Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online buying behaviour : the case of consumers in Rhodes.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚανάκη, Αλεξίαel
dc.creatorKanaki, Alexiaen
dc.date.accessioned2020-10-02T09:08:39Z
dc.date.available2020-10-02T09:08:39Z
dc.date.issued2020-10-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9664
dc.description.abstractΟ κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών έχει οδηγήσει, τα τελευταία χρόνια, στην αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών. Πράγμα που φέρει στην επιφάνεια την εξέλιξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν (e-business) και την υιοθέτηση του στην πλειονότητα των επιχειρήσεων. Αποτέλεσμα αυτού είναι εταιρείες και επιχειρήσεις παντός τύπου να πρέπει να εξελιχθούν τεχνολογικά και να εφαρμόσουν πρωτοποριακές ψηφιακές μεθόδους, προκειμένου να καταφέρουν να επιτύχουν την μέγιστη ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών τους. Οι σύγχρονοι καταναλωτές στρέφονται σε μια, κυρίως, αποδοτική ανάλυση των παραγόντων που οδηγούν σε μία ηλεκτρονική αγορά, με καθοριστικούς παράγοντες, τη μεγαλύτερη ποικιλία των προϊόντων, τις ευκολότερες και λιγότερο χρονοβόρες αγορές, τους ευνοϊκούς τρόπους πληρωμής και, ιδιαίτερα, τις χαμηλότερες τιμές των προϊόντων. Για τον σύγχρονο επιχειρηματία, η ανάλυση αυτών των παραγόντων θα καθορίσει τα περιθώρια για την εξέλιξη και την επιτυχή σταδιοδρομία στον κόσμο των διαδικτυακών αγορών. Σκοπός αυτής της μελέτης είναι η ανάλυση και διερεύνηση των κύριων παραγόντων που συνθέτουν την διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα Δωδεκάνησα, συγκεκριμένα στο νησί της Ρόδου. Η μελέτη επιτυγχάνεται με βάση πρωτογενή στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από έρευνα αγοράς στο νησί της Ρόδου, μέσω της μεθόδου της επισκόπησης, και δευτερογενή στοιχεία, μέσω της άντλησης πληροφοριών από βιβλία, δημοσιευμένα άρθρα, μελέτες και πηγές από το διαδίκτυο. Η μέθοδος της επισκόπηση πραγματοποιείται με την διανομή 150 ερωτηματολογίων, με κλειστού τύπου ερωτήσεις, σε κατοίκους της Ρόδου. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online καταναλωτικές τάσεις, όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και την σπουδαιότητα της υιοθέτησης των ηλεκτρονικών μέσων από τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, προς την βελτίωση των διαδικτυακών στρατηγικών μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior’s and preferences online in Rhodes, Greece. The first section of the thesis concludes the theoretical background of online consumerism, while the second section presents the methodology and the results of the primary online consumerism survey conducted in Rhodes. According to 150 local participants, online browsing and purchasing have become all the more popular and consumer’s behavior seems to depend on multiple factors such as low prices, wider variety of products, easier purchasing methods and many more. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.el
dc.titleOnline buying behaviour : the case of consumers in Rhodes.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚανάκη, Αλεξίαel
heal.creatorNameKanaki, Alexiaen
heal.publicationDate2020-10-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9664
heal.abstractΟ κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών έχει οδηγήσει, τα τελευταία χρόνια, στην αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών. Πράγμα που φέρει στην επιφάνεια την εξέλιξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν (e-business) και την υιοθέτηση του στην πλειονότητα των επιχειρήσεων. Αποτέλεσμα αυτού είναι εταιρείες και επιχειρήσεις παντός τύπου να πρέπει να εξελιχθούν τεχνολογικά και να εφαρμόσουν πρωτοποριακές ψηφιακές μεθόδους, προκειμένου να καταφέρουν να επιτύχουν την μέγιστη ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών τους. Οι σύγχρονοι καταναλωτές στρέφονται σε μια, κυρίως, αποδοτική ανάλυση των παραγόντων που οδηγούν σε μία ηλεκτρονική αγορά, με καθοριστικούς παράγοντες, τη μεγαλύτερη ποικιλία των προϊόντων, τις ευκολότερες και λιγότερο χρονοβόρες αγορές, τους ευνοϊκούς τρόπους πληρωμής και, ιδιαίτερα, τις χαμηλότερες τιμές των προϊόντων. Για τον σύγχρονο επιχειρηματία, η ανάλυση αυτών των παραγόντων θα καθορίσει τα περιθώρια για την εξέλιξη και την επιτυχή σταδιοδρομία στον κόσμο των διαδικτυακών αγορών. Σκοπός αυτής της μελέτης είναι η ανάλυση και διερεύνηση των κύριων παραγόντων που συνθέτουν την διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα Δωδεκάνησα, συγκεκριμένα στο νησί της Ρόδου. Η μελέτη επιτυγχάνεται με βάση πρωτογενή στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από έρευνα αγοράς στο νησί της Ρόδου, μέσω της μεθόδου της επισκόπησης, και δευτερογενή στοιχεία, μέσω της άντλησης πληροφοριών από βιβλία, δημοσιευμένα άρθρα, μελέτες και πηγές από το διαδίκτυο. Η μέθοδος της επισκόπηση πραγματοποιείται με την διανομή 150 ερωτηματολογίων, με κλειστού τύπου ερωτήσεις, σε κατοίκους της Ρόδου. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online καταναλωτικές τάσεις, όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και την σπουδαιότητα της υιοθέτησης των ηλεκτρονικών μέσων από τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, προς την βελτίωση των διαδικτυακών στρατηγικών μάρκετινγκ.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior’s and preferences online in Rhodes, Greece. The first section of the thesis concludes the theoretical background of online consumerism, while the second section presents the methodology and the results of the primary online consumerism survey conducted in Rhodes. According to 150 local participants, online browsing and purchasing have become all the more popular and consumer’s behavior seems to depend on multiple factors such as low prices, wider variety of products, easier purchasing methods and many more. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΔιαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.el
heal.titleOnline buying behaviour : the case of consumers in Rhodes.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά αγοραστή, συμπεριφορά καταναλωτή, ηλεκτρονικό εμπόριο, Ρόδοςel
heal.keywordbuyer behavior, consumer behavior, e-commerce, Rhodesen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States