• Απόψεις φορέων και επιχειρήσεων για τη τουριστική ανάπτυξη στη Κρήτη - Μία ποιοτική έρευνα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Μπαλωμενάκης, Ευτύχιος; Τοσουνίδη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-10
    Το παρόν ερευνητικό έργο πραγματεύεται τις απόψεις των φορέων αλλά και των επιχειρήσεων αναφορικά με την τουριστική ανάπτυξη στην Κρήτη. Πρόκειται για μία ποιοτική έρευνα για την διάθεση της οποίας έλαβαν συμμετοχή σαράντα ...
  • Επίδραση του τουρισμού στην ελληνική οικονομία

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιαννακάκη, Ιουλία; Κατουρτζίδη, Αικατερίνη; Κουράκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρβανίτης, Σταύρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20
    Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια αποσαφήνισης της έννοιας του τουρισμού και στην συνέχεια στον τρόπο που αυτός συμβάλλει στην ανάπτυξη της οικονομίας. Ο τουρισμός είναι πολύ σημαντικός για την οικονομία της Ελλάδας ...
  • Η επίδραση του covid-19 στην επιχειρηματικότητα και τις τουριστικές επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κολιού, Ελπινίκη – Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-03
    Η σημασία της επιχειρηματικότητας στην οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας ξεκινάει με τον επιχειρηματία που δημιουργεί μια νέα επιχείρηση η οποία αφενός δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας αλλά ταυτόχρονα εντείνει και τον ανταγωνισμό ...
  • Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και η εφαρμογή της στον τουριστικό τομέα στην Ελλάδα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γούτσος, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Χουρδάκης, Μαρίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-07-13
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα στον τουριστικό τομέα και τις ψηφιακές εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί και χρησιμοποιούνται για την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών. Η σχέση των καταναλωτών ...
  • Η κρητική διατροφή και η συμβολή της στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πατσάκης, Κωνσταντίνος; Γραμβουσάκης, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-07-2014
    Σκοπός της παρούσης μελέτης, είναι η Κρητική διατροφή κι η συμβολή της στην προώθηση κι ανάδειξη του Τουριστικού προϊόντος της Κρήτης. Στην συγκεκριμένη μελέτη επιχειρείται να αναπτυχθεί και να αναδειχθεί πως η Κρητική ...
  • Η συμβολή του τουρισμού στις περιφέρειες Κρήτης και Πελοποννήσου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γεωργίου, Ιωάννα; Κελεμένη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-07-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία στόχο έχει την ανάλυση, την ανάδειξη και τη σύγκριση του τουριστικού φαινομένου διαχρονικά στις περιφέρειες Κρήτης και Πελοπονήσσου. Ξέκιναμε, λοιπόν, κάνοντας μια συστηματική ανασκόπηση στη ...
  • Η τουριστική πολιτική ως μοχλός ανάπτυξης για την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βεκρής, Παντελής; Μαρκίδης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρίγγας, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-11-2009
    Στην παρούσα εργασία, αφού κάνουμε μία σύντομη αναδρομή στην πορεία και την εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τι είναι η τουριστική πολιτική και από ποιους χαράσσεται έτσι ώστε να καταλήξουμε ...
  • Ο τουρισμός και η συμβολή του στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Σύγχρονοι τρόποι προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζερβού, Κωνσταντίνα; Ζερβουδάκη, Βασιλική; Κουκουράκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-04-18
    Η εν λόγω εργασία έχει ως σκοπό τον προσδιορισμό της έννοιας του τουρισμού, της συμβολής του στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και στη διαμόρφωση των δημοσιονομικών μεγεθών της χώρας, παρουσιάζοντας παράλληλα σύγχρονους ...
  • Οι προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και η σχέση μεταξύ τουριστικού προιόντος και τιμής πώλησής του.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ντόμπος, Ραφάλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-02-2015
    Η παρούσα εργασία αποτελεί πτυχιακή μελέτη στο τμήμα Τουριστών Επιχειρήσεων της σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του Ανωτάτου Τεχνολογικού Επαγγελματικού Ιδρύματος Κρήτης. Ο σκοπός τις εργασίας είναι να γίνει ανασκόπηση των ...
  • Οι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών στην Κίσσαμο Χανιών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Mπενιουδάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-28
    Μια περιοχή μπορεί να διαθέτει όλες τις ομορφιές που αναζητούν οι επισκέπτες αλλά να μην καταφέρει να τους κάνει να φύγουν ικανοποιημένοι καθώς μια άσχημη πτυχή της επικαλύπτει τις άλλες. Όσοι ενεργοποιούνται στον τομέα ...
  • Στρατηγικές ανάπτυξης στα προϊόντα πολιτισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κούκουλα, Αριστέα; Μούτσα, Νερτίλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-29
    Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει τον ρόλο της στρατηγικής και την σημασία εφαρμογής της σε μια επιχείρηση ώστε να αποκτήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσα από το εσωτερικό και το εξωτερικό ...
  • Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία ως νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών ποϊόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μάμμου, Νικολέττα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η συνεχής και αλματώδης ανάπτυξη του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση των εφαρμογών τους από όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Ο κλάδος του τουρισμού δεν θα μπορούσε ...