Show simple item record

Μελέτη της επίδρασης του φωτός στον ρεαλισμό των γραφικών.

Dublin Core metadata

dc.creatorLisitsa, Evgeniaen
dc.creatorΛισίτσα, Εβγκένιαel
dc.date.accessioned2020-10-08T07:00:07Z
dc.date.available2020-10-08T07:00:07Z
dc.date.issued2020-10-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9674
dc.description.abstractExamination of influence of light, color and composition on realism in Computer Graphics. This thesis examines basic algorithms for light and color computations, color theory and psychology, composition techniques and scene lighting techniques. Additionally, it provides examples of applications of the above made in Unity Game Engine and Blender Software.en
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή εργασία γίνεται η μελέτη της επίδρασης του φωτισμού, των χρωμάτων και της σύνθεσης στον ρεαλισμό των γραφικών. Παρουσιάζονται οι βασικοί αλγόριθμοι υπολογισμού φωτός και χρωμάτων, θεωρία και ψυχολογία χρώματος, τεχνικές σύνθεσης και φωτισμού σκηνών. Παρέχονται επιπλέον παραδείγματα εφαρμογών των παραπάνω στην πλατφόρμα Unity Game Engine και Blender.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleInfluence of light on realism in computer graphics.en
dc.titleΜελέτη της επίδρασης του φωτός στον ρεαλισμό των γραφικών.el

healMeta

heal.creatorNameLisitsa, Evgeniaen
heal.creatorNameΛισίτσα, Εβγκένιαel
heal.publicationDate2020-10-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9674
heal.abstractExamination of influence of light, color and composition on realism in Computer Graphics. This thesis examines basic algorithms for light and color computations, color theory and psychology, composition techniques and scene lighting techniques. Additionally, it provides examples of applications of the above made in Unity Game Engine and Blender Software.en
heal.abstractΣτην πτυχιακή εργασία γίνεται η μελέτη της επίδρασης του φωτισμού, των χρωμάτων και της σύνθεσης στον ρεαλισμό των γραφικών. Παρουσιάζονται οι βασικοί αλγόριθμοι υπολογισμού φωτός και χρωμάτων, θεωρία και ψυχολογία χρώματος, τεχνικές σύνθεσης και φωτισμού σκηνών. Παρέχονται επιπλέον παραδείγματα εφαρμογών των παραπάνω στην πλατφόρμα Unity Game Engine και Blender.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleInfluence of light on realism in computer graphics.en
heal.titleΜελέτη της επίδρασης του φωτός στον ρεαλισμό των γραφικών.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordlighting, computer graphicsen
heal.keywordφωτισμός, γραφικά ηλεκτρονικού υπολογιστήel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States