• Housekeeping: Το πιο σημαντικό τμήμα του ξενοδοχείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μιχαήλ, Αναστασία; Στεφανάκη, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Το κύριο προϊόν σε κάθε ξενοδοχείο είναι το δωμάτιο του πελάτη. Αν το δωμάτιο δεν είναι σχολαστικά καθαρό, η ατμόσφαιρα ευχάριστη και η διακόσμηση κατάλληλη, τότε πολύ πιθανόν ο πελάτης να μην προτιμήσει ξανά το συγκεκριμένο ...
  • Houskeeping: παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον άνθρωπο, στο περιβάλλον και στη βιώσιμη ανάπτυξη της ξενοδοχειακής μονάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σαβέλλη, Ακριβή
    Επιβλέπων καθηγητής: Πουλάκη, Ζωή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-04-2010
    Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε κατά πόσο το τμήμα housekeeping μιας ξενοδοχειακής μονάδας αποτελεί ποιοτική παροχή υπηρεσιών για τον άνθρωπο, το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη της ίδιας της ξενοδοχειακής μονάδας. ...
  • On line συστήματα κρατήσεων για ξενοδοχεία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βρεττάκης, Γεώργιος; Σαββάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πεδιαδίτης, Παντελής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2012
    Ο σκοπός της παρούσας Πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση και η μελέτη των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων σημειώνοντας τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά τους και τις διαφοροποιήσεις τους σε παράγοντες όπως θέματα πολιτικής, ...
  • Portal διαχείρισης αλυσίδας ξενοδοχείων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κουμή, Μαρία; Αλεξανδράκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-04-2015
    Στην σύγχρονη εποχή, ο τουριστικός τομέας ενισχύεται διαρκώς μέσω της χρήσης ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων για την εξυπηρέτηση των πελατών του. Η χρήση του διαδικτύου εξυπηρετεί άμεσα το σκοπό αυτό και οι τεχνολογίες ...
  • Ανάλυση αφίξεων τουριστών στην Κρήτη για την περίοδο 2003-2016.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λενιδάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-24
    Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση των αφίξεων και διανυκτερεύσεων επισκεπτών που καταγράφονται στα ξενοδοχειακά καταλύματα και κάμπινγκ στην περιφέρεια Κρήτης το διάστημα 2003-2016. Οι αφίξεις και οι ...
  • Ανάλυση πορείας ισολογισμών ξενοδοχειακού κλάδου: Η επίδραση της κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χατζόγλου, Αποστολία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιαννάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-07-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία, εκπονείται στο πλαίσιο των λογιστικών αρχών και έχει ως αντικείμενο την μελέτη της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος, έγινε ...
  • Ανάπτυξη διαδικτυακού τόπου ξενοδοχειακής μονάδος με χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS) Joomla.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λάμπουρα, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκοπούλου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2011
    Στόχος αυτής της εργασίας, είναι η ανάπτυξη μιας δυναμικής ιστοσελίδας, με τη βοήθεια του πλέον διαδεδομένου Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου ανοικτού κώδικα, “Joomla”. Ο διαδικτυακός αυτός χώρος προορίζεται για μια ...
  • Ανάπτυξη οικολογικών τουριστικών / ξενοδοχειακών μονάδων στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καλλιγιάννη, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι επιστήμες της εξέλιξης και της οικολογίας στον τομέα του τουρισμού δεν μπορούν ακόμα να συμβαδίσουν σε απόλυτα ικανοποιητικό βαθμό σε ό,τι αφορά στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Κι αυτό διότι ναι μεν ο τουρισμός ...
  • Ανασχεδιασμός διαδικασιών υποδοχής. Η περίπτωση του νομού Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ορμυλιώτου, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-02-2012
    Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η καταγραφή και ανάλυση των διαδικασιών στο τμήμα της υποδοχής ενός ξενοδοχείου. Στην αρχή της εργασίας γίνεται η εννοιολογική προσέγγιση του ξενοδοχειακού – τουριστικού κλάδου – βιομηχανίας, ...
