Εμφάνιση απλής εγγραφής

Heraklion consumers intention for online grocery shopping.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚόρακα, Μαρίαel
dc.creatorKoraka, Mariaen
dc.date.accessioned2021-06-28T09:30:15Z
dc.date.available2021-06-28T09:30:15Z
dc.date.issued2021-06-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9933
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό πρωτογενών και δευτερογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέκυψαν από έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης, με την μέθοδο της επισκόπησης. Ως εργαλείο, χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου, το οποίο μοιράστηκε σε 172 μόνιμους κατοίκους της πόλης. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα, φανερώνουν τις διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και τις πεποιθήσεις και τις προθέσεις τους σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to explore the intentions of Heraklion consumers for online grocery shopping. The first chapters are based on secondary data and give a theoretical background on the subject. The following section presents the methodology and the results of the primary survey, which was conducted in Heraklion. A questionnaire with closed-ended questions was used as a research tool, which was answered by 172 residents of the city. The results of the research revealed the online shopping habits of the participants, but also their beliefs and intentions regarding online shopping from super markets. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.el
dc.titleHeraklion consumers intention for online grocery shopping.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚόρακα, Μαρίαel
heal.creatorNameKoraka, Mariaen
heal.publicationDate2021-06-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9933
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό πρωτογενών και δευτερογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέκυψαν από έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης, με την μέθοδο της επισκόπησης. Ως εργαλείο, χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου, το οποίο μοιράστηκε σε 172 μόνιμους κατοίκους της πόλης. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα, φανερώνουν τις διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και τις πεποιθήσεις και τις προθέσεις τους σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to explore the intentions of Heraklion consumers for online grocery shopping. The first chapters are based on secondary data and give a theoretical background on the subject. The following section presents the methodology and the results of the primary survey, which was conducted in Heraklion. A questionnaire with closed-ended questions was used as a research tool, which was answered by 172 residents of the city. The results of the research revealed the online shopping habits of the participants, but also their beliefs and intentions regarding online shopping from super markets. The results of the research can be used from local firms in order to improve their online marketing strategies.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗ πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.el
heal.titleHeraklion consumers intention for online grocery shopping.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονική αγορά, σούπερ μάρκετ, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordelectronic shopping, supermarket, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States