Καταναλωτικές στάσεις σε συνθήκες εργασίας: η επίδραση της υγειονομικής κρίσης.
Consumer attitudes in crisis conditionsQ the impact of the health crisis.
Abstract
Αυτή η μελέτη περιέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του αντίκτυπου της πανδημίας COVID-19 στην συμπεριφορά και την στάση των καταναλωτών. Καταγράφει τις διάφορες επιδράσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και αναλύει τις στρατηγικές που έχουν υιοθετήσει οι επιχειρήσεις για να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές. Επιπλέον, δίνει έμφαση στον ρόλο της επικοινωνίας, της συνείδησης και της καινοτομίας στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες, καθώς και στην σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μηνυμάτων υγείας και ασφάλειας για τη δημιουργία εμπιστοσύνης και αφοσίωσης των πελατών. Οι περιπτωσιολογικές μελέτες που παρουσιάζονται παρέχουν παραδείγματα επιτυχημένης προσαρμογής και στρατηγικές από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα σε συνθήκες κρίσης, καθώς μελετά επίσης μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάγκη των επιχειρήσεων να διατηρούν την προσαρμοστικότητα και την καινοτομία. Τέλος προτείνει πεδία για μελλοντικές έρευνες σε αυτόν τον τομέα. Συνολικά, αυτή η μελέτη παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο η υγειονομική κρίση επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις συνέπειες της στις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να οικοδομήσουν ισχυρές σχέσεις με το κοινό τους σε ένα αβέβαιο και γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον. This work provides a comprehensive overview of the impact of the COVIS-19 pandemic on consumer behavior and attitudes. In addition, it emphasizes the role of communication, awareness and innovation in customer interaction, as well as the importance of digital marketing and health and safety messaging in building customer trust and loyalty. The project highlights the importance of communication, empathy, and innovation in customer interactions, as well as the role of digital marketing and health and safety messaging in building customer trust and loyalty. The case studies presented examples of successful adaption by businesses in Greece and the lessons that can be learned from their strategies. The project also considers the long-term effects of the pandemic on consumer behavior and the opportunities for businesses to continue to adapt and innovate. Finally, the project concludes with suggestions for future research in this area. Overall, this study provides important insights into how the health crisis is affecting consumer behavior and its implications for businesses seeking to build strong relationships with their audiences in an uncertain and rapidly changing environment.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info