Αποτελέσματα 2321-2340 από 9026

  • Door to door Β2C πωλήσεις. Τεχνικές, μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Μελέτη πραγματικών περιπτώσεων της ελληνικής αγοράς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γιαννάκη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012
    Η διπλωματική εργασία αφορά στις τεχνικές , τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα των πωλήσεων B2C με την μέθοδο του Door 2 Door . Η έρευνα αποσκοπεί αρχικά στο να δοθούν αναλυτικά όλες οι τεχνικές για επιτυχημένες πωλήσεις ...
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη: Ηθικό επιχειρείν ή μέσο εξαγνισμού;

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζαφείρη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012
    Με τον όρο εταιρική κοινωνική ευθύνη νοείται η προσπάθεια των επιχειρήσεων να ενσωματώσουν τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές τους ανησυχίες στις δραστηριότητες και στις επαφές τους με τα ενδιαφερόμενα μέρη (stakeholders). ...
  • Η τοπική κουζίνα ως στοιχείο του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βαβυλουσάκη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Η τοπική κουζίνα αποτελεί στοιχείο της ιδιαίτερης ταυτότητας και κουλτούρας μιας κοινωνίας, και για το λόγο αυτό χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο στη διαφοροποίηση και προώθηση των τουριστικών προορισμών. Καθώς όλο ...
  • Γενικοί κανόνες κοστολόγησης διαφημίσεων (banners σε flash) σε σχέση με τις διαστάσεις και τη θέση τους σε ιστοσελίδες και αναπαράσταση αποτελεσμάτων με animation στο flash.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δημίδης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2013
    Η παρούσα εργασία καλείται να αναλύσει τη διαφημιστική επικοινωνία όπως αυτή εξελίσσεται στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα την χρήση των πολυμεσικών εφαρμογών (flash banners) στην ηλεκτρονική διαφήμιση και την κοστολόγηση ...
  • Η ικανοποίηση πελατών σε χώρους αναψυχής. Μελέτη περίπτωση: η ικανοποίηση συνδρομητών γυμναστηρίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπανίκου, Γενοβέφα-Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κατσαγκώλης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2012
    Η ικανοποίηση του πελάτη, από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, αποτέλεσε πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και μάλιστα στρατηγικής σημασίας, για πολλές επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, έτσι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ...
  • Μελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Οικονομοπούλου, Χριστίνα; Φαμπιόλα, Νικόλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012
    Είναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του ...
  • Εφαρμογή συστημάτων ποιότητας ISO και HACCP στις ξενοδοχειακές μονάδες Le Meridien και Four Seasons.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χρίστου, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιμητάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-05-2012
    Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της εφαρμογής συστημάτων ποιότητας ISO και HACCP στις ξενοδοχειακές μονάδες. Πιο συγκεκριμένα στις Le Meridien και Four Seasons. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από έξι κεφάλαια . Πιο ...
  • Οι στρατηγικές marketing και η εφαρμογή τους στα casino (online και πραγματικότητα).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλιβιζάτου, Γεσθημανή; Κιλέρης, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-06-2012
    Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στις στρατηγικές μάρκετινγκ και στην εφαρμογή αυτών στα casino. Αρχικά γίνεται μια ουσιώδης προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης βασικές έννοιες γύρω από το μάρκετινγκ ...
  • Υγειονομική υπηρεσία της Κύπρου και τρόποι βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κώστα, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-06-2012
    Η μελέτη αυτή αποσκοπεί στην βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων Υπηρεσιών στην Υγειονομική Υπηρεσία. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα ανάμεσα στο προσωπικό των Υγειονομικών Υπηρεσιών με τη χρήση ερωτηματολογίων. ...
  • Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κακεπάκη, Ευφροσύνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-05-2012
    Το διαδίκτυο καθημερινά κατακτάει ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσονται για διάφορους λόγους. Πολλές από τις εργασίες που παλιότερα ...
