε λύσεις, για την ολοκλήρωση της έρευνας μας.el
dc.description.abstractThe dissertation, entitled 'Study of the methods influencing digital advertising using social media and evaluating interface optimization', focuses mainly on social media and digital advertising methods. More specifically, it evaluates the influence of the purchasers from digital advertisements on the internet and social media, as well as their opinion on a buying decision. First, we will explore definitions, concepts and historical facts regarding social media. Next, we will study the consumer’s steps towards a purchase decision. We will also talk about the forms of digital marketing and the types of digital ads on the internet and social media. We will also study the definitions and features of an e-commerce website. Then, through a quantitative survey we will analyze and evaluate the results we will get from the 72 respondents through the questionnaire, which was created in order to observe the most popular social networks used by the public. In addition, we will observe how purchases are influenced by social media advertisements and their opinion on whether they consider it important for companies to have pages on social media. The data from the results that we will collect from the respondents will help us to create graphs through the Google Forms software and suggest solutions for the completion of our research.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίησης διεπαφής.el
dc.titleStudy of methods influencing digital advertising using social media and evaluation of interface optimization.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜποζιονέλου, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameBozionelou, Konstantinaen
heal.publicationDate2020-09-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9647
heal.abstractΣτην πτυχιακή εργασία, που αναφέρεται στην ‘Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίηση διεπαφών’, επικεντρώνεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις μεθόδους των ψηφιακών διαφημίσεων. Πιο συγκεκριμένα, αξιολογείται η επιρροή του αγοραστικού κοινού από τις ψηφιακές διαφημίσεις στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και η γνώμη του για μια αγοραστική απόφαση. Αρχικά, θα ερευνήσουμε ορισμούς, έννοιες και ιστορικά γεγονότα που αφορά τα social media. Στην συνέχεια, θα εξετάσουμε τα βήματα του καταναλωτή για μια απόφαση αγοράς του. Ακόμη, θα αναφερθούμε στις μορφές του digital marketing και στους τύπους των ψηφιακών διαφημίσεων στο διαδίκτυο και στα social media. Επίσης, θα μελετήσουμε ορισμούς και χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Έπειτα, μέσω μιας ποσοτικής έρευνας θα αναλύσουμε και θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα που θα πάρουμε από τους 72 ερωτηθέντες μέσω των ερωτηματολογίων, το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να παρατηρήσουμε τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιεί το κοινό. Επιπλέον, θα παρατηρήσουμε την επίδραση του αγοραστικού κοινού από διαφημίσεις των social media, καθώς και την γνώμη του με το αν θεωρούν σημαντικό να έχουν οι εταιρείες σελίδες στα social media. Τα δεδομένα από τα αποτελέσματα που θα συλλέξουμε από τους ερωτηθέντες, θα μας βοηθήσουν να φτιάξουμε γραφήματα μέσω του λογισμικού Google Forms και να προτείνουμε λύσεις, για την ολοκλήρωση της έρευνας μας.el
heal.abstractThe dissertation, entitled 'Study of the methods influencing digital advertising using social media and evaluating interface optimization', focuses mainly on social media and digital advertising methods. More specifically, it evaluates the influence of the purchasers from digital advertisements on the internet and social media, as well as their opinion on a buying decision. First, we will explore definitions, concepts and historical facts regarding social media. Next, we will study the consumer’s steps towards a purchase decision. We will also talk about the forms of digital marketing and the types of digital ads on the internet and social media. We will also study the definitions and features of an e-commerce website. Then, through a quantitative survey we will analyze and evaluate the results we will get from the 72 respondents through the questionnaire, which was created in order to observe the most popular social networks used by the public. In addition, we will observe how purchases are influenced by social media advertisements and their opinion on whether they consider it important for companies to have pages on social media. The data from the results that we will collect from the respondents will help us to create graphs through the Google Forms software and suggest solutions for the completion of our research.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleΜελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίησης διεπαφής.el
heal.titleStudy of methods influencing digital advertising using social media and evaluation of interface optimization.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφήμισηel
heal.keyworde-commerce, e-marketing, social media, advertisingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States