• Διαχείριση παραπόνων στο ξενοδοχειακό κλάδο. Έρευνα σε ξενοδοχεία της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Καλλέργης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βελισσαρίου, Ευστάθιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31
    Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διαχείριση και η αντιμετώπιση των παραπόνων, όπως αυτή εφαρμόζεται στα ξενοδοχεία της Περιφέρειας Κρήτης. Επίσης, δίνεται έμφαση στην ποιότητα των ...
  • Διερεύνηση απόψεων καταναλωτών σχετικά με την υλοποίηση δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τουριστικό-ξενοδοχειακό κλάδο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-09
    Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) πλέον αποτελεί μέρος στρατηγικής των επιχειρήσεων, λόγω των σύγχρονων κοινωνικών, περιβαλλοντικών και οικονομικών συγκυριών. Οι καταναλωτές τείνουν να αναγνωρίζουν και να επιβραβεύουν ...
  • Έρευνα στάσης καταναλωτών σχετικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών και αυτοματοποιημένων μεθόδων στην εξυπηρέτηση πελατών: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Βαρδουλάκη, Αικατερίνη; Ροδίτη, Όλγα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-29
    Είναι ευρέως αποδεκτό πως διανύουμε μία περίοδο χρονικά , κατά την οποία σχεδόν όλες οι ανάγκες του ανθρώπου και η καθημερινότητα αυτού είναι άμεσα συνδεδεμένες με την τεχνολογία. Οι νέες τεχνολογίες έχουν ‘’εισβάλλει’’ ...
  • Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης στον ξενοδοχειακό κλάδο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σαρικάς, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Λεμονάκης, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-29
    Στις μέρες μας η επιβίωση μιας επιχείρησης λόγο της παγκόσμιας κρίσης δεν είναι κάτι το απλό. Κατά καιρούς βγαίνουν διαφορές έρευνες για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να διατηρηθούν και να μείνουν ανταγωνίστηκες στην ...
  • Ο ρόλος των tour operators στη διαμόρφωση πολιτικής ποιότητας στον ξενοδοχειακό χώρο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπαρής, Ανδρέας; Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-07-2013
    Οι tour operators είναι ένας επαγγελματικός κλάδος της τουριστικής βιομηχανίας με αρκετά μεγάλη επιρροή στην εξέλιξή της. Αναπόσπαστο μέρος της τουριστικής βιομηχανίας είναι και τα ξενοδοχειακά καταλύματα, των οποίων ο ...
  • Σχεδιασμός συστήματος ποιότητας ISO 9001 σε εταιρίες παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κριτσωτάκης, Εμμανουήλ; Βασσάλος, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-01-2016
    Τα τελευταία δύο χρόνια, ο ελληνικός τουρισμός δείχνει να ξεπερνάει την κρίση και να αρχίζει να γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικός. Οι τάσεις της διεθνούς τουριστικής ζήτησης, πέρα από την ευαισθησία σε θέματα τιμών, σχέσης ...