Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "strategic planning"
Αποτελέσματα 1-20 από 25
-
Balanced scorecard.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-03-2015Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η αναλυτική παρουσίαση της balanced scorecard και η αξιολόγηση της εφαρμογής της στον δημόσιο τομέα. Επιχειρείται η περιγραφή της τροποποίησης του αρχικού σχεδιασμού της BSC, ... -
Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου σε οινοποιείο - CAIR A.E.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-05-2010Η CAIR Ρόδου Α.Ε, εταιρεία η οποία είναι εν δράση απ’το 1928 σκοπεύει να αξιοποιήσει την ήδη υπάρχουσα αλλά εδαφική της έκταση, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να διατηρήσει το μερίδιο της στην αγορά κρασιού. Η CAIR Ρόδου ... -
Ενσωμάτωση της καινοτομίας στο στρατηγικό σχεδιασμό των τουριστικών επιχειρήσεων. Περίπτωση εφαρμογής: καινοτόμα αγροτουριστικά καταλύματα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2015Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η ενσωμάτωση της καινοτομίας στον στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων, με περίπτωση εφαρμογής τα καινοτόμα αγροτουριστικά καταλύματα. Για το λόγο αυτό αρχικά μελετώνται οι βασικοί ... -
Εξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-08-2014Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση ενός εξαγωγικού στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο οριοθετούνται οι εισαγωγικές έννοιες του διεθνούς εμπορίου ... -
Εξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης: προϊόντα πρωτογενούς τομέα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2013Η εργασία μας χωρίζεται κατά κύριο λόγο σε δύο μέρη, στο πρώτο μέρος έχουμε ασχοληθεί γενικότερα με τη θεωρητική προσέγγιση του εξαγωγικού στρατηγικού σχεδίου μίας επιχείρησης η οποία αναφέρεται κυρίως στο σχεδιασμό, την ... -
Εξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης – προϊόντα μεταποίησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-05-2015Η εκπόνηση της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας διενεργήθηκε προκειμένου να καταστεί κατανοητό από τις ελληνικές επιχειρήσεις ότι η πιο προσοδοφόρα λύση στο οικονομικό αδιέξοδο που έχουν περιέλθει, είναι η εξαγωγική ... -
Η διατήρηση πελατών στην βιώσιμη πελατών στην βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014Σκοπός αυτής της εργασίας υπήρξε η ανάγκη για βελτίωση της οικονομικής κατάστασης, στην οποία βρίσκονται οι Ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της διατήρησης των πελατών. Για τον σκοπό αυτό παρακάτω δίνονται ορισμοί, προσεγγίσεις, ... -
Η ενσωμάτωση της καινοτομίας στο στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων. Περίπτωση εφαρμογής: Η χρήση συστημάτων ηλιακής ενέργειας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-05-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να εξεταστεί και να αναλυθεί η αναγκαιότητα της ενσωμάτωσης της καινοτομίας στο στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων. Αποτελώντας ενέργεια καινοτομίας η χρήση της ηλιακής ... -
Η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρία Apple προς την κορυφή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-26Στην πτυχιακή μας εργασία με τη βοήθεια σχεδιαγραμμάτων , αριθμοδεικτών και γεγονότων περιγράφουμε την πορεία την οποία η τρομερά επιτυχής εταιρία ηλεκτρονικών APPLE διέγραψε ώστε να φτάσει στην κορυφή της προτίμησης και ... -
Η στρατηγική των επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-12-2013Η στρατηγική ως σχέδιο δράσης αποτελεί μια συνειδητή και ηθελημένη ενέργεια, έχει εφαρμογές σε πολλές περιπτώσεις όπως στην πολιτική, στην οικονομία, στο εμπόριο, στην τεχνολογία. Ο όρος χρησιμοποιείται για να δηλώσει το ... -
Η στρατηγική των μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-03-2010Στην Κρήτη, ο τομέας παροχής τουριστικών υπηρεσιών αποτελούσε, ανέκαθεν, τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος του νησιού. Παρόλα αυτά, ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ποιότητα αποτελούσαν έννοιες που δεν λαμβάνονταν συστηματικά ... -
Η χρήση καινοτόμων εργαλείων στρατηγικής διοίκησης στις τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-18Στα σημερινά πολύ ταραχώδη επιχειρηματικά περιβάλλοντα με τον υψηλό βαθμό αβεβαιότητας, επιβίωσης και ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) που βασίζονται στην τεχνολογία έχει γίνει αναπόφευκτη πρόκληση για τους ... -
Οι στρατηγικές ανάπτυξης και επέκτασης των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και η συμβολή τους στον ελληνικό τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-10-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το θέμα του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα υπό το πρίσμα των αερομεταφορών και ειδικότερα μέσω των στρατηγικ΄νω επιλογών μίας ιδιότυπης μορφής αερομεταφορέων, όπως είναι οι ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης ΜΜΕ στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-19Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στην οικονομική και κοινωνική βελτίωση μιας χώρας, καθώς συμβάλλουν στην γενικότερη βελτίωση του ανταγωνισμού και της καινοτομίας στο τομέα των ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-10Στη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η σπουδαιότητα της στρατηγικής των επιχειρήσεων. Όπως μια επιχείρηση για να λειτουργήσει αποτελεσματικά χρειάζεται να έχει στόχους και να συντονίσει τους πόρους του έτσι ώστε να ... -
Στρατηγικές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και εθισμός στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-10Κύριο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι, η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και πως συνδέεται με τον εθισμό στο διαδίκτυο, όπως επίσης τις επιπτώσεις που έχει ο εθισμός στους νέους. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, ... -
Στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να αναπτύξει τις στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία ... -
Στρατηγική διεθνούς e-marketing για μικρές επιχειρήσεις: εργαλεία, ευκαιρίες και εμπόδια.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-16Το διαδίκτυο δεν γνωρίζει σύνορα. Από την Ευρώπη ως τη Λατινική Αμερική και από την Κίνα ως τη Νότια Αφρική, γνωρίζει παντού μεγάλη δημοτικότητα. Με την έλευση της παγκοσμιοποίησης, μια διεθνή στρατηγική e-marketing που ... -
Στρατηγική και προγράμματα ανάπτυξης στην Ελλάδα από το 1960 ώς σήμερα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2009Η εργασία αυτή έχει ως αντικείμενο την καταγραφή και ανάλυση της πολιτικής περιφερειακής ανάπτυξης που υιοθετεί η Ελλάδα από το 1960 ως σήμερα. Στα πλαίσια της εργασίας, αρχικά, περιγράφονται τα μέσα της περιφερειακής ... -
Στρατηγικός προγραμματισμός στη διοίκηση μιάς μικρής ή μεσαίας επιχείρησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Στη παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στο στρατηγικό προγραμματισμό που μπορεί να θέσει μια μικρομεσαία επιχείρηση και διάφορες αναλύσεις με τις οποίες μπορεί να πετύχει το κατάλληλο προγραμματισμό για τις ανάγκες τις. Η ...