Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης στη Unity.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorKoundouraki, Elenien
dc.creatorΚουνδουράκη, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-11-30T13:40:13Z
dc.date.available2020-11-30T13:40:13Z
dc.date.issued2020-11-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9735
dc.description.abstractThis thesis is about the creation of a 2Dimensional Survival Game for computers that was developed using Unity Game Engine and designed using the programs Aseprite for the character models and Tiled for the forming of the maps. In this 2D Survival Game “Bow and Jelly”, I have implemented 2D backgrounds, maps, and characters with distinct and varied designs and animations. The game AI uses pathfinding algorithms to simulate smart chasing behaviors and probability algorithms to provide the player with helpful item loot drops while navigating through the various map areas. The UI has an inviting design powered by immersive animation sounds and background music, which provides an enjoyable experience. The details of the design creation and in-game behaviors are explained below, accompanied by scenario-based graphs and screenshots of game-play.en
dc.description.abstractΑυτή η διατριβή αφορά τη δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού επιβίωσης για υπολογιστές το οποίο αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας το Unity Game Engine και σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τα προγράμματα Aseprite για τα μοντέλα χαρακτήρων και Tiled για τη διαμόρφωση των χαρτών. Σε αυτό το δισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης "Bow and Jelly", έχω εφαρμόσει 2D φόντα, χάρτες και χαρακτήρες με ξεχωριστά και ποικίλα σχέδια και animations. Το παιχνίδι είναι εμπλουτισμένο με αλγόριθμους εντοπισμού μονοπατιών για την προσομοίωση έξυπνων συμπεριφορών κυνηγιού και αλγορίθμων πιθανότητας για να παρέχει στον παίκτη χρήσιμα λάφυρα αντικειμένων κατά την πλοήγηση στις διάφορες περιοχές του χάρτη. Η διεπαφή χρήστη έχει έναν ελκυστικό σχεδιασμό που τροφοδοτείται από καθηλωτικούς ήχους κινούμενων σχεδίων και μουσική υπόκρουση, που επιτρέπει μια ευχάριστη εμπειρία. Οι λεπτομέρειες της δημιουργίας σχεδιασμού και των συμπεριφορών εντός του παιχνιδιού εξηγούνται παρακάτω, συνοδευόμενες από γραφήματα με βάση το σενάριο και στιγμιότυπα οθόνης του παιχνιδιού.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleTwo dimensional survival game in Unity.en
dc.titleΔισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης στη Unity.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameKoundouraki, Elenien
heal.creatorNameΚουνδουράκη, Ελένηel
heal.publicationDate2020-11-30
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9735
heal.abstractThis thesis is about the creation of a 2Dimensional Survival Game for computers that was developed using Unity Game Engine and designed using the programs Aseprite for the character models and Tiled for the forming of the maps. In this 2D Survival Game “Bow and Jelly”, I have implemented 2D backgrounds, maps, and characters with distinct and varied designs and animations. The game AI uses pathfinding algorithms to simulate smart chasing behaviors and probability algorithms to provide the player with helpful item loot drops while navigating through the various map areas. The UI has an inviting design powered by immersive animation sounds and background music, which provides an enjoyable experience. The details of the design creation and in-game behaviors are explained below, accompanied by scenario-based graphs and screenshots of game-play.en
heal.abstractΑυτή η διατριβή αφορά τη δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού επιβίωσης για υπολογιστές το οποίο αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας το Unity Game Engine και σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τα προγράμματα Aseprite για τα μοντέλα χαρακτήρων και Tiled για τη διαμόρφωση των χαρτών. Σε αυτό το δισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης "Bow and Jelly", έχω εφαρμόσει 2D φόντα, χάρτες και χαρακτήρες με ξεχωριστά και ποικίλα σχέδια και animations. Το παιχνίδι είναι εμπλουτισμένο με αλγόριθμους εντοπισμού μονοπατιών για την προσομοίωση έξυπνων συμπεριφορών κυνηγιού και αλγορίθμων πιθανότητας για να παρέχει στον παίκτη χρήσιμα λάφυρα αντικειμένων κατά την πλοήγηση στις διάφορες περιοχές του χάρτη. Η διεπαφή χρήστη έχει έναν ελκυστικό σχεδιασμό που τροφοδοτείται από καθηλωτικούς ήχους κινούμενων σχεδίων και μουσική υπόκρουση, που επιτρέπει μια ευχάριστη εμπειρία. Οι λεπτομέρειες της δημιουργίας σχεδιασμού και των συμπεριφορών εντός του παιχνιδιού εξηγούνται παρακάτω, συνοδευόμενες από γραφήματα με βάση το σενάριο και στιγμιότυπα οθόνης του παιχνιδιού.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleTwo dimensional survival game in Unity.en
heal.titleΔισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης στη Unity.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordUnity game engine, two-dimensional (2D) computer gameen
heal.keywordUnity game engine, δισδιάστατο παιχνίδι για υπολογιστήel
heal.accessfreeel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorID.emailip@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States