Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer attitudes in crisis conditionsQ the impact of the health crisis.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκρέτα, Τσάνοel
dc.creatorGkreta, Tsanoen
dc.date.accessioned2023-09-27T06:06:00Z
dc.date.available2023-09-27T06:06:00Z
dc.date.issued2023-09-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10792
dc.description.abstractΑυτή η μελέτη περιέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του αντίκτυπου της πανδημίας COVID-19 στην συμπεριφορά και την στάση των καταναλωτών. Καταγράφει τις διάφορες επιδράσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και αναλύει τις στρατηγικές που έχουν υιοθετήσει οι επιχειρήσεις για να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές. Επιπλέον, δίνει έμφαση στον ρόλο της επικοινωνίας, της συνείδησης και της καινοτομίας στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες, καθώς και στην σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μηνυμάτων υγείας και ασφάλειας για τη δημιουργία εμπιστοσύνης και αφοσίωσης των πελατών. Οι περιπτωσιολογικές μελέτες που παρουσιάζονται παρέχουν παραδείγματα επιτυχημένης προσαρμογής και στρατηγικές από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα σε συνθήκες κρίσης, καθώς μελετά επίσης μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάγκη των επιχειρήσεων να διατηρούν την προσαρμοστικότητα και την καινοτομία. Τέλος προτείνει πεδία για μελλοντικές έρευνες σε αυτόν τον τομέα. Συνολικά, αυτή η μελέτη παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο η υγειονομική κρίση επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις συνέπειες της στις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να οικοδομήσουν ισχυρές σχέσεις με το κοινό τους σε ένα αβέβαιο και γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.el
dc.description.abstractThis work provides a comprehensive overview of the impact of the COVIS-19 pandemic on consumer behavior and attitudes. In addition, it emphasizes the role of communication, awareness and innovation in customer interaction, as well as the importance of digital marketing and health and safety messaging in building customer trust and loyalty. The project highlights the importance of communication, empathy, and innovation in customer interactions, as well as the role of digital marketing and health and safety messaging in building customer trust and loyalty. The case studies presented examples of successful adaption by businesses in Greece and the lessons that can be learned from their strategies. The project also considers the long-term effects of the pandemic on consumer behavior and the opportunities for businesses to continue to adapt and innovate. Finally, the project concludes with suggestions for future research in this area. Overall, this study provides important insights into how the health crisis is affecting consumer behavior and its implications for businesses seeking to build strong relationships with their audiences in an uncertain and rapidly changing environment.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚαταναλωτικές στάσεις σε συνθήκες εργασίας: η επίδραση της υγειονομικής κρίσης.el
dc.titleConsumer attitudes in crisis conditionsQ the impact of the health crisis.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκρέτα, Τσάνοel
heal.creatorNameGkreta, Tsanoen
heal.publicationDate2023-09-27
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10792
heal.abstractΑυτή η μελέτη περιέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του αντίκτυπου της πανδημίας COVID-19 στην συμπεριφορά και την στάση των καταναλωτών. Καταγράφει τις διάφορες επιδράσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και αναλύει τις στρατηγικές που έχουν υιοθετήσει οι επιχειρήσεις για να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές. Επιπλέον, δίνει έμφαση στον ρόλο της επικοινωνίας, της συνείδησης και της καινοτομίας στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες, καθώς και στην σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μηνυμάτων υγείας και ασφάλειας για τη δημιουργία εμπιστοσύνης και αφοσίωσης των πελατών. Οι περιπτωσιολογικές μελέτες που παρουσιάζονται παρέχουν παραδείγματα επιτυχημένης προσαρμογής και στρατηγικές από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα σε συνθήκες κρίσης, καθώς μελετά επίσης μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάγκη των επιχειρήσεων να διατηρούν την προσαρμοστικότητα και την καινοτομία. Τέλος προτείνει πεδία για μελλοντικές έρευνες σε αυτόν τον τομέα. Συνολικά, αυτή η μελέτη παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο η υγειονομική κρίση επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις συνέπειες της στις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να οικοδομήσουν ισχυρές σχέσεις με το κοινό τους σε ένα αβέβαιο και γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.el
heal.abstractThis work provides a comprehensive overview of the impact of the COVIS-19 pandemic on consumer behavior and attitudes. In addition, it emphasizes the role of communication, awareness and innovation in customer interaction, as well as the importance of digital marketing and health and safety messaging in building customer trust and loyalty. The project highlights the importance of communication, empathy, and innovation in customer interactions, as well as the role of digital marketing and health and safety messaging in building customer trust and loyalty. The case studies presented examples of successful adaption by businesses in Greece and the lessons that can be learned from their strategies. The project also considers the long-term effects of the pandemic on consumer behavior and the opportunities for businesses to continue to adapt and innovate. Finally, the project concludes with suggestions for future research in this area. Overall, this study provides important insights into how the health crisis is affecting consumer behavior and its implications for businesses seeking to build strong relationships with their audiences in an uncertain and rapidly changing environment.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΚαταναλωτικές στάσεις σε συνθήκες εργασίας: η επίδραση της υγειονομικής κρίσης.el
heal.titleConsumer attitudes in crisis conditionsQ the impact of the health crisis.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, καταναλωτικές στάσεις, στρατηγικές προσαρμογής, ψηφιακό μάρκετινγκ, υγειονομική κρίση, πανδημία, μελλοντικές επιπτώσεις, Covid-19el
heal.keywordconsumer behavior, health crisis, adaptation strategies, digital marketing, customer experience, future implications, pandemic, Covid-19en
heal.advisorNameΧουρδάκης, Μαρίνοςel
heal.advisorNameChourdakis, Marinosen
heal.advisorID.emailmchourdakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States