• Housekeeping: Το πιο σημαντικό τμήμα του ξενοδοχείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μιχαήλ, Αναστασία; Στεφανάκη, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Το κύριο προϊόν σε κάθε ξενοδοχείο είναι το δωμάτιο του πελάτη. Αν το δωμάτιο δεν είναι σχολαστικά καθαρό, η ατμόσφαιρα ευχάριστη και η διακόσμηση κατάλληλη, τότε πολύ πιθανόν ο πελάτης να μην προτιμήσει ξανά το συγκεκριμένο ...
  • Ερευνα για την καθαριότητα και υγιεινή ασφάλειας των επισιστικών μονάδων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βασιλοπούλου, Παναγιώτα; Παναρετάκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο σχεδιασμός των εγκαταστάσεων και η διευθέτηση του εξοπλισμού στις κουζίνες των ξενοδοχείων επιδρά άμεσα στο επίπεδο της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων και φαγητών που παρασκευάζονται. Η απουσία του σχεδιασμού για ...
  • Οργάνωση & διοίκηση επισιτιστικών τμημάτων. Λειτουργία εστιατορίου ως τμήμα ξενοδοχειακής επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιαμπάνη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της οργάνωσης ενός εστιατορίου, και πιο συγκεκριμένα η διάταξη των κεφαλαίων έχει ως εξής: το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί μια εισαγωγή στην ευρύτερη έννοια της λειτουργίας ...
  • Οργάνωση και η λειτουργία του Food & Beverage Management στα μεγάλα ξενοδοχεία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σορώτου, Άρτεμις
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η εκπόνηση της εργασίας πραγµατοποιήθηκε βάση βιβλιογραφικής Διερεύνησης και συμμετοχικής παρατήρησης στο ξενοδοχείο OLD ENGLAND HOTEL. Αρχικά έγινε µία διατύπωση και οριοθέτηση του θέµατος. Έπειτα ακολούθησε µελέτη ...
  • Σύγχρονες τάσεις του ιματισμού στις ξενοδοχειακές μονάδες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-11-2008
    Ο ξενοδοχειακός ιματισμός αποτελεί το μυστικό της φιλοξενίας. Τα σεντόνια, οι πετσέτες, το μπουρνούζι είναι τα μόνα αντικείμενα εξοπλισμού που στην κυριολεξία αγκαλιάζουν τους φιλοξενούμενους κάποιου ξενοδοχείου. Ο ιματισμός ...
  • Σύστημα διαχείρησης της ασφάλειας των τροφίμων - ανάλυση κινδύνων και κρίσιμα σημεία ελέγχου στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (HACCP).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μοτσάκου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Είναι γνωστό ότι οι διεθνείς οργανισμοί, που ασχολούνται με τα τρόφιμα εφαρμόζουν ένα πρόγραμμα αυτοελέγχου και διασφάλισης της υγιεινής των τροφίμων που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά προ 30 ετών στην διαχείριση των τροφίμων ...
  • Το κρασί στο εστιατόριο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αμαργιωτάκη, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Γίνεται αναφορά στην οργάνωση του εστιατορίου και στην οινοποίηση του κρασιού.