Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "ηλεκτρονικό εμπόριο"
Αποτελέσματα 121-140 από 169
-
Μελέτη των απαιτήσεων και των σύγχρονων λύσεων σε εφαρμογές ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-30Στην παρούσα μελέτη περιγράφονται οι σύγχρονες απαιτήσεις της εξελιγμένης ανθρωπότητας που αποφάσισε να κάνει το βήμα προς την τεχνολογική επανάσταση από τη στιγμή που τα επιτεύγματα της βιομηχανικής επανάστασης ολοκλήρωσαν ... -
Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους στο μάρκετινγκ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-02Η εξέλιξη του διαδικτύου έχει αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα του εμπορίου, αφού πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί αρκετά και όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Μάλιστα ... -
Μελέτη, σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) φαρμακείου
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-04-11Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη, το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) φαρμακείου με κύριο αντικείμενο τη πώληση φαρμακευτικών και παρα-φαρμακευτικών ... -
Μηχανογράφηση αποθήκης ανταλλακτικών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-10-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει τη θεωρητική ανάλυση, μελέτη και κατανόηση της λειτουργίας μιάς αποθήκης ανταλακτικών και πιο συγκεκριμένα μιάς ηλεκτρονικής και διαδικτυακής πλατφόρμας διαχείρησης και ... -
Μπορεί και με ποιούς τρόπους το ηλεκτρονικό εμπόριο (E- COMMERCE) να αποτελέσει κινητήριο μοχλό για την επιβίωση των κρητικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο τομέα του λιανικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Η αξιοποίηση των υπολογιστών από τις ελληνικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρονιά, έχει επιφέρει ουσιαστικές αλλαγές στην οργάνωση και τη λειτουργία τους. Έτσι, σήμερα, η χρήση των υπολογιστών, των δικτύων και του Internet ... -
Νεοφυής επιχειρηματικότητα και επιχειρηματικό περιβάλλον στην σύγχρονη κοινωνία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον αποτελεί, δίχως αμφιβολία, ένα ανεπτυγμένο, πολύπλοκο και συνεχώς μεταβαλλόμενο μοντέλο οικονομικής δραστηριότητας. Οι συνεχείς αλλαγές καθώς και οι καταιγιστικές εξελίξεις στην παγκόσμια ... -
Ο παραδοσιακός τρόπος ασφάλισης σε σύγκριση με την ασφάλιση μέσω διαδικτύου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-07-2014Ένας από τους κύριους λόγους συγγραφής αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει τις επιπτώσεις του νέου διαδικτυακού τρόπου ασφάλισης, κυρίως στους διαμεσολαβητές, τους μεσίτες και τους παραγωγούς ασφαλειών. Επιπλέον, ... -
Οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο ρόλος του διαδικτυακού marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-08-2012Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο. Αρχικά αναλύεται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα είδη και τα πεδία εφαρμογής, ενώ στην συνέχεια γίνετε μια ... -
Οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα στα χρόνια του μνημονίου από την πλευρά των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-18Το internet έχει εισβάλει για τα καλά στη ζωή μας και έχει γίνει για πολλούς αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας τους αλλάζοντας συνήθειες , τρόπο διασκέδασης, επικοινωνίας αλλά και εργασίας. Διευκολύνει την ζωή μας ... -
Παράγοντες αποδοχής και διάδοσης ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-08-2013Η εργασία διερευνά τους όρους αποδοχής και διάδοσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών από το καταναλωτικό κοινό. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν ένα καταλυτικό σύγχρονο πεδίο επικοινωνίας και ανταλλαγής ανάμεσα στις ... -
Παρουσίαση μεθόδων ηλεκτρονικών πληρωμών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2009Η εργασία αυτή εκπονείται με σκοπό την παρουσίαση μεθόδων ηλεκτρονικών πληρωμών οι οποίες είναι οι πιστωτικές κάρτες (credit cards), οι ηλεκτρονικές επιταγές (e – checks) και το ηλεκτρονικό χρήμα (e- money). Βάσει δευτερογενών ... -
Πληροφοριακά συστήματα στους χώρους φιλοξενίας
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-22Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα των πληροφοριακών συστημάτων στους χώρους εστίασης και φιλοξενίας και ολοκληρώθηκε μέσα από οκτώ κεφάλαια, όπου πιο συγκεκριμένα αρχικά ανέπτυξε τα εισαγωγικά στοιχεία της εργασίας ... -
Ποιότητα online υπηρεσιών: η άποψη των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-17Σκοπός της παρούσας πρωτογενούς έρευνας είναι να μελετήσει τις απόψεις των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών τεχνολογίας μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα Διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει α) την ... -
Πρόγραμμα διαχείρισης καταστήματος για υπολογιστές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-07-2015Η εφαρμογή "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ" σχεδιάστηκε για την καλύτερη οργάνωση των προϊόντων που εμπορεύεται το κατάστημα , για την εισαγωγή εξόδων-εσόδων αλλά και για την καλύτερη διαχείριση του προγράμματος ... -
Προοπτικές και εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκοσμιοποιημένη αγορά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Το Internet και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε ένα νέο εργαλείο ανάπτυξης και εξέλιξης, ένα ισχυρό στρατηγικό πλεονέκτημα και γιατί όχι μια καινοτομία δραστηριοποίησης στο νέο φαινόμενο της «Νέας οικονομίας». Θα προσπαθήσουμε ... -
Προώθηση προϊόντων και ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την αξιοποίηση του social media marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-19Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την ... -
Προώθηση προϊόντων-υπηρεσιών μέσω ιστοσελίδων προσφορών (deal sites). Υλοποίηση ενδεικτικών deal sites με χρήση της πλατφόρμας Word Press.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-08Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας κατά τα τελευταία χρόνια, είχε σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη του διαδικτύου, το οποίο αποτελείται από χιλιάδες μικρότερα δίκτυα υπολογιστών, τα οποία είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. Η ... -
Πως επιδρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες (E-Auctions) στο μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2015Στην εποχή του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου όπου ο καταναλωτισμός είναι πλέον αυστηρή καθημερινή συνήθεια και λόγω ότι ο καταναλωτής ψάχνει συνεχώς λύσεις για να κάνει τη ζωή του “πιο εύκολη” δοκιμάζει κάθε ... -
Στάσεις ελλήνων καταναλωτών ως προς τα ηλεκτρονικά τουριστικά πρακτορεία: μελέτη των e-lookers και των e- buyers.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-19Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των στάσεων ως προς τα εικονικά τουριστικά πρακτορεία, όπως επίσης και των παραγόντων εκείνων που οδηγούν στην πραγματοποίηση, ή όχι, συναλλαγών. Για τη συλλογή και ανάλυση όλων των ... -
Στρατηγικές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και εθισμός στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-10Κύριο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι, η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και πως συνδέεται με τον εθισμό στο διαδίκτυο, όπως επίσης τις επιπτώσεις που έχει ο εθισμός στους νέους. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, ...