Διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.
Online buying behaviour : the case of consumers in Rhodes.
Abstract
Ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών έχει οδηγήσει, τα τελευταία χρόνια, στην αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών. Πράγμα που φέρει στην επιφάνεια την εξέλιξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν (e-business) και την υιοθέτηση του στην πλειονότητα των επιχειρήσεων. Αποτέλεσμα αυτού είναι εταιρείες και επιχειρήσεις παντός τύπου να πρέπει να εξελιχθούν τεχνολογικά και να εφαρμόσουν πρωτοποριακές ψηφιακές μεθόδους, προκειμένου να καταφέρουν να επιτύχουν την μέγιστη ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών τους.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές στρέφονται σε μια, κυρίως, αποδοτική ανάλυση των παραγόντων που οδηγούν σε μία ηλεκτρονική αγορά, με καθοριστικούς παράγοντες, τη μεγαλύτερη ποικιλία των προϊόντων, τις ευκολότερες και λιγότερο χρονοβόρες αγορές, τους ευνοϊκούς τρόπους πληρωμής και, ιδιαίτερα, τις χαμηλότερες τιμές των προϊόντων. Για τον σύγχρονο επιχειρηματία, η ανάλυση αυτών των παραγόντων θα καθορίσει τα περιθώρια για την εξέλιξη και την επιτυχή σταδιοδρομία στον κόσμο των διαδικτυακών αγορών.
Σκοπός αυτής της μελέτης είναι η ανάλυση και διερεύνηση των κύριων παραγόντων που συνθέτουν την διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα Δωδεκάνησα, συγκεκριμένα στο νησί της Ρόδου. Η μελέτη επιτυγχάνεται με βάση πρωτογενή στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από έρευνα αγοράς στο νησί της Ρόδου, μέσω της μεθόδου της επισκόπησης, και δευτερογενή στοιχεία, μέσω της άντλησης πληροφοριών από βιβλία, δημοσιευμένα άρθρα, μελέτες και πηγές από το διαδίκτυο. Η μέθοδος της επισκόπηση πραγματοποιείται με την διανομή 150 ερωτηματολογίων, με κλειστού τύπου ερωτήσεις, σε κατοίκους της Ρόδου.
Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online καταναλωτικές τάσεις, όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και την σπουδαιότητα της υιοθέτησης των ηλεκτρονικών μέσων από τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, προς την βελτίωση των διαδικτυακών στρατηγικών μάρκετινγκ. The aim of this thesis is to investigate consumer behavior’s and preferences online in Rhodes, Greece. The first section of the thesis concludes the theoretical background of online consumerism, while the second section presents the methodology and the results of the primary online consumerism survey conducted in Rhodes. According to 150 local participants, online browsing and purchasing have become all the more popular and consumer’s behavior seems to depend on multiple factors such as low prices, wider variety of products, easier purchasing methods and many more. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info