• Από το παραδοσιακό management στην διοίκηση ολικής ποιότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαρούλης, Πέτρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-10-2014
    Βασικό θέμα της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της μετάβασης από το παραδοσιακό management στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Η εργασία χωρίζεται σε τρία κεφάλαια. Στο πρώτο μέρος γίνεται λόγος για το τι είναι management ...
  • Βαθμός χρήσης προγραμμάτων διοίκησης ολικής ποιότητας σε τραπεζικούς οργανισμούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουϊδή, Βασιλική; Φραγκιουδάκη, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-03-2011
    Ζούμε σε μία εποχή που το περιβάλλον μας μεταβάλλεται με μεγάλη ταχύτητα. Ο ρυθμός της αλλαγής είναι τόσο ραγδαίος, που είναι δύσκολο να τον παρακολουθήσουμε. Οι ραγδαίες αυτές αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος επηρεάζουν ...
  • Βαθμός χρήσης συστημάτων ολικής ποιότητας από τα τραπεζικά καταστήματα της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρανδινού, Πελαγία
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-11-2012
    Θεματικός άξονας της εργασίας που ακολουθεί είναι η μελέτη του αν και σε τι βαθμό χρησιμοποιούν προγράμματα ολικής ποιότητας τα τραπεζικά καταστήματα τα οποία δραστηριοποιούνται στο νησί της Κρήτης. Εργαλείο της έρευνας ...
  • Διαχείριση ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Αμπελάς, Δημήτριος-Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-30
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι ο τρόπος διαχείρισης ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες. Ως στόχοι της εργασίας ήταν να μελετηθούν οι τρόποι που οι υπεύθυνοι των ξενοδοχειακών μονάδων διαχειρίζονται την ποιότητα, ...
  • Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στο ξενοδοχειακό κλάδο. Μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Sbokos Hotel Group (SHG)

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Στυλιανάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-06-2012
    Το θέμα ενασχόλησης της εργασίας είναι οι τρόποι και οι μέθοδοι που ασκούνται για τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων σε ξενοδοχειακές μονάδες. Επιπλέον περιλαμβάνει μελέτη περίπτωσης ενός μεγάλου ομίλου ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας και εφαρμογή της στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ρούσσος, Βασίλειος; Μαργαρίτης, Ντέιβιντ Γιάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-08-2013
    Τα τελευταία χρόνια στον τουρισμό σε παγκόσμια κλίμακα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης προς τους πελάτες μέσω συγκεκριμένων στρατηγικών, που έχουν ως βασική επιδίωξη τους να προάγουν την ποιότητα. ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας και οργανισμός ISO.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραμπίνη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014
    Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και οργανισμός ISO. Παρακάτω θα ασχοληθούμε με την έννοια της Ποιότητας, της Διοίκησης Ποιότητας σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση ή έναν οργανισμό. Τα χαρακτηριστικά, οι σκοποί και τα στάδια για την ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας και τραπεζικές εργασίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μπουλταδάκη, Γεωργία; Φραντζεσκάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-10-2010
    Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στην ποιότητα της τραπεζικής εργασίας, στους τρόπους σωστής διοίκησης του και στους τρόπους πραγμάτωσης τους με τη βοήθεια της διοίκησης ολικής ποιότητας, ως ένα σύγχρονο μέσο διοίκησης. ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας και τραπεζικοί οργανισμοί.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μούγκρος, Γεώργιος; Καψάλης, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-07-2012
    Ζούμε σε μία εποχή που το περιβάλλον μας μεταβάλλεται με μεγάλη ταχύτητα. Ο ρυθμός της αλλαγής είναι τόσο ραγδαίος, που είναι δύσκολο να τον παρακολουθήσουμε. Οι ραγδαίες αυτές αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος επηρεάζουν ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουνδουράκη, Στυλιανή; Νταλαγεωργίου, Χριστίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η παρούσα εργασία εκπονείται με σκοπό να παρουσιάσει τη σκοπιμότητα εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον Ξενοδοχειακό κλάδο και αναλύει εκτενώς όλες τις πληροφορίες που εισάγουν τον αναγνώστη στην έννοια της Ολικής ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, με ειδική αναφορά στον αγροτουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουταλά, Μαρία; Τσιλινκερίδου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-03-2010
    Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα πτυχιακή εργασία, αφορά στην εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, μιας μορφής Management, όπως μπορεί αυτή να εκφράζεται και μέσω διάφορων προτύπων (ISO, HACCP κτλ) προκειμένου να ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, σημερινά δεδομένα και εξελίξεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπατσωνάκη, Πηνελόπη; Καλαϊτζή, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-05-2009
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονείται με σκοπό να παρουσιάσει τη σκοπιμότητα εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον Ξενοδοχειακό Τομέα και αναλύει εκτενώς όλες τις πληροφορίες που εισάγουν τον αναγνώστη στην έννοια ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βορριζανάκη, Άρτεμις-Ελευθερία; Μοίρα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Σχοινιωτάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-08
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός της διοίκησης ολικής ποιότητας και οι βασικές της έννοιες. Εν ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λημνίου, Λυγερή; Σαββίδου, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-12-2010
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύθηκε το θέμα της παροχής ολικής ποιότητας υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές – τουριστικές μονάδες. Αρχικά θα αναλύσουμε τα συστατικά στοιχειά του τουριστικού προϊόντος και θα αναφερθούμε στην ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Πολυτελείας και 5*). Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Aldemar Hotels.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαμπιεράκη, Δέσποινα; Παναγιωτάκη-Εγγλέζου, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-10
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας όσον αφορά την εφαρμογή της στο τμήμα Housekeeping των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων πολυτελείας. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Πολυτελείας και 5*). Μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Aldemar Hotels.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαμπιεράκη, Δέσποινα; Παναγιωτάκη-Εγγλέζου, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-27
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας όσον αφορά την εφαρμογή της στο τμήμα Housekeeping των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων πολυτελείας. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη ...
  • Διοίκηση ποιότητας στον τουρισμό. Η εφαρμογή των συστημάτων ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αδαμόπουλος, Ανδρέας; Κτένας, Ανδρέας-Ραφαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-17
    Η ποιότητα καθορίζεται ως οτιδήποτε μπορεί και παρέχει πλήρη ικανοποίηση στον πελάτη. Είναι αυτονόητο ότι η διασφάλιση της ποιότητας σε έναν οργανισμό αφορά όλα τα άτομα τα οποία εργάζονται σε αυτόν. Άρα, «ολική ποιότητα» ...
  • Διοίκησης ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχείων 5 αστέρων και πολυτελείας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δασκαλάκη, Αργυρή
    Επιβλέπων καθηγητής: Πουλάκη, Ζωή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-09-2011
    Σκοπός της εργασίας είναι αρχικά να ανακαλύψουμε κατά πόσο είναι διαδεδομένη η έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και έπειτα σε τι βαθμό χρησιμοποιείται όσων αφορά το τμήμα του Housekeeping. Επίσης αποσκοπεί στη διερεύνηση ...
  • Επίδραση των συστημάτων ποιότητας στην τραπεζική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γαρεδάκη, Δέσποινα; Κώνστας, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-06-2011
    Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια µε τις υπό ενότητες τους. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται οι γενικές έννοιες και ορισμοί της Ποιότητας μέσα από ιστορική ανασκόπηση παγκοσμίως αλλά και την σύγχρονη ποιότητα ...
  • Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως εργαλείο ανάπτυξης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Συντιχάκη, Χρυσή
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-05-2011
    Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας έχει υιοθετηθεί από επιχειρήσεις παγκοσμίως αποτελώντας ένα ισχυρό εργαλείο για τη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Η ποιότητα αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους ανταγωνιστικούς ...