  • Αξιολόγηση ποιότητας παρεχομένων υπηρεσιών ξενοδοχειακής μονάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καμίτση, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-20
    Σκοπός: Ο ορισμός της ποιότητας υπηρεσιών και κυρίως των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και η μέτρησή της, καθώς και η ερευνητική τεκμηρίωση της επίδρασης των δημογραφικών χαρακτηριστικών στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα. Υλικό – ...
  • Διαδικασία ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπουτσάκης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-06-2009
    Η υλοποίηση αυτού του συστήματος κατάταξης των ξενοδοχειακών μονάδων εκτιμάται ότι θα προσδώσει μια νέα και περισσότερο πραγματική εικόνα στην ξενοδοχειακή υποδομή με οφέλη τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους ...
  • Διαδικτυακή σελίδα παρουσίασης ξενοδοχειακής μονάδας με δυνατότητα προσαρμογής σε διαφορετικές συσκευές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καρκαλής, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-08
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση και κατασκευή ενός ιστότοπου για μια ξενοδοχειακή μονάδα, με τη χρήση του προγράμματος Notepad++ και του XAMPP Control Panel καθώς και τεχνολογίες PHP , JavaScript, ...
  • Διαδικτυακό σύστημα διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σεργίου, Κωνσταντίνος; Λεμονάρης, Σάββας
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλεισαρχάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-11-2008
    Ο σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός δικτυακού τόπου, συνδεδεμένου με βάση δεδομένων, για την παρουσίαση και τη διαχείριση του υλικού ενός ξενοδοχείου. Η βασικότερη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ένα ...
  • Διατροφικές απαιτήσεις στα ξενοδοχεία απο τα άτομα τρίτης ηλικίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζιρβελάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πεδιαδίτης, Παντελής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-05-2009
    Η πτυχιακή εργασία που θα διαβάσετε παρακάτω κάνει γνωστά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η τρίτη ηλικία ιδιαίτερα στην διατροφή αλλά και όταν παράλληλα συνυπάρχουν προβλήματα υγειάς. Αφού τα αναφέρουμε αναλυτικά προτείνουμε ...
  • Διερεύνηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στη λειτουργία και το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαζαρίδου, Άννα; Ρουμπάκη, Αντριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Στην πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται μια σύντομη αναδρομή στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο πως αυτή επηρέασε την ελληνική οικονομία. Στη συνέχεια η έρευνα επικεντρώνεται στην Κρήτη και συγκεκριμένα στην περιοχή της ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουνδουράκη, Στυλιανή; Νταλαγεωργίου, Χριστίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η παρούσα εργασία εκπονείται με σκοπό να παρουσιάσει τη σκοπιμότητα εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον Ξενοδοχειακό κλάδο και αναλύει εκτενώς όλες τις πληροφορίες που εισάγουν τον αναγνώστη στην έννοια της Ολικής ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βορριζανάκη, Άρτεμις-Ελευθερία; Μοίρα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Σχοινιωτάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-08
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός της διοίκησης ολικής ποιότητας και οι βασικές της έννοιες. Εν ...
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Πολυτελείας και 5*). Μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Aldemar Hotels.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαμπιεράκη, Δέσποινα; Παναγιωτάκη-Εγγλέζου, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-27
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας όσον αφορά την εφαρμογή της στο τμήμα Housekeeping των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων πολυτελείας. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη ...
  • Διοικητική λογιστική σε ξενοδοχειακή μονάδα: μέλετη περίπτωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καλιτζή, Γεωργία; Λαφιωτάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιαννάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-01-2016
    Για να υπάρξει αποτελεσματική διοίκηση μιας επιχείρησης, πρέπει να έχει ως βάση τη λογιστική ενημερότητα, τη σημασία της λογιστικής πληροφορίας και την κατάρτιση των στελεχών της διεύθυνσης οικονομικών της. Κάθε επιχείρηση, ...
  • Έρευνα για την καθαριότητα - υγιεινή και ασφάλεια των επισιτιστικών τμημάτων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαλανάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-01-2014
    Η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει βαθιές ρίζες . Η συνδρομή μας θα βοηθήσει να ανθίσει. Για να γίνει το καταλληλότερο μέρος φιλοξενίας για όλους. Παράγοντες που το κάνουν ελκυστικό. Η χώρα μας μπορεί να αναπτύξει τον τομέα ...