• Προώθηση καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Φεργαδάκης, Τηλέμαχος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεϊζογλου, Κυριακή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2008
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εμβαθύνουμε στον κόσμο της προώθησης των καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία και να ανακαλύψουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από κάθε καλλιτέχνη, τον ρόλο που διαδραματίζουν στη δημιουργία – ...
  • Προώθηση τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος με χρήση βίντεο. Μελέτη περίπτωσης άλλων ιδρυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κούγκα, Ανατολή
    Επιβλέπων καθηγητής: Σιγανού, Μαριάννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-01-2012
    Είναι γεγονός ότι το διαδίκτυο φέρνει σε επαφή εκατομμύρια χρήστες. Παράλληλα, οι νέες μορφές του, όπως το κοινωνικό διαδίκτυο αποτελούν κανάλι επικοινωνίας και έχουν εξελιχθεί σε ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Οι χρήστες του ...
  • Πως οργανώνεται και λειτουργεί μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός και πως επηρεάζεται από το εξωτερικό περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πάτα, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαλανάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-10-2013
    Στην παρακάτω εργασία αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο οργανώνεται και λειτουργεί μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός και πώς επηρεάζεται από το εξωτερικό του περιβάλλον. Γίνετε μία εισαγωγή στην έννοια της οργάνωσης και των ...
  • Ρόλος, στόχοι και μέσα διαφήμισης σε προϊόντα και υπηρεσίες τραπεζών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρύδη, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρνελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-06-2009
    Η διαφήμιση αποτελεί μια από της βασικές μεταβλητές που συνθέτουν το λεγόμενο Promo Mix. Είναι το μέσο προώθησης όπου για τον Τραπεζικό χώρο μπορεί να αυξήσει το βαθμό γνωριμίας της Τράπεζας και των προσφερομένων απ’ αυτήν ...
  • Σταδιακή παραγωγή μίας δισκογραφικής δουλειάς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Μπισμπικόπουλος, Φώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεϊζογλου, Κυριακή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-07-2008
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιαστούν αναλυτικά όλα τα στάδια της παραγωγής μίας δισκογραφικής δουλειάς. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο θα παρουσιαστεί η διαδικασία της προ-παραγωγής μίας ...
  • Στρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης "Σχέδιο τουριστικής προβολής της νήσου Μήλου".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μακρυγιωργάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-12-2010
    Η εργασία αυτή έχει ως στόχο της την προσέγγιση των κυριοτέρων ζητημάτων και προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διαδικασία τουριστικού σχεδιασμού για μία περιοχή και συγκεκριμένα του νησιού των Κυκλάδων Μήλος. Τα τρία ...
  • Στρατηγικές Μάρκετινγκ για την αύξηση της ζήτησης σε περίοδο κρίσης: Προϊόντα με μειωμένη ημερομηνία λήξης και Υπηρεσίες συμβουλευτικών υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ντισπυράκη, Γεωργία; Πισσαδάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλέξια-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2015
    Σε περιόδους οικονομικής κρίσης οι επιχειρήσεις ακολουθούν συγκεκριμένες στρατηγικές. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να αναλύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές ανάπτυξης που θα οδηγήσουν στην ...
  • Στρατηγικές μάρκετινγκ για την μεταπτυχιακή εκπαίδευση: τομέας της Λογιστικής/Ελεγκτικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κουρλετάκη, Ζαχαρένια; Νταλίδου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2015
    Σκοπός της μελέτης και της συγγραφής της εργασίας αυτής είναι η βελτίωση και η προώθηση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του ΤΕΙ Κρήτης που ειδικεύεται στη «Λογιστική και Ελεγκτική». Παρουσιάζονται έννοιες και ορισμοί ...
  • Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικής ανάπτυξης Δήμου Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πλαγερά, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-01
    Ο Δήμος Ιεράπετρας, τόσο λόγο της γεωγραφικής του θέσης όσο και λόγο του εύκρατου κλίματος που επικρατεί, αποτελεί πόλο τουριστικής έλξης καθόλη τη διάρκεια του έτους. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κύριο σκοπό την ...