  • Μελέτη χρήσης παιχνιδιών flash για διαφημιστικούς σκοπούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καράμπελα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Η Διαφήμιση στο ίντερνετ είναι ένας κλάδος με τεράστια ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες εταιρίες αυξάνουν το ποσοστό των χρημάτων που διαθέτουν για τη διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στο ίντερνετ. Οι λόγοι είναι ...
  • Η αποτελεσματική ηγετική συμπεριφορά ως μέσο επιρροής της απόδοσης των εργαζομένων. Το παράδειγμα της Johnson and Johnson Ελλάδος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σκούρτη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Με το πέρας των χρόνων έχουν διατυπωθεί πολλοί ορισμοί για την ηγεσία. Πολλά διαφορετικά στυλ έχουν προβληματίσει αρκετούς ηγέτες επιχειρήσεων, καθώς παίζουν μεγάλο ρόλο πολλοί παράγοντες όπως ένα ασταθές περιβάλλον όπου ...
  • Τα οπτικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας και η σημασία τους στην βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη/επισκέπτη (User Experience).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παυλάκη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012
    Ο οπτικός σχεδιασμός (visual design) είναι γνωστός στην τυπογραφία από το 18ο αιώνα. Με το πέρασμα των χρόνων, εξελίχθηκε και σήμερα έφτασε στον οπτικό σχεδιασμό ιστότοπων. Σκοπός του είναι η προσέλκυση του χρήστη μέσω των ...
  • Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιλιβίγκου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να διερευνήσει το κατά πόσο οι διαφημίσεις, επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων ατόμων, ηλικίας 18-24 ετών, αλλά και από ποιες διαφημίσεις (τηλεόραση ή διαδίκτυο) επηρεάζονται οι ...
  • Η επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κατσίκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιταροκοίλη, Στέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-03-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το ρόλο που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και τα είδη της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών από 18-24 χρονών. Συγκεκριμένα, διαπραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα μέσα ενημέρωσης ...
  • Δυνατότητες των εξειδικευμένων / θεματικών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών / εξειδικευμένων αγορών (niche markets).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λουιζίδης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμαμουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2012
    Υπάρχουν τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα όπως π.χ το Facebook ή το MySpace στα οποία μπορεί να γραφτεί οποιοσδήποτε και να δημοσιεύσει εκεί ότι θέλει. Υπάρχει όμως και μια κατηγορία κοινωνικών δικτύων που έχουν μια πιο εξειδικευμένη ...
  • Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας νωπών φρούτων και κατεψυγμένων προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ραπτίδης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η αξιολόγηση του τρόπου λειτουργίας της αλυσίδας εφοδιασμού των νωπών λαχανικών. Συγκεκριμένα, πραγματοποιείται ανάλυση ως προς τα αγροτικά προϊόντα και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να ...
  • Οι επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στην πόλη του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2016
    Ο τουρισµός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες της οικονοµίας της πόλης του Ηρακλείου και γενικότερα του νησιού της Κρήτης. Η τουριστική ανάπτυξη βοηθά µια περιοχή στην περεταίρω ανάπτυξή της. Για την εφαρμογή ...
  • Τουρισμός και περιβάλλον: Διαχείριση, ανάδειξη και προώθηση των περιοχών Natura 2000 του δήμου Ιεράπετρας Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζυγάκη, Αιμιλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα μελέτης τις επιπτώσεις που δέχεται το φυσικό περιβάλλον από δραστηριότητες που ασκεί σε αυτό ο άνθρωπος και η τουριστική ανάπτυξη. Η εφαρμογή πολιτικών βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης οδηγεί ...
  • Έννοια, σημασία και εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού Λασιθίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθανασίου, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Το εσωτερικό μάρκετινγκ αναφέρεται στο εσωτερικό περιβάλλον οποιασδήποτε επιχείρησης που αποτελείται από το ανθρώπινο δυναμικό,οι managers κατανοώντας τη σπουδαιότητα του εσωτερικού μάρκετινγκ ερευνούν,σχεδιάζουν και ...