Η επιρροή της οικογένειας στην σχολική συμπεριφορά των παιδιών στην εφηβεία στην πόλη του Ηρακλείου.
Τhe impact of the family on the school behavior of teenagers in the city of Heraklion.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2021-08-31Συγγραφέας
Σινιώρου, Μαρία
Σπανακάκη, Ειρήνη-Χρυσοβαλάντη
Siniorou, Maria
Spanakaki, Eirini-Chrysovalanti
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια αποτύπωσης της σημασίας της οικογένειας ως πρώτος και κυριότερος φορέας κοινωνικοποίησης, που συγκροτεί και διαμορφώνει την κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού, της οποίας βασική έκφανση είναι η σχολική συμπεριφορά.
Ωστόσο, κατά την περίοδο της εφηβείας, μια περίοδος μεταβολών και αλλαγών σε κάθε επίπεδο , παρατηρούνται εντάσεις στις σχέσεις γονέων και παιδιού, καθώς ο έφηβος αναζητά με τρόπο έντονο την ανεξαρτητοποίηση του.
Όπως θα επισημανθεί και στη συνέχεια της μελέτης μας , η μόρφωση των γονέων, η οικονομική και κοινωνική τους κατάσταση θα διαμορφώσει τον τρόπο, με τον οποίο θα διαπαιδαγωγήσουν το παιδί τους και θα αντιμετωπίσουν την κρίσιμη αυτή περίοδο της εφηβείας.
Γίνεται εμφανές πως η οικογένεια, η συνεργασία γονέων και σχολείου, καθώς , και η παρουσία του κοινωνικού λειτουργού, η οποία καθιστά την προαναφερθείσα συνεργασία ευεργετική, αποτελούν καίρια στοιχεία, που διαμορφώνουν και συνθέτουν την συμπεριφορά του εφήβου στο σχολικό του περιβάλλον.
Η θέση αυτή θα υποστηριχθεί και επιβεβαιωθεί μέσα από την έρευνα μας, η οποία πραγματοποιήθηκε στην πόλη του Ηρακλείου με τη μορφή ερωτηματολογίου κλειστού τύπου, που δόθηκε σε γονείς εφήβων στην πόλη του Ηρακλείου. The present work is an attempt to depict the importance of the family as the first and foremost carrier of socialization, which constitutes and shapes the social behavior of the child, the main manifestation of which is school behavior.
However, during adolescence, a period of changes at every level , tensions are observed in the parent-child relationship as the teenager vigorously seeks independence.
It is evident that family, parent-school cooperation, and the presence of the social worker, who consist the above-mentioned cooperation beneficial, are key- elements, that shape and compose the adolescent's behavior in his or her school environment.
This position will be supported and confirmed through our research, which was carried out in the city of Heraklion in the form of a closed-ended questionnaire given to parents of teenagers in the city of Heraklion.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες