• E-marketing και η εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Λεάνκα, Σιμιόν; Σταματάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-24
    Οι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες τους σήμερα, ψάχνουν πληροφορίες για προορισμούς, κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων, μέσα από το internet, χωρίς να έχουν προσωπική επαφή με εκπροσώπους ...
  • Διαδικασία επιλογής ανθρώπινου δυναμικού στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Λάμπρου, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-08-24
    Η φιλοξενία είναι ένας ευρύς κλάδος που συμπεριλαμβάνει διάφορες επιχειρήσεις στην τουριστική βιομηχανία, όπως τα ξενοδοχεία, και έχει ζωτική σημασία για τα έσοδα πολλών χωρών παγκοσμίως. Οι ξενοδόχοι, σε παγκόσμιο επίπεδο, ...
  • Διαχρονική χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βουλουδάκης, Αλέξανδρος; Τσιμίκου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασάκης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-29
    Στην παρούσα διπλωματική διατριβή, παρουσιάζονται στοιχεία και δεδομένα του Ελληνικού κλάδου των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, με αμφότερο σκοπό την χρηματοοικονομική ανάλυση του, με την μέθοδο των αριθμοδεικτών. ...
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη για τουριστικές επιχειρήσεις - Γενική δομή και καλά παραδείγματα. Ποια δεδομένα πρέπει να συλλεχθούν. Πώς πρέπει να οργανωθούν σε δείκτες.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
    Συγγραφείς: Κολέσης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σακκάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-14
    Η συγκεκριμένη εργασία, έχει ως θεματολογία της την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) στον τουριστικό κλάδο. Πρόκειται για μια πτυχή του τουριστικού τομέα αρκετά αναδεικνυόμενη τα τελευταία χρόνια, η οποία συνεισφέρει ...
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Σαντορίνης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Ζώρζου, Θεολογίνη-Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-22
    Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις της Σαντορίνης. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για το Μάρκετινγκ γενικά όσο ...