• Business plan επιχείρησης τουριστικών καταλυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Συντυχάκη, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Χρονάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2015
    Στην παρούσα εργασία εξετάστηκε η διαδικασία σύνταξης business plan - επιχειρηματικού σχεδίου για την υλοποίηση της επένδυσης επιχείρησης τουριστικών καταλυμάτων. Στη σημερινή εποχή η σύνταξη ενός συγκεκριμένου και με ...
  • Customer relationship marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παναγοπούλου, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Σωτηριάδης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στα πλαίσια του προγράμματος Διοίκηση Τουριστικών επιχειρήσεων κατατίθεται η παρούσα εργασία , η οποία διαπραγματεύεται την έννοια του Customer Relationship Marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές επιχειρήσεις. ...
  • Ανάπτυξη marketing plan για μια τουριστική επιχείρηση γενικού τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Θυμιανός, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-15
    Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό τη δημιουργία ενός Μarketing plan για μια τουριστική επιχείρηση γενικού τουρισμού. Τα δεδομένα και οι εξελίξεις επηρέασαν πολλές τουριστικές επιχειρήσεις στην Κρήτη τα τελευταία ...
  • Γυναικεία επιχειρηματικότητα και management στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χατζηβαρίτη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-11-2014
    Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει λεπτομερής αναφορά στο θέμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας στο κλάδο των τουριστικών επαγγελμάτων, όπως ορίζει και ο τίτλος της εν λόγω εργασίας («ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ...
  • Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος housekeeping των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κονταξάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πουλάκη, Ζωή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-05-2011
    Κυρίαρχος σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση της βιβλιογραφίας για την διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού των ξενοδοχειακών μονάδων και συγκεκριμένα του τμήματος housekeeping. Επίσης η διερεύνηση των παραμέτρων εκείνων που ...
  • Διοίκηση ανθρώπινων πόρων στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λαζαρίδης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (ΔΑΠ) ή Διοίκηση Προσωπικού (ΔΠ), όπως ήταν παλιά ο συνηθέστερος όρος, αποτελεί μια αναπόσπαστη λειτουργία της επιχείρησης που συγκεντρώνει ανάλογα με το μέγεθος και το αντικείμενο της επιχείρησης, ...
  • Διοίκηση ανθρώπινων πόρων. Η συμβολή της στην βελτίωση των τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυροειδή, Αντωνία-Ασημίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Έσθηρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-04-2010
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και το πώς αυτή μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση των τουριστικών επιχειρήσεων. Θα αναλύσουμε την επιστήμη της διοίκησης και την διοίκηση στις τουριστικές ...
  • Διοίκηση και οργάνωση ανθρώπινου δυναμικού στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χατζάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρίγγας, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-09-2011
    Σκοπός της εργασίας είναι να κατανοήσουμε την σημαντική σχέση μεταξύ εργαζομένων με τους υφισταμένους μέσα σε μια επιχείρηση. Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω σκοπός της πρόσληψης ικανών ατόμων και με προσόντα είναι η αναβάθμιση ...
  • Διοίκηση προσωπικού: σχεδιασμός εργασίας-αξιολόγηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπομπολάκης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρακολευθεράκης, Ζαχαρίας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στις μέρες μας, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη το κομμάτι της σωστής διοίκησης προσωπικού. Υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις οι οποίες έχουν μείνει πίσω σε αυτό το κομμάτι. Βλέπουν το προσωπικό ως δαπάνη της ...
  • Διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων από κοινωνικοοικονομική και οικολογική άποψη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζανάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καραγιάννης, Στέφανος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Είναι μεγάλη μου τιμή αλλά και πρόκληση να γράφω την διπλωματική μου εργασία αναφορικά για ένα θέμα που έχει να κάνει με τη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων, με έμφαση στις κοινωνικές και οικολογικές απόψεις, αντλώντας ...
  • Εξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χατζάκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-08-2014
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση ενός εξαγωγικού στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο οριοθετούνται οι εισαγωγικές έννοιες του διεθνούς εμπορίου ...
  • Ερευνα των μορφών παραχώρησης ξενοδοχειακής τεχνογνωσίας και ανάληψης διοίκησης και διαχείρησης ξενοδοχείων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ανθοπούλου, Μελπομένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η συγκεκριμένη εργασία πραγματοποιήθηκε με στόχο να παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουν οι ξενοδοχειακές αλυσίδες σήμερα αλλά και κατά πόσο οι διοικήσεις των μεγάλων τουριστικών επιχειρήσεων έχουν κατανοήσει τη ...
  • Εσωτερικός έλεγχος σε τουριστικές επιχειρήσεις εισερχόμενου τουρισμού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΔΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
    Συγγραφείς: Μαστρογιόγλου, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταχυνάκης, Παναγιώτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-11
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της εφαρμογής του εσωτερικού ελέγχου σε τουριστικές επιχειρήσεις εισερχόμενου τουρισμού με έμφαση στα ταξιδιωτικά γραφεία τα οποία έχουν αποτελέσει εκτεταμένο αντικείμενο μελέτης ...
  • Εφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χαιρέτη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-12-2009
    Ο τουρισμός αποτελεί για πολλές δεκαετίες ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε οικονομικές συγκυρίες και αναταράξεις. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο ...
  • Η εκπαίδευση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων του HSK στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γοναλάκη, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Πουλάκη, Ζωή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-12-2010
    Η εργασία αποσκοπεί αρχικά στην καταγραφή των μεταβλητών και των παραμέτρων εκείνων που αναδεικνύουν τη σπουδαιότητα της εκπαίδευσης ως παράγοντας βελτίωσης των εργαζομένων του Housekeeping. Επίσης αποσκοπεί στη διερεύνηση ...
  • Η παραγωγικότητα της εργασίας στις τουριστικές επιχειρήσεις και τα κίνητρα αποδοτικότητας του ανθρώπινου δυναμικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Δεσδενάκη, Ερασμία-Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Γονιδάκης, Φραγκίσκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-10
    Τα τελευταία χρόνια μεγάλη είναι η εφαρμογή ερευνών απόψεων των εργαζομένων, και μάλιστα με διαχωρισμό εννοιών όπως έρευνες γνώμης, θέσεων, ηθικού και μέτρησης της ικανοποίησης από την εργασία. Με την δική μας έρευνα ...
  • Η παρακίνηση των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γκοντολιά, Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-12-2014
    Η παραγωγικότητα των εργαζομένων σε μια επιχείρηση, αποτελεί το σημείο κλειδί για την επιτυχία της. Μόνο με την αύξηση της παραγωγικότητας , θα επιτευχθεί η αύξηση της μέγιστης παραγωγής και η αύξηση των πωλήσεων , με ...
  • Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επικοινωνιακή στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων στη Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κεφάλα, Σοφία; Σταυρουλάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-02-2009
    Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής του προγράμματος δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη περιφέρεια της Κρήτης. Ένα τέτοιο εγχείρημα παρουσιάζει ποικίλες ...
  • Η χρήση νέων τεχνολογιών στην προσφορά τουριστικών υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βασιλακάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασάκης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2014
    Στα πλαίσια της αποφοίτησής μου από το τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Του ΤΕΙ Κρήτης (ακαδημαϊκό έτος 2013-2014) μου ανατέθηκε πτυχιακή εργασία με θέμα: ¨Η χρήση νέων τεχνολογιών στην προσφορά τουριστικών υπηρεσιών". ...
  • Η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκη, Δέσποινα; Πιπίτσα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-22
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, αναφέρονται ...