Σύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών: Ρώμη- Παρίσι –Λονδίνο –Αθήνα.
Comparison of visitor’s evaluations: Rome- Paris - London – Athens.
View/ Open
Date
2021-03-08Author
Σφακιανάκης, Γεώργιος
Sfakianakis, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών τεσσάρων πρωτευουσών: Ρώμη, Αθήνα, Παρίσι, Λονδίνο. Η σύγκριση αξιολογήσεων των επισκεπτών των τεσσάρων πόλεων πραγματοποιήθηκε μέσω αξιολογήσεων επισκεπτών του TripAdvisor σε τουριστικά αξιοθέατα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο τουριστικό μάρκετινγκ όπου αναλύουμε τι είναι το τουριστικό μάρκετινγκ και ποιος είναι ο στόχος στην προώθηση την προβολή των τουριστικών προϊόντων και την διαφήμιση. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο παγκόσμιο διαδικτυακό ιστό (web 2.0), αναφερόμαστε στα βασικά χαρακτηριστικά του, τις επιπτώσεις του στην επιχείρηση και στις εφαρμογές: WIKIS, RSS FEEDS, TAGGING. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα: FACEBOOK, YOUTUBE, TWITTER, LINKEDIN και μια γενική συζήτηση για τα web 2.0. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφερόμαστε σύντομα για την ηλεκτρονική πληροφόρηση, ποια είναι η σημασία της για τον τουρισμό και την συγκρίνουμε με την παραδοσιακή πληροφόρηση “στόμα με στόμα”. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε το TripAdvisor καθώς και την στατιστική ανάλυση 50 ενδεικτικών αξιοθέατων για κάθε μια από τις 4 πόλεις της Ευρώπης, παρουσιάζεται επίσης η προσέγγιση με την Διωνυμική κατανομή για τα δεδομένα κάθε αξιοθέατου. Στο έκτο κεφάλαιο ακολουθούν τα συμπεράσματα. The theme of this diploma thesis is the comparison of visitor’s evaluations in four capital cities: Rome, Paris, London, Athens. The comparison is done using visitors reviews in TripAdvisor. In the first chapter presented the tourism marketing and the goal of tourism promotion and advertising. In the second chapter presented the world wide web (web 2.0), basic characteristics, implications to business and their tools: WIKIS, RSS FEEDS, TAGGING. In third chapter presented the most popular social networks: FACEBOOK, YOUTUBE, TWITTER, LINKEDIN and generally web 2.0. In fourth chapter presented the electronic information and the significance for tourism, in comparison to traditional “mouth to mouth” information exchange. In the fifth chapter presented the structure of TripAdvisor and the statistical analysis of 50 demonstrative attractions for every one of the 4 cities used. Also presented the Binomial distribution approach to the real data of each attraction. Finally in sixth chapter presented some conclusions.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info