Εμφάνιση απλής εγγραφής

New communication media challenges and impact on digital marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαζλά, Δέσποιναel
dc.creatorVazla, Despoinaen
dc.date.accessioned2021-07-26T20:22:25Z
dc.date.available2021-07-26T20:22:25Z
dc.date.issued2021-07-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9981
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει το διαδίκτυο ως σύγχρονο μέσο επικοινωνίας. Αρχικά αναλύεται η επικοινωνία και συγκρίνονται οι παραδοσιακές με τις σύγχρονες μορφές της. Από όπου φαίνεται πως οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται το διαδίκτυο για να προβληθούν σε μεγαλύτερο κοινό και με μικρότερο κόστος από τα συμβατικά μέσα επικοινωνίας. Στη συνέχεια γίνεται σε βάθος ανάλυση του ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις για να προσελκύσουν το κοινό στόχο και να καταφέρουν να κερδίσουν της εμπιστοσύνη και την αφοσίωση μέσα από τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας. Επίσης αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που εμφανίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Τέλος πραγματοποιείται μια έρευνα πάνω σε καταναλωτές που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές και χρησιμοποιούν το διαδίκτυο εντατικά. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή είναι εμφανές από τα αποτελέσματα ότι οι χρήστες επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το διαδίκτυο όσο αφορά τις αγορές τους.el
dc.description.abstractThis paper is about the internet as a modern mean of communication. Initially, the communication is analyzed in depth and the traditional ones are compared to the modern forms as the companies take advantage of the network so they can be exposed to a larger audience at a lower cost than the conventional means of communication. Then there is an in-depth analysis of the digital marketing that companies apply to attract the target group and manage to gain their trust and loyalty through modern communication tools and analyze the advantages and disadvantages of digital marketing. Finally, a survey is conducted on consumers who make online purchases and use the internet intensively. According to the research it is clear that users are greatly influenced by the internet for their purchases.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΝέα μέσα επικοινωνίας: προκλήσεις και επιπτώσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ.el
dc.titleNew communication media challenges and impact on digital marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαζλά, Δέσποιναel
heal.creatorNameVazla, Despoinaen
heal.publicationDate2021-07-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9981
heal.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει το διαδίκτυο ως σύγχρονο μέσο επικοινωνίας. Αρχικά αναλύεται η επικοινωνία και συγκρίνονται οι παραδοσιακές με τις σύγχρονες μορφές της. Από όπου φαίνεται πως οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται το διαδίκτυο για να προβληθούν σε μεγαλύτερο κοινό και με μικρότερο κόστος από τα συμβατικά μέσα επικοινωνίας. Στη συνέχεια γίνεται σε βάθος ανάλυση του ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις για να προσελκύσουν το κοινό στόχο και να καταφέρουν να κερδίσουν της εμπιστοσύνη και την αφοσίωση μέσα από τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας. Επίσης αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που εμφανίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Τέλος πραγματοποιείται μια έρευνα πάνω σε καταναλωτές που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές και χρησιμοποιούν το διαδίκτυο εντατικά. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή είναι εμφανές από τα αποτελέσματα ότι οι χρήστες επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το διαδίκτυο όσο αφορά τις αγορές τους.el
heal.abstractThis paper is about the internet as a modern mean of communication. Initially, the communication is analyzed in depth and the traditional ones are compared to the modern forms as the companies take advantage of the network so they can be exposed to a larger audience at a lower cost than the conventional means of communication. Then there is an in-depth analysis of the digital marketing that companies apply to attract the target group and manage to gain their trust and loyalty through modern communication tools and analyze the advantages and disadvantages of digital marketing. Finally, a survey is conducted on consumers who make online purchases and use the internet intensively. According to the research it is clear that users are greatly influenced by the internet for their purchases.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΝέα μέσα επικοινωνίας: προκλήσεις και επιπτώσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ.el
heal.titleNew communication media challenges and impact on digital marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordψηφιακό μάρκετινγκ, επικοινωνία, κοινωνικά δίκτυα, διαδίκτυοel
heal.keyworddigital marketing, communication, social networks, interneten
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States