  • Σύγκριση μεταξύ ελληνικού και διεθνούς δισκογραφικού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Εδιάρογλου, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεϊζογλου, Κυριακή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2003
    Στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση του Μάρκετινγκ τόσο στην ελληνική δισκογραφία όσο και στη δισκογραφία του εξωτερικού. Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το πρακτικό, τα οποία αλληλεξαρτώνται. ...
  • Σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ στο χώρο των αγροτικών προϊόντων: Η περίπτωση του ελαιολάδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καναβάκης, Χαρίλαος; Σπυριδάκης, Πέτρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2015
    Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης θα παρουσιασθεί στο πρώτο μέρος η έννοια και η εξέλιξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ και στη συνέχεια πιο αναλυτικά το Αγροτικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Τροφίμων. Θα παρουσιασθούν τα ...
  • Σύσταση οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων (Με έμφαση στον ξενοδοχειακό τομέα).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ανδρεανίδου, Ρεβέκκα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο όρος «οργάνωση» είναι ένας όρος που, αν και έχει απασχολήσει αρκετά τους επιστήμονες τα τελευταία χρόνια, εντούτοις η έννοιά του δεν είναι ακόμη και σήμερα πλήρως κατανοητή. Πολλές φορές λέγεται από τους ειδικούς ότι με ...
  • Συγκριτική ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής στον τουρισμό Ελλάδας και Κύπρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ιωάννου-Ευτυχίου, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-10-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκρίνει και να αξιολογήσει κριτικά τις επίσηµες επικοινωνιακές στρατηγικές που έχουν ανακοινώσει και εφαρµόζουν οι εθνικοί φορείς τουρισµού της Ελλάδας και της Κύπρου για τα επόµενα ...
  • Σχέδια μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στις ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Μελέτη περίπτωσης νήσου Κω.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τορέ, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-02-27
    Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους και πιο προσοδοφόρους κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας, ενώ για μερικά κράτη αποτελεί ακόμα και την βαριά βιομηχανία τους και βασικό λόγο για τον πόλο έλξης πολλών επενδύσεων, ...
  • Σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών: η προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χουρδάκη, Εργίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-07-2014
    Η τουριστική βιομηχανία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο και συνδέεται άμεσα με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη κάθε χώρας. Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα της οποίας ο τουρισμός είναι η βάση της οικονομίας της. Η ...
  • Σχέδιο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-11-2013
    Ο τουρισμός, θεωρείται τα τελευταία πενήντα χρόνια, ως ο οικονομικός γίγαντας του 20ου αιώνα και έχει επιτύχει πρωτοφανείς ρυθμούς ανάπτυξης. Η αύξηση από 14,4 εκατ. τουριστικές αφίξεις και 1,4 δις. δολάρια το 1948 σε 567,4 ...
  • Σχεδιασμός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ : η περίπτωση των Μινωϊκών Γραμμών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παντερή, Μαρία; Ορφανού, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-03-2012
    Το σύγχρονο Μάρκετινγκ εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του εικοστού αιώνα. Η δημιουργία αυτού που ονομάζουμε "επιστήμη του Μάρκετινγκ" αναπτύχθηκε μέσα από μία σειρά ενεργειών και σε διάφορες χρονικές περιόδους, οι ...
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία επικοινωνίας των ελληνικών Π.Α.Ε.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Διαμαντόπουλος, Τιμολέων; Παπαμμανουήλ, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-27
    Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, μελετάμε το social media marketing, και πώς οι Ελληνικές Ποδοσφαιρικές Ανώνυμες Εταιρίες, το αξιοποιούν για την προβολή της ομάδας τους και την αύξηση των εσόδων τους. Αναφερόμαστε στην αθλητική ...
  • Τα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ασπρογέρακα, Δανάη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20
    Το Viral Marketing είναι μια τεχνική που αποσκοπεί στην δημιουργία “θορύβου” γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθούμε ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών ...
  • Τεχνικές άμεσης επιτυχημένης πώλησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πινακουλάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Η εις βάθος κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, και ιδίως της διαδικασίας λήψης αποφάσεων αναφορικά με την αγορά προϊόντων, έχει ύψιστη σημασία τόσο για τη βιομηχανία όσο και για την ακαδημαϊκή κοινότητα. Επιτρέπει ...